دروازه‌بان تراکتور نقش ویژه‌ای در برد تیمش مقابل هوادار در هفته نوزدهم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو عضو تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران مدال برنز خود در سی و یکمین دوره رقابتهای جهانی را قطعی کردند.
دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران و ایستادن کاروان ایران در رده دهم رتبه بندی مدالی پایان یافت.
اونای سیمون، دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا با مهار دو ضربه پنالتی بازیکنان کرواسی مرد اول قهرمانی تیمش در لیگ ملت‌های اروپا بود.
دو سیو نجات‌بخش ادرسون در دقایق پایانی بازی با رئال باعث شد تا سیتی بازنده سانتیاگو برنابئو را ترک نکند.
درست است که رئال مادرید با دو گل رودریگو در فینال کوپا دل ری برنده شد ولی قطعا اگر دنی کارواخال امشب در ترکیب نبود، کار رئال برای قهرمانی به مشکل می‌خورد.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی برگزار شد که مثل پنج وزن اول تیم ملی ایران تنها یک ملی پوش را در فینال و شانس کسب مدال طلا دارد.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد که بحرینی‌ها به گربه سیاه ملی‌پوشان ایران تبدیل شده اند.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
آیا نحوه انتخاب نفرات برای اردوی جدید تیم ملی را می‌پسندید؟
9 نفره شدن فولاد خوزستان دیدار یک هشتم جام حذفی بین دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد را جنجالی کرده است.
نیمه اول دیدار رئال و لیورپول بدون گل تمام شد در حالی که هر دو تیم شانس های گلزنی خوبی داشتند. قرمزها بدون شک با سیو فوق‌العاده آلیسون روی ضربه وینیسیوس در بازی ماندند.
علیرضا بیرانوند با دو سیو متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشت.
دو گل زیبا و برد قاطع مقابل گل‌گهر در سایه عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس به‌عنوان مرد اول تیمش به دست آمد.
به‌روزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های دو هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
امروز قصد داریم تا به بررسی دو سهم کی بی سی و ولبهمن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو سهم در روزهای آینده بورس است.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در ثانیه‌های پایانی بازی با استرالیا با یک سیو زیبا، تیمش را نجات داد تا هواداران و هم تیمی‌هایش را اندازه زدن یک گل شاد کند.
وویچک شزنی با دو عکس‌العمل دیدنی همچنان موفق به بسته نگه‌ داشتن دروازه تیم ملی لهستان شده است.
سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با انصراف دو تیم و حضور 11 تیم داخلی و خارجی از ظهر امروز رسما آغاز خواهد شد.
فیفا تصمیم نهایی خود را درباره شکایت شیلی علیه اکوادور و درخواست حذف این تیم از جام جهانی قطر را اعلام کرد.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.
با توجه به وضعیت شیوع کرونا، هنوز مشخص نیست این اجراها با چه تعداد بلیت فروشی اجرا خواهد شد اما با توجه به اعلام برنامه‌ها اجراها در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز این رویداد، به نظر می‌رسد اراده بر برقراری این اجراها و طی روند مرسوم جشنواره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ