تبریز- مدیرعامل باشگاه تراکتور از درخواست این باشگاه برای کاهش محرومیت هادی محمدی خبر داد و گفت: کارت بازی رومرو گومز صادر شد و وی مشکلی برای حضور در تراکتور ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان باشگاه شمس آذر قزوین به دنبال صدور کارت بازی سینا سعیدی فر برای تیم خود هستند.
امکان صدور کارت برداشت ریالی برای مشتریان حقوقی در بانک دی فراهم شد.
باشگاه پرسپولیس از صدور کارت بازی نفرات این تیم از سوی سازمان لیگ خبر داد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد: مثل همه دنیا تنها همان تعداد ٣٣ نفری که امکان صدور کارت بازی آنها وجود دارد برایشان قرارداد ثبت شود.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: امکان ثبت نام برای صدور دوباره کارت هوشمند ملی ویژه کاربران نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور فراهم شده است.
مشتریان بانک ملی می توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون داشتن دغدغه زمان از خدمات بانکداری اینترنتی و غیرحضوری این بانک از طریق سامانه بام بهره مند شوند.
دریافت غیرحضوری خدمات دولت با کارت هوشمند ملی میسر شد
با پیگیری‌های سرپرست باشگاه استقلال مشکل سبحان خاقانی هافبک جوان این تیم برای بازی کردن رفع شده است.
طبق اعلام درگاه ملی مجوزهای کشور، به دلیل مشکلات فنی صدور کارت بازرگانی و صدور مجوز واحدهای صنعتی از تاریخ ۱۳ اردیبهشت، از دسترس خارج شد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال دلیل دشوار شدن کار این تیم در دیدار با پارس جنوبی را باخت هفته قبل مقابل پرسپولیس دانست و گفت: با پیروزی در بازی دیروز، استقلال از شرایط دربی رها شد.
بانک آینده در راستای ارائه خدمات نوین بانکداری و بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در محصولات بانک، به‌منظور افزایش رضایت مشتریان و نوآوری در محصولات خود با هدف افزایش جذابیت کارت‌های هدیه و تولید کارت‌های هدیه اختصاصی برای مشتریان، «کارت هدیه با امکان واقعیت افزوده» را به سبد محصولات بانک افزود.
از «میرزا حسین‌خان سپهسالار قزوینی»، صدر اعظم ناصرالدین‌شاه، به عنوان بانی این مسجد و مدرسه باشکوه نام می‌برند. او در سال ۱۲۵۸ ساخت این مسجد را آغاز کرد، اما اجل مهلتش نداد و در سال ۱۲۶۰ دار فانی را وداع گفت. پس از آن برادرش «میرزا حسن‌خان» کار تکمیل بنا را برعهده گرفت و در نهایت این بنا توسط نایب‌التولیه‌های وقف تکمیل و ساخته شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور از صدور کارت بازیکن اسپانیایی جدید این تیم خبر داد.
با درخواست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تمام ظرفیت استفاده از بازیکنان رده امید در لیگ برتر استفاده شد.
با درخواست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تمام ظرفیت استفاده از بازیکنان رده امید در لیگ برتر استفاده شد.
باشگاه السد از صدور کارت بازی مرد سال ۲۰۱۸ فوتبال آسیا برای باشگاه الجهراء خودداری کرد تا فیفا مجبور به مداخله شود.
با هدف افزایش رضایت مشتریان و تسهیل در روند پرداخت های غیرحضوری، صدور کارت تنخواه ویژه اشخاص حقوقی در بانک ایران زمین، آغاز شد.
معاون وزیر نفت ضمن اشاره به اینکه ماهانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت جدید در سامانه ثبت می‌شود، گفت: برنامه داریم تا برای صدور کارت سوخت غربالگیری کنیم.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از عملیاتی شدن صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان خارج از کشور خبر داد.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش برای رسیدن به صدر باید نهایت تلاشش را برای پیروزی در هر بازی به کار بگیرد.
سرخپوشان پرسپولیس که با پیروزی برابر صنعت نفت به صدر جدول لیگ بیست و دوم راه یافتند باید تکلیف سبک بازی خود را مشخص کنند و با ترس و سترس کار را پیش نبرند.
وزیر کشور، از صدور کارت شناسایی موقت برای افراد فاقد شناسنامه خبر داد.
استقلال می تواند برای دیدار برابر ملوان، از حضور محمد محبی در ترکیب خود استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ