معاون صنایع دستی گفت: با نهادهای مختلف صحبت کرده ایم تا از ظرفیت‌های آنها استفاده شود از جمله ظرفیت های وزارت دفاع برای تأمین مواد اولیه ورشوسازی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه با حضور فرمانده قرارگاه و معاون صنایع دستی کشور برگزار شد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی و بهادر عبدالله اف سفیر ازبکستان در تهران در محل وزارت میراث فرهنگی دیدار و درباره زمینه‌های همکاری بین دو کشور گفت‌وگو کردند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در دیدار با وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر آمادگی معاونت علمی برای مشارکت در توسعه این صنایع کهن و باستانی در کشور تاکید کرد.
زاهدان- سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان حمایت از هویت ملی را با حفظ آثار تاریخی و میراث فرهنگی میسر دانست و گفت: مشارکت و همکاری مردمی ضروری است.
انتقال جمعه بازار پروانه به بوستان ۵ هزار متر مربعی توشه، برپایی بازارچه‌های صنایع دستی زیرزمینی همکاری برپایی شهرک صنایع دستی در نشست مدیران اراضی عباس‌آباد با معاون صنایع‌دستی مطرح شد.
سرپرست دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی از راه‌اندازی هلدینگ برای گردهم آوردن تمام فعالان صنایع‌دستی خبر داد و گفت: هم‌جوشی و همکاری با اتاق‌های بازرگانی درحال انجام است.
معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شرکت ملی پُست ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی گفت: همکاری با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای هدف همچون ترکیه، روسیه، قطر با رویکرد صادرات صنایع‌دستی در دستور کار قرار گرفت.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هیات دولت درباره بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس گفت: خانم ادهم همکار خوب، متخصص، کارشناس، متعهد و مومنه ما بعد از دو شب بازداشت امروز صبح با قید وثیقه آزاد شد.
سرپرست وزارت صمت گفت:با همکاری مؤثر بانک مرکزی، تأمین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد،ضمن اینکه واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
اعلام عدم افزایش نرخ بلیت موزه ها، گلایه های مدیرتئاترشهر، عدم همکاری ایرلاین ایرانی برای پرواز کنیا،تفاهم بوم گردیها و صنایع دستی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
تفاهم نامه همکاری مشترک میان جامعه انجمن‌های حرفه ای اقامتگاه‌های بوم گردی ایران و معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی امضا شد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به دلیل عدم همکاری دولت باکو و بستن مرزهای زمینی، مشکلاتی در ورود گردشگران این کشور به ایران ایجاد شده است.
مدیرکل دفتر صادرات گمرک در نشستی با وزیر میراث فرهنگی و معاون صنایع دستی گفت: گمرک آماده همکاری با صادرکنندگان صنایع‌دستی است.
معاون گردشگری کشور گفت: با پیگیری‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، همکاری وزیر صمت و همراهی صندوق ضمانت صادرات ایران، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.
مشهد ـمعاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با همکاری واحدهای اقامتی در مشهد ۲۳۰ مسافر در راه مانده راه آهن به صورت رایگان اقامت یافتند.
در جلسه معاونان وزرای راه و شهرسازی و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر لزوم همکاری مشترک جهت ایجاد امکان استفاده از تسهیلات بانکی به منظور مرمت واحدهای با ارزش تاریخی تاکید شد.
با هدف توسعه ارتباطات فرهنگی ایران و کشورهای اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران و شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام منعقد شد.
با همکاری وزارت خانه های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و آموزش و پرورش ،پویش یک کلاس-یک تور با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ سفر و ظرفیت‌های گردشگری کشور راه‌اندازی شده است.
اولین رویداد مسابقه ملی پارسونا با موضوع شخصیت‌پردازی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شریف برگزار می شود.
رئیس شورای عالی استان‌ها از آمادگی برای همکاری کامل با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تعامل و همکاری بیشتر صنعت کشور با مجموعه دفاعی، قطعاً به پیشرفت صنایع کشورمان کمک شایانی خواهد کرد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق از صنایعی که با شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کنند حمایت می کند.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ