یکی از اتفاقاتی که سرنوشت دیدار ایران و آمریکا را تغییر داد، لحظاتی پایانی دیدار امیرمحمد یزدانی با حریف آمریکایی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا ممنوعیت واردات لوازم خانگی بازبینی می‌شود؟
استاد دانشگاه با بیان اینکه لایحه مربوط به حجاب و عفاف باید از صفر بازبینی شود گفت: اسمی از شریعت در مقدمه توجیهی نیامده و با حذف کلمه نظام اسلامی، این لایحه می‌تواند در فرانسه نوشته شود.
آیت الله جوادی آملی گفتند: روند بررسی پرونده‌ها در دستگاه قضا نباید طولانی باشد و شایسته است دستگاه قضا با استفاده از افراد تحصیلکرده و با کمک قضات با تجربه، لوایحی در این باره تنظیم و قوانین مربوطه را بازبینی نمایند تا روند بررسی پرونده‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.
نشست بازبینی نحوه اجرای سند تحول قضایی با هدف نحوه اجرای سند تحول قضایی در معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تشکیل شد.
صحنه برخورد مدافع پیکان با سعید صادقی در محوطه جریمه پرسپولیس، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات داوری این هفته لیگ برتر بود.
بازبینی صحنه برخورد ژاکا با بازیکن زوریخ توسط داور در نهایت با اتخاذ تصمیمی جالب همراه شد.
سباستین کل، مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند، از این که داور برای بازبینی صحنه های مشکوک از VAR کمک نگرفته ابراز شگفتی کرد.
پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی توسط قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی و تحقیقات محلی هویت مرد جنایتکار را شناسایی و وی را دستگیر کنند.
در لیگ دسته دوم مصر، یک داور پس از بازبینی صحنه توسط تلفن همراه، یک گل را مردود اعلام کرد.
دادستان کل آمریکا به دادستانی شهر شیکاگو دستور داد تا اسناد طبقه‌بندی‌شده اکتشافی از دفتر شخصی رئیس جمهور این کشور را بازبینی کند.
بررسی مدیران باشگاه استقلال نشان می دهد علاوه بر ضعف فنی و مشکلات که در تفکرات تاکتیکی سرمربی پرتغالی این تیم وجود دارد، یک عامل دیگر هم در «خوب» نبودن بازیکنان تاثیرگذار و پررنگ است.
وزیر اقتصاد فرانسه از فیفا درخواست کرد تا اتفاقات دیدار تیم ملی این کشور مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 را بررسی کند.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کرد مقوله مهم بازبینی پهنای باند فرکانسی اپراتورها را در دستورکار قرار دهد.
لیونل مسی بعد از پیروزی آرژانتین مقابل هلند و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی ضمن ابراز خوشحالی از صعود آلبی‌سلسته انتقادی تند به داور بازی و فیفا وارد کرد.
مسابقات قهرمانی جهان در حالی با سه مدال برنز برای تیم ملی تکواندو ایران پایان یافت که در صورت ایجاد تمهیدات لازم، این رقابتها می‌تواند نقطه شروعی برای موفقیت دوباره تکواندو باشد.
مسابقات قهرمانی جهان در حالی با سه مدال برنز برای تیم ملی تکواندو ایران پایان یافت که در صورت ایجاد تمهیدات لازم، این رقابتها می‌تواند نقطه شروعی برای موفقیت دوباره تکواندو باشد.
در دقایقی که کره‌ای‌ها پس از پایان بازی‌شان چشم به ورزشگاه الجنوب دوخته بودند تا بازی اروگوئه را دنبال کنند سرنگون شدن کاوانی در محوطه نفس آنها را برای لحظه‌ای بند آورد.
پنالتی کرواسی بعد از بازبینی صحنه رد شد و فرصت طلایی گلزنی این تیم از دست رفت.
نماینده دادستان: با توجه به شکایت اولیای دم شهید عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی گفت که رویکردی عملگرایانه را در سیاست خارجی لندن در برابر روسیه و چین بکار خواهد گرفت.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: یقینا تمام دوربین‌های زندان اوین بازبینی خواهد شد و مجلس تمام آنچه که برای تکمیل اطلاعات و واقعیت حادثه لازم است را پیگیری می‌کند.
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، مدعی شد تکنولوژی بازیبینی صحنه، لذت فوتبال را از بین برده است.
میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از کلیه دستگاه های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
داور مسابقه در یک صحنه، 3 تصمیم مختلف گرفت. او ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به سود الریان اعلام کرد، سپس و با استفاده از کمک داور ویدیویی حکم به یک ضربه پنالتی داد و سرانجام در بازبینی دوباره صحنه توسط VAR شبیه‌سازی بازیکن الریان را تشخیص داد و یک خطای غیرمستقیم به سود الشمال اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ