تعویض طلایی مجتبی حسینی در بازی امروز مقابل سپاهان از لقب ویژه‌اش در پیکان گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک تحقیق که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد گونه‌ای از کرکس به نام « رُخ‌کرکس آند» می‌تواند بدون حرکت دادن بال‌های خود ساعت‌ها در هوا پرواز کند.
بوئینگ ۷۴۷ پرنده‌ای که لقب ملکه آسمان‌ها را به خود اختصاص داده بود از مشهورترین هواپیما‌های جهان است. هر چند که این هواپیما دیگر در خط تولید بوئینگ نیست و داستانش به پایان رسیده است، اما هنوز در بسیاری از خطوط هوایی جهان مشغول فعالیت است.
«کبک دری» معروف به عروس کوهستان پرنده‌ای است که زیستگاه آن در ارتفاعات مناطق کوهستانی است. این تصاویر توسط محیط‌بان علی اکبرایمانی درمنطقه شکارممنوع سوادکوه تهیه شده است. منبع: ایسنا
این سرده از کبوتران ۴ گونه دارد که از نظر ظاهر بسیار شبیه به هم هستند. جیمز فرانسیس استفنز طبیعی‌دان انگلیسی اوایل نوزدهم میلادی برای نخستین بار این پرنده را کشف و توصیف کرد.
A-۵۰ یکی از اجزای حیاتی نیروهای هوافضای روسیه (RuAF) است که قابلیت‌های نظارت، فرماندهی و کنترل دوربرد و هشدار اولیه تهدیدات هوابرد را ارائه می‌کند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: مرزبانان آسمان کشوردر ارتش و سپاه با ورود بدون مجوز هر پرنده‌ای به حریم هوایی کشور با شدت برخورد می‌کنند و پاسخی کوبنده به هرگونه جسارت دشمن می‌دهند.
گران‌ترین تخم پرنده، به فیل‌مرغ، پرنده‌ای که بین قرون ۱۷ و ۱۸ به دلیلی نامعلوم منقرض‌شده است، تعلق دارد. این تخم سال ۲۰۱۳ در یک حراجی با قیمت ۶۶ هزار و ۶۷۵ پوند فروخته شد.
شاهرود- دسته های فراوان تیهو ( پرنده‌ای کوچک) در پارک ملی توران مورد تصویر برداری قرار گرفته است.
آلباتروس پرنده‌ای که یکبار عاشق می‌شه و فقط دو بار در سال همسرش رو می‌بینه اما تا آخر عمر وفادار هست.
پرستوی دریایی اینکا پرنده‌ای کمیاب است که سبیل بامزه‌اش یادآور سبیل هرکول پوآرو کاراگاه مشهور داستان‌های آگاتا کریستی است.
این بمب‌افکن سوپرسونیک که قرار است مکملی برای بمب‌افکن استراتژیک اچ ۲۰ باشد، پرنده‌ای پنهان‌کار است که توانایی‌های رزمی یک جنگنده را با قدرت کوبنده بمب‌افکن ترکیب می‌کند.
پرنده " رابین" بیشتر در آمریکای شمالی از آلاسکا و کانادا به سمت جنوب تا شمال فلوریدا و مکزیک تولید مثل می‌کند. رابین یکی از اولین گونه‌های پرندگان است که تخم‌های خود را در میان شاخ و برگ‌ها پنهان میکند.
در ادامه به گونه‌هایی از پرندگان اشاره می‌کنیم که برای انسان‌ها نقش کلیدی داشته اند: از تمدن‌های باستانی گرفته تا بحران آب و هوایی امروزی.
هوبره نوعی از درناسانان است که پرنده‌ای با شهرت بین‌المللی شناخته می‌شود. هرچند مهد این پرنده آفریقا است اما در فصول پاییز و زمستان از کشور روسیه به ایران و شرقی‌ترین شهرستان‌های خراسان جنوبی مهاجرت می‌کند.
خبرگزاری رویترز از قول جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، نوشت چهار شی پرنده‌ای که در روز‌های اخیر در آمریکای شمالی سرنگون شدند با یکدیگر در ارتباط‌اند؛ هرچند ترودو به ارائه جزئیات بیشتری در این زمینه نپرداخت.
پرنده‌ای که برای رهگیری بالون چینی به هوا برخاست و آن را هدف قرار داد، اف ۲۲ رپتور جنگنده نسل پنجمی مشهور ارتش آمریکا بود. این جنگنده برای شلیک به بالون از یک گونه موشک ایم ۹ سایدوایندر به نام ایم ۹اکس (AIM-۹X) استفاده کرد که توسط هواپیماسازی هیوز متعلق به کمپانی ریتیان طراحی شده است.
ارشیا مصدقی ملی‌پوش ایران در ماده پرش با نیزه در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا نیزه خود را ندارد و باید از نیزه سایر رقبایش استفاده کند.
پرنده بهشتی از زیباترین و پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی است، چون گل آن شبیه به پرنده‌ای در حال پرواز است به این نام معروف است.
پرنده بهشتی از زیباترین و پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی است، چون گل آن شبیه به پرنده‌ای در حال پرواز است به این نام معروف است.
کلاغ‌ها در گردهمایی‌هایی در فصل‌های غیر تولیدمثلی به خصوص در فصل زمستان که تعداد آن‌ها از ۲۰۰ کلاغ تا ده‌ها هزار کلاغ نیز می‌رسد شرکت می‌کنند. این تجمعات معمولاً در نزدیکی منابع غذایی بزرگ مانند مراکز خرید و مراکز دفع زباله انجام می‌گیرد.
اداره هواشناسی ترکیه به رسانه‌های محلی گفت که ساختار عجیب این ابر‌های عدسی شکل، نتیجه نوسانات شدید باد بر فراز تپه‌ها و کوه‌ها است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر پرنده‌ای قصد تجاوز به مرز‌های کشور داشته باشد با پاسخ کوبنده پدافند هوایی ارتش مواجه می‌شوند و ما بار‌ها به قلب سیاه دشمن فراتر از آسمان ایران اسلامی حمله کردیم و دشمنان بر این امر واقف هستند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ