یک کارشناس داوری می‌گوید سیستمی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته، از سوی یوفا از چرخه خارج شده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوفا در حکمی جدید، اعلام کرد که برای اوساسونا محرومیت از حضور در رقابت های اروپایی از فصل 26-2025 در نظر گرفته است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، که به چهار بازی محرومیت از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شده در فرجام‌خواهی از این تصمیم یوفا شکست خورد.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
یوونتوس در انتظار تصمیم رسمی کمیته فرپلی مالی یوفا است تا مشخص شود فصل آینده در رقابت‌های اروپایی شرکت خواهد کرد یا خیر.
اتحادیه فوتبال اروپا پیش از استعفای ژوزه مورینیو از مجمع فوتبال این اتحادیه تصمیم به اخراج او گرفته بود.
یوفا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که فینال لیگ قهرمانان فصل جاری طبق برنامه قبلی در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد.
روز گذشته در حضور مهدی مهدوی‌کیا و چند اسطوره فوتبال دنیا، موارد مشکوک خطای هند در یوفا بررسی شد.
یوفا تصمیم دارد هرچه سریعتر تکلیف پرونده‌های بزرگ بارسلونا و یوونتوس را مشخص کند.
یوفا می‌گوید با ایده برگزاری بعضی از مسابقات چمپیونزلیگ در آمریکا مخالفتی ندارد و در آینده ممکن است شاهد به واقعیت تبدیل شدن این ایده باشیم.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
یوفا ویدیوی جنجالی را که روی توییتر خود گذاشته و در آن از تکل پرحاشیه رافائل لیائو تمجید کرده بود، حذف کرد.
تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای اخراج یولیان ناگلزمان، سرمربی این تیم، حتی برای یوفا هم عجیب بوده است.
برخورد مهدی قایدی با مدافع نساجی یک بار دیگر مورد نقد موشکافانه کارشناسی قرار گرفته است.
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.
تمام ۱۱ نفری که درباره شیء مشکوک پرنده تهران گزارش دادند، افراد تحصیل کرده، باهوش و فنی بودند. همین، مسئله را پیچیده کرده است، چون در بسیاری موارد، گزارش‌های مربوط به رصد یوفو را آدم‌های معمولی گزارش می‌دهند که سندی هم برای حرفشان ندارند.
خیل مانسانو، داور معروف اسپانیایی، چهارشنبه شب بازی نمایندگان آلمان و انگلیس را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سوت خواهد زد.
به دنبال اعطای مجوز یوفا و ای اف سی، فیفا نیز با ارسال نامه ای، دیدار دوستانه سپاهان و زنیت را مورد توجه خود قرار داد‌.
رسانه‌های اروپایی اعلام کردند یوفا با بازگشت تیمهای فوتبال روسیه به رقابتهای اروپایی مخالفت خواهد کرد و محرومیت تیمهای روس از حضور در اروپا ادامه خواهد داشت.
رئیس انجمن یوگا از برگزاری دومین دوره لیگ سراسری این رشته در کشور خبر داد و گفت: استقبال بالای علاقمندان از دوره نخست ما را بر آن داشت دوره دوم را هم برگزار کنیم.
رئیس انجمن یوگا از برگزاری دومین دوره لیگ سراسری این رشته در کشور خبر داد و گفت: استقبال بالای علاقمندان از دوره نخست ما را بر آن داشت دوره دوم را هم برگزار کنیم.
لالیگا بارسلونا را در قضیه انتقال آندریاس کریستنسن به خاطر نقض فرپلی مالی جریمه مالی کرده بود ولی یوفا امروز این جریمه را باطل کرد.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. گل کیلیان امباپه به یوونتوس هم بهترین گل برگزیده شد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، از یوفا خواسته جریمه های جدی تری برای پاری سن ژرمن اعمال کند.
در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی اروپا، منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، همچنان صدرنشین است. رئال به عنوان قهرمان چمپیونزلیگ هم در رده پنجم قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ