اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با منچسترسیتی، درباره قوانین جدید وقت‌های اضافه صحبت کرد. قوانینی که در این بازی ناجی تیم آرتتا شدند.
پپ گواردیولا پس از شکست تیمش مقابل آرسنال نسبت به قوانین وقت‌های اضافه اعتراض خود را نشان داد.
شاگران رضا عنایتی جمعه شب و از ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف امید‌های فلسطین رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
گل دقیقه 11+90 محمدحسین مرادمند استقلال از شکست در وقت های قانونی نجات داد اما با گلی دیرهنگام‌تر در وقت‌های اضافه جواب داده شد.
بایرلورکوزن در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف رم رفت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه یافته بود و لورکوزن حداقل برای کشاندن بازی به وقت‌های اضافه به پیروزی با اختلاف یک گل احتیاج داشت.
تیم فوتبال استقلال پس از آنکه دربی یکصدم را به پرسپولیس واگذار کرد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به مشکل خورد و نتوانست این تیم را شکست دهد.
پیروزی النصر در وقت‌های اضافه بازی با الباطن، در رسانه روسی بازتاب کنایه‌آمیزی داشت.
بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در طول وقت‌های اضافه مسابقه با برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. در حاشیه این دیدار هواداران پرسپولیس در نقش جهان، علی کریمی را تشویق کردند.
بازیکن پیشین پرسپولیس گل دوم و تساوی سپاهان را زد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: مقابل العین مستحق باخت نبودیم و بهتر از تیم حریف بازی کردیم.
آخرین مصاف پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی درحالی با پیروزی سرخپوشان پایتخت در وقت‌های اضافی تمام شد که اتفاقات تلخ و هشدار دهنده‌ای در پایان آن رخ داد۰
در دقیقه ۱۰۰ بازی، لئوناردو سرنیکولا کارت زرد دوم خود را گرفت تا کرمونزه با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد. ناپولی در وقت‌های اضافه هم موفق نشدن گلزنی کند تا تکلیف برنده به ضربات پنالتی کشیده شود.
هافبک تیم استقلال با بیان اینکه برد حق تیم استقلال بود گفت: خودمان بازی را سخت کردیم تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
مهدی قایدی و کوین یامگا ناجی استقلال در جام حذفی استقلال در دقایق پایانی وقت‌های اضافه به بازی برگشت.
در حالی که فرانسه در نیمه دوم وقت‌های اضافه ۳-۲ از آرژانتین عقب بود کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی سومین گل خودش و فرانسه را به ثمر رساند و بازی را بار دیگر به تساوی کشاند.
در نیمه دوم وقت‌های اضافه لیونل مسی به زیبایی دروازه هوگو لوریس را باز کرد تا آرژانتین ۳-۲ پیش بیفتد.
شاگردان هاجیمه موریاسو و زلاتکو دالیچ پس از تساوی یک بر یک به وقت‌های اضافه رفتند.
در آخرین دقیقه‌ وقت‌های اضافه اشتباه کشنده دروازه‌بان پرتغال که با خوش شانسی تمام، مهاجم غنا لیز خورد و فرصت گل مساوی را از دست داد. در این هنگام دوربین روی چهره رونالدو بود که به شدت نگران بازی را دنبال می‌کرد!
در قطر تمام بازی‌ها تا به اینجای کار به جز بازی مکزیک و لهستان که ۹۹ دقیقه و ۲۶ ثانیه بوده، بالای ۱۰۰ دقیقه طول کشیدند.
بازی دوم روز دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر هم مثل بازی اول وقت‌های اضافه زیادی داشت.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در وقتهای اضافه آخر بازی دیدار تیمش با خیرونا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در وقتهای اضافه آخر بازی دیدار تیمش با خیرونا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
اینتر در هفته یازدهم سری آ امشب مهمان فیورنتینا بود و در یک بازی پرگل و دراماتیک موفق شد حریف را 4-3 شکست دهد.
میلان در هشتمین بازی خود در فصل جاری سری آ در یک بازی خانگی به مصاف امپولی رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ