معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، گفت: استفاده از مواد دخانی در فضای عمومی به نحوی که به سلامت دیگر افراد جامعه لطمه بزند کاملاً ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ ادعا کرده که برای ساخت کاغذ جعبه دستگاه‌ها از مواد ۱۰۰ درصد بازیافتی استفاده کرده است. علاوه بر این، برای محافظ‌های قاب جلویی و پشتی دستگاه نیز از کاغذ بازیافتی استفاده شده است.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان با فعالیت در زمینه ارتقای کیفیت مواد شیمیایی مورد استفاده در آب‌های صنعتی، موفق شدند نیاز کشور به واردات این مواد را برطرف کنند.
طبق مشاهدات محققان در این سلسله آزمایش‌ها،‌ موش‌هایی که نسخه‌ای از ژن Igf2 را از پدرشان به ارث نبرده بودند، در بدو تولد اندازه‌ای کوچک‌تر داشتند. با استناد به این مشاهدات،‌ می‌توان توضیحی برای برخی اختلالات رشد در جنین‌ انسان یافت.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و گسترش استفاده از مواد مخدر در میان نظامیان صهیونیست اشاره کرد.
با استفاده از این روش آزمایش مشخص شد افرادی که فلاوانول مصرف می کنند فشار خون پایین تری دارند و از حافظه بهتری در مقایسه با افرادی که فلاوانول کم تری مصرف می کنند برخوردار هستند.
معاون صنایع دستی گفت: با نهادهای مختلف صحبت کرده ایم تا از ظرفیت‌های آنها استفاده شود از جمله ظرفیت های وزارت دفاع برای تأمین مواد اولیه ورشوسازی.
در روزهای اخیر جوانان فلسطینی با استفاده از مواد منفجره خسارات زیادی بر صهیونیست‌ها وارد آورده‌اند ؛ که فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
«حفظ جوانی پوست و مهار روند پیری در بدن با استفاده از یک رژیم غذایی صحیح و مناسب امکان‌پذبر است. کارشناسان هشت ماده غذایی حاوی ریزمغذی‌های مفید را برای این منظور نام بردند.
مهندسان دانشگاه دوک، الکترونیک چاپی قابل بازیافتی را تولید کردند که در آن استفاده از مواد شیمیایی در فرآیند ساخت با آب جایگزین شده است.
رهبر کره شمالی در جمع دانشمندان هسته‌ای این کشور خواستار تولید و ساخت تسلیحات و مواد هسته‌ای قدرتمند همزمان با افزایش تهدیدات ضد این کشور شد.
کارشناسان می‌گویند، دستمال توالت منبع اصلی از مواد شیمیایی سمی است که افراد را در معرض ناباروری و سرطان قرار می‌دهد.
عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار درباره چگونگی شناسایی تخم مرغ‌های زرده طلا شیمیایی و طبیعی توضیح داد: تخم مرغ‌هایی که زرده آن‌ها به رنگ قرمز نزدیک است تا زردی شفاف در واقع با خوراک‌های شیمیایی تولید شده‌اند.
تصاویر تخریب یک دودکش قدیمی به طول ۱۵۰ متر با استفاده از مواد منفجره در شمال سیبری را ببینید.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده خاطرنشان کرد: کلید دریافت بیشترین بهره از میوه‌ها و سبزیجات جایگزینی آن‌ها با غذا‌های پرکالری است. این مواد غذایی بسیاری از مواد مغذی ضروری را فراهم می‌کنند و در عین حال دارای مقادیر کمی چربی، کالری و سدیم هستند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر از واردات مواد اولیه با کیفیت برای تولید فیلتر تصفیه خون که مورد استفاده بیماران تالاسمی است، خبر داد.
رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: متأسفانه در حوزه پیشگیری از همه ظرفیت‌ها استفاده نکردیم و در زمینه پیشگیری غفلت داشته‌ایم.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بخش عمده زنانی که در رابطه با مواد مخدر زندانی شدند، در واقع وسیله و ابزار شدند تا موادمخدر را جابه‌جا کنند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بخش عمده زنانی که در رابطه با مواد مخدر زندانی شدند، در واقع وسیله و ابزار شدند تا موادمخدر را جابه‌جا کنند.
شهردار منطقه ۹ از تولید کیسه‌های خرید با استفاده از مواد بازیافتی خبر داد و گفت: در اولین مرحله از این طرح نسبت به تولید ۳۰۰ مترمربع کیسه خرید با استفاده از مواد بازیافتی اقدام شد.
در دیدار وزیر امور خارجه با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره وضعیت همکاری‌های بین المللی کشورمان در عرصه مقابله با قاچاق مواد مخدر گفتگو و تبادل نظر شد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یک ورزشکار پاورلیفتینگ را به دلیل استفاده از مواد نیروزا دو سال محروم کرد.
قهوه از بسیاری جهات برای مو‌های شما مفید است. به مو‌های شما کمک می‌کند دارای مواد مغذی و ویتامین‌های زیادی است که مو‌های شما به آن نیاز دارند را دریافت نماید. از جلوگیری از ریزش مو گرفته تا حمایت از رشد مو‌های سالم و قوی، خلاصه این‌که برای مو‌های شما یک معجزه‌گر به حساب می‌آید.
از منابع پروتئینی در برنامه غذایی روزانه خود استفاده کنید. پروتئین یکی از درشت مغذی‌های مهم در رژیم غذایی روزانه است که باید ۱۰ تا ۱۵ درصد انرژی روزانه افراد را تشکیل دهد.
استفاده از پژوی سرقتی برای حمل مواد مخدر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ