وزارت دفاع لهستان می گوید ارسال محموله های تانک به اوکراین همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور لهستان در ادامه مواضع روسیه هراسانه خود، مسکو را به همکاری با بلاروس در حملات ترکیبی در مرز این کشور متهم کرد!
وزیر کشور لهستان امروز ۲ شهروند روس را به‌بهانه تبلیغ برای «واگنر» بازداشت کرد.
ورشو در ادامه مخالفت‌های خود با طرح تازه بروکسل برای مدیریت مهاجران غیرقانونی، برگزاری همه‌پرسی در دو ماه آینده را کلید زد.
معاون وزیر کشور لهستان از تشدید حضور نظامیان این کشور در مرز بلاروس خبر داد.
مقام ارشد لهستان گفت که در صورت تشدید شرایط در پی استقرار نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» در بلاروس، ورشو مرز مشترک خود با مینسک را خواهد بست.
لهستان ، فینال والیبال یونیورسیاد را هم از ایران گرفت
نخست وزیر لهستان مدعی شد که ارتش خصوصی «واگنر» دست به اقدامات خرابکارانه زده و نباید تهدید این گروه را دست کم گرفت!
عفونت‌های قارچی مرگبار مومیایی‌ها مطمئنا اتفاقات رایجی نیستند، اما بی‌سابقه هم نیستند. ۱۰ نفر از ۱۲ دانشمندی که در سال ۱۹۷۰ در گشایش مقبره پادشاه کازیمیر چهارم در لهستان حضور داشتند، در عرض چند هفته پس از این رویداد جان خود را از دست دادند و احتمالا در اثر قارچ رشد کرده درون مقبره و این تنها نمونه ثبت شده هم نیست.
سناتور لهستانی در گفت‌وگو با یک رسانه اوکراینی گفت که هر جنگجوی وابسته به ارتش خصوصی «واگنر» که از مرز بلاروس عبور کند، با نیروهای لهستان و آمریکا روبه‌رو خواهد شد.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
تیم ملی والیبال لهستان با شکست آمریکا در فینال قهرمان لیگ ملت‌ها شد.
وزارت خارجه لهستان به‌بهانه موضع‌گیری رئیس‌جمهور روسیه، سفیر این کشور در «ورشو» را احضار کرد.
وزیر دفاع لهستان نسبت به حضور نیروهای نظامی گروه واگنر در همسایگی این کشور هشدار داد.
وزیر خارجه لهستان اعلام کرد که ممنوعیت واردات غلات از اوکراین باید تمدید شود.
یک شبکه تلویزیونی در فرانسه اعلام کرد که لهستان با توجه به نتیجه نهایی ضدحمله اوکراین و در صورت پیروزی روسیه، ممکن است نیروی نظامی به کی‌یف اعزام کند.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ۱۰ باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که انتقال بیش از ۱۰۰۰ سرباز به مرز بلاروس را آغاز کرده ایم تا هر گونه تلاشی برای بی ثباتی را متوقف کنیم.
با بارگیری ۴۲ هزار و ۶۹۰ تن کلینکر سیمان صادراتی در راه آهن لرستان،‌ رکورد ۱۰ ساله تناژ بارگیری شکسته شد.
حمله فردی با سلاح سرد به یک مهد کودک در لهستان، ۱۰ کشته و زخمی برجای گذاشت.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شامگاه یکشنبه منطقه گیان شهرستان نهاوند استان همدان و در مرز استان‌های لرستان و کرمانشاه را لرزاند.
نخستین پرواز انسان‌ها با هواپیما سال ۱۹۰۳ توسط برادران رایت بود، اما ۱۰ سال طول کشید تا خلبانی لهستانی نخستین هواپیما را بر فراز آسمان ایران به پرواز درآورد، اما ورودش ماجرا‌هایی داشت که حتی احمدشاه قاجار را به محل فرود هواپیما کشاند.
عفونت‌های قارچی مرگبار مومیایی‌ها مطمئنا اتفاقات رایجی نیستند، اما بی‌سابقه هم نیستند. ۱۰ نفر از ۱۲ دانشمندی که در سال ۱۹۷۰ در گشایش مقبره پادشاه کازیمیر چهارم در لهستان حضور داشتند، در عرض چند هفته پس از این رویداد جان خود را از دست دادند و احتمالا در اثر قارچ رشد کرده درون مقبره و این تنها نمونه ثبت شده هم نیست.
رئیس جمهور لهستان می گوید کشورش برای بهرمندی از حمایت ناتو، هزاران سربازان آمریکایی را در خاک خود میزبانی می کند.
مسابقات لیگ برتر جودو بانوان با حضور ۱۰ تیم برگزار و در پایان این مسابقات باشگاه پرهام لرستان جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم شاهین نایب قهرمان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ