وزیر دارایی اوکراین می گوید این کشور برای شروع بازسازی اقتصاد خود به بودجه بیشتری نیاز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت «روس انرژی اتم» اعلام کرده است که اوکراین ۱۰ بار در روز با هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تلاش می‌کند.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که مجموع کمک‌های غرب به رژیم کی‌یف از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، حالا از ۱۶۰ میلیارد دلار تجاوز کرده است.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته متحمل خسارات سنگین شده است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۱۰ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
وزارت دفاع روسیه از ادامه حملات ارتش اوکراین دربرخی از مناطق خبر داد.
وزارت دفاع روسیه درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: در محور دونتسک، ۱۰ حمله دشمن طی روز گذشته با موفقیت دفع شد.
معاون دفتر ریاست جمهوری اوکراین می‌گوید که بیش از ۱۰ کشور از ۳۱ عضو ناتو با پیوستن کی‌یف به این ائتلاف نظامی «مخالف» هستند.
نیوزویک با استناد به اسناد طبقه‌بندی شده‌ای که به دست این نشریه رسیده است، با اعلام خبر «زمان آغاز ضدحمله کی‌یف» گزارش داد: توانایی کمک به اوکراین در ۱۰ کشور اروپایی کاهش یافته است.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد در پاسخ به تشدید تحرکات نظامی غرب و حمایت روزافزون آنها از ارتش اوکراین، مسکو بخشی از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی خود را در کشور بلاروس مستقر می‌کند.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد در پاسخ به تشدید تحرکات نظامی غرب و حمایت روزافزون آنها از ارتش اوکراین، مسکو بخشی از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی خود را در کشور بلاروس مستقر کرده است.
وزارت دفاع لهستان می گوید ارسال محموله های تانک به اوکراین همچنان ادامه دارد.
دولت جو بایدن در حال رایزنی با کنگره ایالات متحده آمریکا است تا یک بسته کمکی دیگر به ارزش ۱۰ میلیارد دلار را برای دولت اوکراین تصویب کند. همچنین دولت آمریکا قصد دارد هم‌زمان تحریم‌های بیشتری را علیه کرملین وضع کند.
بولتن دانشمندان اتمی در پس‌زمینه بحران اوکراین و افزایش هراس‌ها از وقوع جنگ اتمی، با اصلاح مجدد ساعت موسوم به «آخرالزمان»، فاجعه نیمه‌شب را روی تنها ۹۰ ثانیه تنظیم کرد.
جنگ میان روسیه و اوکراین در این فصل و در چنین روز‌های سردی به مرحله دشوار و حساسی رسیده است و علاوه بر دشمن، دمای هوا هم جان سربازان دو طرف را تهدید می‌کند.
همراه با به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطقی از اوکراین، ۱۰ انفجار مهیب در کی‌یف شنیده شده است.
آمریکا ۱۰ نهاد دریایی روسیه را به بهانه مشارکت در جنگ علیه اوکراین تحریم کرد.
روسیه از ماه دوم سال ۲۰۲۲ یک حمله گسترده به اوکراین را آغاز کرد که این جنگ با تمام فراز و فرودهایش تا کریسمس متوقف نشد و بحران مزبور به سال ۲۰۲۳ کشیده شد.
وزارت دفاع روسیه در گزارش آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین از کشته شدن ده‌ها نظامی اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش روسیه بیش از ۱۰ اسیر جنگی این کشور را به شکلی بی‌رحمانه‌ای به قتل رسانده که نمونه‌ای از جنایت جنگی دولت اوکراین است.
«ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز شنبه به سخنان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اقدام ایران در ارسال پهپاد به صورت محدود به روسیه پیش از آغاز جنگ اوکراین واکنش نشان داد.
واشنگتن از آزاد شدن ۱۰ اسیر خارجی جنگ اوکراین از جمله دو شهروند آمریکایی در جریان مبادله اسرا با روسیه با میانجیگری عربستان استقبال کرد.
کاخ سفید در ادامه اقدامات جنگ‌افروزانه خود، از کنگره آمریکا درخواست کرد تا کمک نظامی دیگری را به مبلغ حدود ۱۲ میلیارد دلار برای اوکراین تصویب کند.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به ارائه تسلیحات و کمک های نظامی به اوکراین ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ