خودکشی، پایان راه اختلال روان است، اما نه به این معنا که هر مبتلای اختلال روان، زندگی خود را با خودکشی پایان دهد بلکه شدت گرفتن اختلال روان تا مرحله افسردگی و بی‌توجهی بیمار و اطرافیان به ضرورت درمان افسردگی، در صورتی که ابتلای افسردگی ناشی از شرایط پیرامونی بوده و این شرایط بهبود نیابد و تغییر مثبت منجر به کاهش شدت بیماری نداشته باشد، افسردگی تشدید می‌شود که در چنین شرایطی، می‌تواند زمینه‌ساز بروز افکار خودکشی باشد و احتمال اقدام به خودکشی هم بسیار بالا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اطلاعیه صادره از سوی پزشکی قانونی استخرهای کشاورزی در رتبه دوم بیشترین تعداد تلفات غرق‌شدگی قرار دارند.
در طی مطالعات، محققان ژنی را کشف کردند که پروتئینی را که در رشد یا عدم رشد دندان نقش دارد، رمزگذاری می‌کند. محققان دریافتند موش‌هایی که فاقد ژن خاصی هستند، تعداد دندان‌هایشان افزایش یافته است. پروتئینی به نام (USAG-۱) که توسط این ژن سنتز شده است، رشد دندان‌ها را محدود می‌کند.
تعداد نفتکش‌های حامل نفت و مواد شیمیایی که امسال به دلیل عدم گذراندن بازرسی در سنگاپور توقیف شده‌اند، افزایش پیدا کرده است.
با تعادل در بازار سرمایه تعداد نمادهای مثبت از نمادهای منفی پیشی گرفته است.
با توجه به تاکید مقام معظم رهبری براهمیت رشد و توسعه دانش بنیان‌ها، تعداد کل شرکت‌های دانش‌بنیان کشور با رشدی ۹۰ درصدی به ۸ هزار و ۳۶۸ شرکت رسید.
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.
سفرهای بین شهری، سرویسی جدید از تپسی است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی از شهری به شهر دیگر سفر کنند. این سرویس که از شهریور ماه 1401 به  سرویس‌های تپسی اضافه شده است،‌ تا پایان تعطیلات نوروز رشد 5 برابری تعداد سفر را تجربه کرده است.
امروز نیز تعداد قابل توجهی از نمادهای بورسی در وضعیت صف خرید قرار داشتند.
با توجه به اینکه دستمزد فقط ۲۷ درصد رشد کرد، در سال ۱۴۰۲ مشوقی که بتواند نیروی کار را برای ورود به بازار ترغیب کند وجود ندارد و بار دیگر بنگاه‌های اقتصادی با معضل کمبود نیرو مواجه خواهند شد.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در خصوص تعداد پرونده‌های مختومه شده در محاکم تهران گفت: تعداد پرونده‌های مختومه شعب دادگاه مجتمع‌های قضائی تهران سال ۱۴۰۱ معادل ۴ درصد رشد داشته است.
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در پنج روز گذشته ۴۶۲ مورد احیای موفق داشتیم که از این تعداد، ۳۹ مورد تکنسین‌ها در جاده عملیات احیا را انجام دادند.
در سال ١۴٠٠ در معادن در حال بهره برداری کشور مجموعاً ۱۳۰ هزار و ۳۵۸ نفر مشغول به کار بوده‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۸.۳ درصدی را نشان می دهد.
تعداد زیادی از ستاره های لیگ برتر و لیگ یک عضو باشگاهی بودند که اسم سابقش برای همیشه به تاریخ پیوسته است.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد ۴۲ درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از ابتدای سال آماده تحویل و عرضه به مشتریان شده است.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) جزئیات آمار جابجایی مسافران در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ را بیان کرد و از افزایش ۸۸ درصدی تعداد مسافر خبر داد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از رشد ۴۵ درصدی تعداد بیمه شدگان در دولت سیزدهم خبر داد.
کاهش نرخ رشد جمعیت، کاهش تعداد ازدواج‌ها، افزایش موارد طلاق، کاهش تعداد تولد‌ها و کاهش نرخ باروری، افزایش تعداد سالمندان و افزایش تعداد زوج‌های نابارور در کنار سقط غیرقانونی و مواردی از این دست نشان می‌دهد وضعیت ایران در تمامی شاخص‌ها و آمار‌های جمعیتی رو به بحران و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور رو به وخامت گذاشته و می‌گذارد.
بررسی وضعیت تولید از ابتدای سال تاکنون نشان می دهد که در این بازه زمانی ۴۶۷ هزار و ۶۲۳ دستگاه خودروی کامل تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰۰ درصد رشد کرده است.
افزایش تعداد روباه‌ها در شهر لندن، دانشمندان انگلیسی را به تحقیقات بیشتر درخصوص این گونه واداشته است، طبق تحقیقات انجام شده توسط پروفسور داون اسکات، رئیس اجرایی دانشکده علوم حیوانات، روستایی و محیطی دانشگاه ناتینگهام ترنت، افزایش تعداد روباه‌ها منجر به افزایش تعارضات آن‌ها با گربه‌ها شده است و اکثر مواقع در این رقابت، گربه‌ها برنده می‌شوند.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای تحول اساسی در بخش کشاورزی، بیش از ۲۵ هزار گلخانه در کشور ایجاد شده که از این تعداد ۱۵ هزار گلخانه بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی بوده است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازي سايپا در مردادماه سال جاری تعداد 32 هزار و 984 دستگاه توليد کرده كه اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل با تيراژ 26 هزار و 241 دستگاه به تعداد 6 هزار و 743 دستگاه بیشتر و با رشد 26 درصدی همراه بوده است.
معاون وزیر صمت گفت: ثبت تعداد شناسه کالا در وزارت صمت نسبت به سال گذشته رشد حدود ۵۰ درصدی داشته است و تعداد کالاهایی که کد رهگیری اخذ کرده‌اند به ۷ میلیارد رسیده است.
همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۴ مرداد را بخوانید.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ