توضیحات دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دختر دانش‌آموز اصفهانی با صورت خون‌آلود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مادر به تصور اینکه نادیا به دوشنبه بازار رفته، کمی صبر کرد. خانه آن‌ها در محله میمنت‌آباد شهرک قلعه‌میر بود و دوشنبه‌ها دستفروش‌ها در نزدیکی خانه آن‌ها بساط می‌کردند و با این احتمال که دخترک به تماشای بازار رفته است، چندان پیگیر ماجرا نشدند. ساعت ۶ بعد از ظهر بود که پدر نادیا از محل کار به خانه برگشت و مادر که نگران و بی‌تاب دخترش بود، بلافاصله ماجرای ناپدید شدن او را خبر داد و پدر بی‌معطلی به جست‌وجو برای یافتن نادیا پرداخت.
آنچه در فضای مجازی می‌بینیم مونیتور یا تلویزیون بیرونی است. دوربین اما در درون دستگاه‌های اداری و اجرایی در حال کاویدن و تصویر برداری است. کاویدن و ثبت گفتار و رفتار مدیرانی که با هزار ادعا از بیرون به مجموعه‌های جا افتاده تزریق یا تحمیل شدند.
هنوش بختیاری با انتشار یک متن در اینستاگرام خبر داد که از او دزدی شده است.
روزنامه‌ اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
تصاویر شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی و چمپیونزلیگ، که مقابل آینه به خودش کارت زرد نشان می‌دهد خبرساز شده است.
برخی با انتشار تصویر ساعت مچی مصطفی میرسلیم مدعی شده‌اند که این ساعت یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ (Patek Philippe) است و قیمت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) تخمین زده‌اند.
احمد پیشنهاد سرقت داد، اما من نپذیرفتم. آنقدر اصرار کرد و در گوشم خواند که اغفال شدم و تصمیم گرفتم برای ساختن زندگی مشترکمان وارد این بازی خطرناک شوم. احمد به من اطمینان داد که هرگز ماجرا لو نخواهد رفت. حتی می‌گفت بعد از سرقت بلافاصله، مقدمات سفرمان را فراهم می‌کند تا از ایران برویم. او تبحر خاصی در حرف زدن داشت و موجب شد تا من فریب بخورم. چون تصور می‌کردم عاشقم است و من هم دلباخته او شده بودم.
بر اساس گزارش‌ها گروهی از مردان در شهرستان قروه با لباس روپوش سفید که بر پشت آن نوشته شده است گروه تذکر لسانی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به‌صورت چندنفره در اماکن عمومی تردد می‌کنند. حقیقت، اما این است که تصویر بسیار قدیمی و دست کم مربوط به سال ۹۵ است.
ریکاردو ساپینتو مقابل ذوب‌آهن از کلاهی با تصویر شیر استفاده کرد.
توضیحات دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دانش‌آموز دختر اصفهانی با صورت خون‌آلود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
ماجرای مصون بودن خدنگ‌ها مقابل نیش مار را از قدیم می‌دانستند و در برخی نقاط جهان معرکه‌گیران نبرد مار و خدنگ را ترتیب می‌دادند تا مردم را به تماشا بکشانند.
خیابان بهبودی حدود ۶۰ سال قبل، جزو اراضی روستای طرشت بود که کولی‌ها با ورود به پایتخت ساکن آن شدند. «رضا نوری»، ساکن قدیمی خیابان بهبودی، هنوز تصویر کولی‌های اطراف خیابان را به یاد دارد. او تعریف می‌کند که در دهه ۳۰ خیابان بهبودی یک جاده خاکی بود. اطراف آن باغ‌ها و زمین‌های مزروعی قرار داشت. در قسمت غربی خیابان حدود ۲ هزار نفر از کولی‌های بختیاری ساکن بودند.
تهران در زمستان هم مقصد‌های هیجان‌انگیزی برای سفر دارد. آبشار یخی «هملون» در ارتفاعات شمال تهران، یکی از آن جاذبه‌های کم‌نظیر پایتخت است که گردشگران بسیاری برای یخ‌نوردی و البته تماشای زیبایی آن راهی این آبشار منحصربه‌فرد می‌شوند. در ادامه تصاویر زیبای این آبشار یخی را ببینید.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
از روز گذشته تصویر نامه‌ای مجعول منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در فضای مجازی در حال بازنشر است و به شدت از سوی اکانت‌های ضدایرانی به اصطلاح وایرال شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران درباره گزارش ناسا از ابر ۵ کیلومتری گاز متان در آسمان تهران توضیحاتی داد.
صحبت‌های شیادی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی دخترجوان در فضای مجازی از او اخاذی می‌کرد را ببینید.
انتشار تصویر شباهت یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت.
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.
تیم بانوان تکواندو ایران در بخش دختران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه تیم‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
دیشب گزارشی از آمنه سادات ذبیح‌پور در بخش خبری ۲۰:۳۰ پخش شد که به ماجرای درگیری بر سر حجاب در اتوبوس و حواشی مربوط به آن می‌پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ