اصفهان- رئیس قوه قضائیه در سفر به اصفهان همزمان با روز درختکاری، یک اصله نهال غرس کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه در پی درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان را تسلیت گفت.
رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت همسر آیت الله اراکی را تسلیت گفت.
محسنی اژه‌ای گفت: وقتی در اثر برپایی دادگاه‌های علنی، ضعف‌ها و استدلالات مشخص شود، می‌توانیم در راستای رفع و تقویت آن‌ها گام برداریم؛ از سویی دیگر دادگاه‌های علنی برای مردم هم از جهت آگاهی‌بخشی و سایر جهات مؤثر بوده و برای بسیاری از افرادِ مورد محاکمه نیز بازدارندگی بیشتری از اعمال مجازات داشته است.
رئیس قوه قضائیه قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در مسابقات جهانی را در پیامی تبریک گفت.
ری- رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی همزمان با اولین روز از قوه قضائیه با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
سنندج - رئیس کل دادگستری کردستان از سفر حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای رئیس قوه قضائیه به سنندج خبر داد.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به آخرین آمار عفو اخیر، گفت: تاکنون ۸۲ هزار نفر مشمول عفو شده‌اند که ممکن است این آمار افزایش یابد. از این میزان، ۲۲ هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.
رئیس قوه قضائیه در پی درگذشت حسن غفوری‌فرد پیام تسلیت صادر کرد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه از تخصیص ۴۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به دادگستری استان اصفهان برای رفع بخشی مشکلات این نهاد خبرداد.‌
اصفهان- در جریان سفر رئیس دستگاه قضا به اصفهان، ۴۹ خانواده اولیای دم از حق قصاص خود گذشتند.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه رفع چالش‌های اصفهان را نیازمند هماهنگی بین دستگاهی در این استان دانست.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه رفع چالش‌های اصفهان را نیازمند هماهنگی بین دستگاهی درون استانی دانست.
اژه‌ای درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر، گفت: گزارشی که تا الان دادند، تعداد کسانی که مشمول عفو شدند، اعم از دستگیرشدگان اغتشاشات و غیر اغتشاشات، اعم از آن‌هایی که حکمشان تقلیل پیدا کرده و تخفیف گرفتند از مرز هشتاد هزار نفر گذشته است؛ یعنی تا الان بیش از هشتاد هزار مشمول این عفو واقعاً به نظر بنده پرخیر و برکت رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند. پیش‌بینی این است که با آن قسمتی که رضایت شاکی را می‌گیرند تا نود هزار نفر هم شامل عفو بشوند؛ حتی ممکن است به بالاتر از نود هزار هم برسد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه گفت: بین دولتمردان و بخش‌های حکومتی هنوز این باور وجود ندارد که تصدی گری دولت را باید کاهش داده و واگذار کردن امور به مردم را تسهیل کنیم.
اصفهان- نشست حجت‌ الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌ قضائیه با کارآفرینان، تولید کنندگان و صنعتگران استان اصفهان آغاز شد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه گفت: بخشی از نیازمندی‌های کادر اداری و قضایی در استان اصفهان در نیمه اول ۱۴۰۲ تامین خواهد شد.‌
اصفهان- حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه لحظاتی قبل وارد اصفهان شد.
رئیس قوه قضاییه در هجدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز دوشنبه (۱۵ اسفند) در صدر هیئت عالی قضایی به استان اصفهان سفر خواهد کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: زمینه‌ای را فراهم آورید تا محکومان و زندانیان و خانواده‌های آن‌ها بتوانند پرسش های خود را در باب عفو‌های اخیر مطرح کنند و چنانچه خود یا عضو زندانی خانواده خود را مشمول این عفو می‌دانند، اما به پرونده آن‌ها رسیدگی نشده، موضوع را جهت پیگیری منتقل کنند.
رئیس قوه قضائیه در پی حوادث تروریستی شب گذشته در خوزستان و اصفهان، خواستار اشد مجازات برای مجرمان این دو حادثه شد.
در پیام رئیس قوه قضاییه تاکید شده که دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با نهایت سرعت و دقت، تمامی دست‌اندرکاران جنایت ایذه و اصفهان را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.
رئیس قوه قضائیه در پی حوادث تروریستی شب گذشته در خوزستان و اصفهان، خواستار اشد مجازات برای مجرمان این دو حادثه شد.
رئیس قوه قضائیه در پی حوادث تروریستی شب گذشته در خوزستان و اصفهان، خواستار اشد مجازات برای مجرمان این دو حادثه شد.
اصفهان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان در نامه ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی به وضعیت ناگوار دفاتر اسناد رسمی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ