سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا در جریان اغتشاشات اخیر از صحنه گردانان اصلی بود و مانند آفتاب روشن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: پشت صحنه این حادثه تروریستی آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و خواستند شیرینی موفقیت‌های بدست آمده را درکام مردم ما تلخ کنند.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
تیراندازی در ایالت جورجیا آمریکا حداقل ۴ کشته برجای گذاشت و قاتل از صحنه گریخت.
خطیب نماز عید قربان گفت: به آمریکا و اروپا می‌گویم، همه مخالفینی که شما درست می‌کنید، سرنوشت محتوم همه آن‌ها شکست است. ما خبرهای پشت صحنه داریم که مخالفین دیگری هم به‌جای منافقین توسط آمریکا و اروپا در حال ایجاد شدن هستند. به آن‌ها می‌گویم پیشاپیش بدانید که بدون هیچ تردیدی این‌ها نیز شکست خورده‌اند.
رسانه های صهیونیستی گزارش داده‌اند که واشنگتن تلاش دارد تا نتانیاهو را از صحنه مذاکرات هسته ای با ایران دور کند.
مظنون تیراندازی مرگبار در ایالت تگزاس آمریکا که به مرگ ۵ نفر منجر شده بود، در خانه‌ای نزدیک به صحنه جرم بازداشت شد!
ایوانکا ترامپ رگفت: من از همه صدا‌ها در صحنه سیاسی که حمایت و نگرانی خود را اعلام کرده اند تشکر می‌کنم.
در پی انتشار تصاویری از رفتار خشن پلیس آمریکا با «تایر نیکولز» جوان سیاه‌پوست در «ممفیس» که به مرگ او منجر شد، شهرهای لس‌آنجلس و واشنگتن برای دومین شب پیاپی صحنه اعتراضات شد.
توسعه سریع نیروی دریایی چین، از ناوهای هواپیمابر گرفته تا زیردریایی ها تا موشک های ضد کشتی، و ارتباط آن با استراتژی چین برای گسترش حضور دریایی خود در صحنه جهانی باعث نگرانی آمریکا شده است.
سردار قاآنی با بیان اینکه آمریکایی و اروپایی ها به دلیل روحیه نامردی مرد میدان جنگ نیستند و صحنه اصلی را باخته اند، اظهار داشت:‌ آمریکا در میدان اصلی عرضه ندارند و دائماً شکست می خورند و این شعار نیست.
یکی از اتفاقاتی که سرنوشت دیدار ایران و آمریکا را تغییر داد، لحظاتی پایانی دیدار امیرمحمد یزدانی با حریف آمریکایی بود.
کاپیتان اسبق تیم ملی زنان فرانسه می گوید که خطایی روی طارمی رخ نداد و تصمیم متئو لاهوز صحیح بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که به دو دلیل درباره صحنه مشکوک به خطای پنالتی روی مهدی طارمی در بازی با آمریکا صحبت نمی‌کند.
آه و حسرت تنها حاصلی بود که از آخرین موقعیت تیم ملی در بازی برابر آمریکا نصیب‌مان شد.
سرمربیان دو تیم ایران و آمریکا در طول بازی سه شنبه شب حرص و جوش زیادی خوردند و صحنه های زیادی از فریادهای آنها به ثبت رسیده است.
در لحظات پایانی دیدار ایران و آمریکا یک صحنه جنجالی در محوطه جریمه آمریکا شاهد بودیم.
برخلاف انتظار با توجه به بازی تماشایی ایران مقابل ولز این آمریکا بود که بعد از میدان‌داری در نیمه اول، گل برتری را به ثمر رساند.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز "آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل‌سعود" با تمام قوا به صحنه آمده‌اند اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم‌ و این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان، آمریکایی و اسرائیلی و متحدان آنها تبدیل می‌کنیم.
فاضل میبدی گفت: من معتقدم بحران اخیر کار خارجی‌ها نیست؛ ممکن است برخی کشور‌ها در راستای منافع خود تحرکاتی داشته باشند، اما زمینه جنبش اخیر از درون کشور می‌جوشد. یعنی امریکا اینقدر قدرت دارد که وارد کشور ما شود و جوانان ما را حدود ۷۰ روز در صحنه نگه دارد؟ اگر این اندازه قدرت و نفوذ دارد، وای به حال نیرو‌های امنیتی ما. من معتقدم اینگونه نیست و ریشه اعتراضات از داخل کشور است.
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه در واکنش به پیام تسلیت آمریکا در قبال حادثه انفجار استانبول، تاکید کرد که این اقدام آمریکا مشابه بازگشت قاتل به صحنه وقوع قتل است.
در پایان سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مجمع دموکرات‌ها در پنسیلوانیا وقتی که او به لبه صحنه نزدیک شد، کامالا هریس با نگرانی او را عقب کشید و به پشت صحنه هدایت کرد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات تاکنون ناشی از حسن نیت ایران بود، اظهار داشت: آمریکا هیچگاه باب جدیدی را برای بهبود در روند مذاکرات باز نکرد و حتی با تحریم‌های جدید علیه برخی از مسئولان کشور، بر عدم فهم عمیق خود از صحنه بین المللی مهر تایید زد.
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ