دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرزگفت: با هدف مقابله با انگیزه‌های اشخاصی که نسبت به خشکاندن درختان اقدام می‌کنند، شهرداری مکلف شد به تعداد درختان خشکانده شده، درختان جدید غرس کند که با پیگیری ویژه دادستانی و همکاری شهرداری کرج، غرس درختان مناسب و به تعداد کافی، از روز گذشته شروع و امروز هم به اتمام رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه یک درباره جریمه خشکاندن درختان خیابان ولیعصر گفت: جریمه هنوز از سوی شهرداری دریافت نشده و پایان کاری هم صورت نگرفته است، اما این اطمینان را می‌دهم که تا بدهی تسویه نشود موافقت‌نامه‌ای صادر نخواهد شد.
آخرین ببر ایران در سال ۱۳۳۷ در پارک ملی گلستان شکار شد. مهمترین عوامل انقراض ببر در ایران شکار بی‌رویه آن، تخریب زیستگاه به ویژه خشکاندن تالاب‌ها و استفاده از طعمه مسموم بوده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از کارهای مهم مجلس در برنامه هفتم این است که زمینه‌های سواستفاده، رانت خواری‌ها و ویژه خواری‌ها را از بین ببرد.
منابع عراقی از تداوم عملیات برای خشکاندن ریشه داعشی ها در این کشور خبر دادند.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
رئیس قوه قضاییه گفت: چنانچه به مقوله مهار تورم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اهتمام کامل و جامع نشود، به دنبال آن بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و … حادث می‌شود.
اصفهان- رئیس کمیته‌های ملی موزه‌های ایران (ایکوم) با اشاره به خشکانده شدن رودخانه زاینده‌رود اصفهان، گفت: سرمایه‌های طبیعی و فرهنگی این شهر بعلت اینکه نگاه موزه‌ای نیست، کنار گذاشته شده است.
اصفهان- رئیس کمیته‌های ملی موزه‌های ایران (ایکوم) با اشاره به خشکانده شدن رودخانه زاینده‌رود اصفهان، گفت: سرمایه‌های طبیعی و فرهنگی این شهر بعلت اینکه نگاه موزه‌ای نیست، کنار گذاشته شده است.
نیروهای حشد شعبی عراق امروز عملیاتی را برای تعقیب بقایای داعشی و خشکاندن منابع مالی تروریست‌ها در غرب نینوا انجام دادند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی هرگونه تنش در مناطق مرزی را عاملی بازدارنده در توسعه شهرهای مرزی عنوان کرد و گفت: باید با هرگونه عوامل بحران آفرین با قاطعیت برخورد و ریشه آنان را خشکاند.
وزارت امور خارجه سوریه انفجار تروریستی پیشاور پاکستان را به شدت محکوم و بر ضرورت خشکاندن ریشه تروریسم تاکید کرد.
کالیدو کولیبالی ستاره خط دفاعی تیم ملی سنگال تنها دو دقیقه بعد از گل اکوادوری‌ها موفق شد گل دوم سنگال را وارد دروازه این تیم کند.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: باید بدانیم بسیاری از نارضایتی‌ها در میان اقشار با قدرت اقتصادی و معیشتی پایین ناشی از بی توجهی‌ها و ناکارآمدی‌ها در سطوحی از حاکمیت و مدیریت کشور است و از همین منظر باید تلاش شود ریشه‌های فقر، فساد و تبعیض خشکانده شود.
خشکسالی بزرگترین دریاچه چین را خشکاند
بارش باران در این حوزه از ماه ژوییه، نصف میزان سال‌های معمول بوده است. تا این تاریخ، خشکسالی تقریبا به دو میلیون هکتار زمین کشاورزی در شش استان به همراه یانگ‌تسه آسیب زده است و تامین آب برای ۲۹۰ هزار نفر و ۳۵۰ هزار دام بزرگ مختل شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راهپیمایی مردم باعث شد که مزدوران و اغتشاشگران به سوراخ‌ها و لانه‌های خود بخزند و خواب‌های شیرینی که برای ملت ما دیدند، به کابوسی برای آنان تبدیل شود.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خشکاندن و قطع ۱۸۷ درخت در مجموعه ورزشی انقلاب از وزارت ورزش و جوانان خواست به موضوع ورود کند.
دادستان تهران گفت: در دادسرا‌های تخصصی، سرپرستان دادسرا‌ها تغییر کاربری املاک را با دقت رصد کنند و با عوامل اخلال در حقوق عامه و تضییع حقوق بیت المال در حوزه منابع طبیعی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها و یا خشکاندن و قطع درختان معابر و خیابان‌ها با قاطعیت برخورد کنید.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران درباره میزان بازدارندگی جرائم قطع و خشکاندن درختان سطح شهر تهران برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی گفت: این جرائم بازدارنده است. در حقیقت اگر قانون به درستی رعایت شود اینگونه تخلفات هم انجام نخواهد شد.
سر پرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: مالک ملکی که در نیاوران، به دلیل ساخت و ساز باعث خشک شدن چند اصله درخت شده بود، به جریمه سه میلیارد تومانی محکوم شده است.
سر پرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: مالک ملکی که در نیاوران، به دلیل ساخت و ساز باعث خشک شدن چند اصله درخت شده بود، به جریمه سه میلیارد تومانی محکوم شده است.
معاون خدمات شهری منطقه ۶ با اشاره به کاشت ۹ نهال در محل خشکاندن درختان گفت: این مسئله نیز انجام شده است، قطعاً با ارسال مجدد پرونده خشکاندن ۹ اصله درخت در خیابان کاج جنوبی، مالک ساختمان ۴ تا ۵ برابر جریمه نقدی خواهد شد.
بعد از پخش شدن ویدئوی درخت‌های خشکیده خیابان ولیعصر (عج) و ورود شورای شهر و شهرداری تهران و سپس دادستانی به این موضوع، حالا شهروندان ویدئو‌های دیگری از خشکاندن درختان در نقاط دیگر تهران و حتی کشور منتشر می‌کنند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: خیابان ولیعصر یکی از خیابان‌های ارزشمند تهران محسوب می‌شود و احتمالا مبلغی هم قوه قضائیه به عنوان جریمه برای مالک متخلف تعیین خواهد کرد و مجموعه حقوقی شهرداری تهران و منطقه یک پیگیر این مسئله هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ