استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش برای رسیدن به صدر باید نهایت تلاشش را برای پیروزی در هر بازی به کار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های میلان و مونزا در دیدار بزرگداشت سیلویو برلوسکونی به مصاف هم رفتند و شاگردان استفانو پیولی در ضربات پنالتی برنده شدند.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.
قیمت طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد بیش از سه ماه اخیر رسید و برای سومین جلسه متوالی سقوط کرد زیرا بانک‌های مرکزی ارشد موضع سیاست پولی جنگ طلبانه خود را برای کاهش فشارهای حباب قیمتی تکرار کردند.
تورم آرژانتین اکنون بیش از ۱۱۴ درصد است و رتبه سوم را در میان تورم‌زده‌ترین کشور‌های جهان دارد. پزو، واحد پولی این کشور در یک دوره سه هفته‌ای در آوریل حدود ۲۵ درصد از ارزش خود را از دست داد. نرخ بهره آرژانتین اکنون ۹۷ درصد است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید از اینکه دیگر زلاتان ایبراهیموویچ را در تیمش ندارد، غمگین است.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری خود درباره تمدید قرارداد لیائو حرف زد و هم‌چنین با ارزیابی فصلی که میلان پشت سر گذاشت، به آن نمره داد.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری قبل از بازی با یووه تاکید کرد، تیمش در همین مسابقه سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا از رسانه‌ها و هواداران خواست فعلا از انتقاد خودداری کرده و در سه بازی باقی‌مانده پشت تیم‌شان باشند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که قهرمان این فصل لیگ قهرمانان از بین رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهد بود.
شش سال پس از اخراج پیولی از سمت سرمربیگری اینترمیلان، حالا این سرمربی با میلان در برابر نراتزوری قرار خواهد گرفت.
استفانو پیولی معتقد است اینتر آخرین پل برای رسیدن میلان به فینال است و تیمش توان شکست دادن هر تیمی را دارد. او در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو نیز حرف زد.
دیدار رم و میلان که به میزبانی جالوروسی در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار شد با تساوی 1-1 به پایان رسید.
صدای ضبط شده نیم ساعته از واسطه‌ای که فرآیند احراز صلاحیت‌های پولی را شرح می‌دهد به دستم رسید. این فرد توضیح می‌دهد که صلاحیت یک نماینده که در مجالس هفتم و دهم حضور داشته از این طریق احراز شده است. هر چند سخنگوی دستگاه قضا اظهار کردند که هیچ کدام از این افراد با شورای نگهبان ارتباطی نداشتند، اما هرگز در این زمینه شفاف‌سازی نشد.
شاگردان پیولی با ارائه نمایشی درخشان، در ۲۵ دقیقه به دو گل مقابل یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا رسیدند.
حفظ ارزش پول افغانستان در برابر دلار، در حالی است که این کشور در اختیار طالبان است و فردی بدون هیچ گونه تحصیلات دانشگاهی و تخصص اقتصادی، رئیس بانک مرکزی افغانستان است و زمانی که به این سمت رسید، گفته می شد که تنها سابقه مالی و پولی وی این بود که پول های رئیس طالبان را برای او نگه می داشته است!
تاریخ در دسترس قرار گرفتن ویژگی‌های پولی اینستاگرام فعلا مشخص نیست و باید منتظر اعلام از طرف متا باشیم.
دلار در ۲۰۲۲ به بالاترین ارزش حدود دو دهه اخیر رسید. اگرچه بسیاری انتظار دارند در ۲۰۲۳ با معکوس شدن سیاست پولی فدرال رزرو دلار تضعیف شود، اما نظرسنجی اخیر رویترز نتایج متفاوتی را نشان می‌دهد.
جدیدترین گزارش‌ از شاخص‌های پولی نشان می‌دهد از ابتدای سال تا پایان مهرماه، پایه پولی با روند صعودی همراه بوده و در پایان هفتمین ماه سال به بیش از ۷۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. رکوردی که در کنار ضریب فزاینده، تاثیر مهمی در حجم نقدینگی خواهد داشت.
پژوهشکده پولی و بانکی با بررسی اطلاعات شرکت‌های بورسی اعلام کرد رشد شرکت‌هایی که نهاده‌های تولید آن‌ها وابستگی شدیدی به واردات داشته در مهرماه امسال روند صعودی و مثبت داشته است.
تحریم‌های بانکی علیه ایران که شروع شد، دیگر خبری از برند‌های معتبر ورزشی مثل آدیداس و پوما نبود. تیم‌ملی شش‌سال برند‌های مجید، دایی، لیجا ایتالیا و آل‌اشپورت آلمان را پوشید و بعد از مدت‌ها بالاخره با آل‌اشپورت به ثبات رسید و قرارداد بست. قرارداد با آل‌اشپورت برای اولین‌بار باعث شد تا فدراسیون فوتبال دیگر بابت چنین قراردادهایی، پولی پرداخت نکند تا یک قدم رو به جلو در این زمینه برداشت شود.
تازه‌ترین اطلاعات از بانک مرکزی نشان می‌دهد این نهادناظر پولی کشور به دستاوردهای قابل تأملی در زمینه کنترل نقدینگی و تورم رسیده است.
تازه‌ترین اطلاعات از بانک مرکزی نشان می‌دهد این نهادناظر پولی کشور به دستاوردهای قابل تأملی در زمینه کنترل نقدینگی و تورم رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ