مظنون تیراندازی مرگبار در ایالت تگزاس آمریکا که به مرگ ۵ نفر منجر شده بود، در خانه‌ای نزدیک به صحنه جرم بازداشت شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور خانواده‌ها در مسابقات قهرمانی کشور کشتی نونهالان صحنه‌های زیبایی را در سالن هفت‌تیر رقم زده، یکی از آن صحنه‌های زیبا، شادی مادربزرگی است که برای تشویق نوه‌اش به سالن آمده است.
در این مسابقات کشتی گیران سرشناس تیم ملی شامل حسن یزدانی و کامران قاسمپور به روی تشک می‌روند تا جذابیت و هیجان پس از سالها به سالن قدیمی اما بازسازی‌شده هفتم تیر برگردد.
اینطور که پیداست فدراسیون کشتی بعد از بازسازی سالن هفت‌تیر به دنبال برگزاری مسابقات قهرمان کشوری همه رده‌های سنی در این سالن است.
مربی تیم کشتی فرنگی سپاهان تاکید کرد که علاوه بر بحث تیم‌داری، این باشگاه به دنبال فعال کردن آکادمی در سطح کشتی اصفهان است.
دفتر «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا در بیانیه‌ای مطبوعاتی در توضیح اعلام این ممنوعیت تصریح داشت: «مردم نمی‌توانند به خرید، فروش یا انتقال سلاح‌های دستی در داخل کانادا اقدام کنند و نمی‌توانند سلاح‌های دستی جدید را وارد کشور کنند.»
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت:در تحقیقات میدانی و پایش اطلاعات به دست آمده، مشخص شد متهم اصلی پرونده یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بوده که در چند وقت اخیر بر سر جای پارک خودرو با یکی از همسایگان درگیر و متعاقب آن با اجیر کردن ۲ تن از اراذل و اوباش سابقه دار با عربده کشی و تیراندازی با سلاح گرم بلافاصله از محل متواری شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ