محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب تمجید ویژه ای از امیر غفور انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال چین تایپه‌گفت: اگر همین روند را ادامه دهیم در جمع هشت تیم برتر خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران معتقد است ‌که مسابقه مرحله نیمه‌نهایی با سخت‌ترین حریف بود.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال می گوید فدراسیون به وعده هایش در خصوص پرداخت حق و حقوق او عمل نکرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال ایران در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: درسی که از بازی مقابل ایتالیا گرفتیم در آینده به تیم کمک خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی ایران به اظهارات درباره مسیر راحت ایران تا فینال جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: اگر همه بچه‌های تیم ملی به دوپینگ آلوده شده باشند احتمال دارد افرادی در غذایشان چیزی ریخته باشند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: اگر خطاهایمان کمتر باشد می توانیم در قهرمانی آسیا در چند وزن مدال بگیریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در صحبت‌های رئیس کمیته فوتسال شیطنت شده بود و من هم اگر قرار به گلایه باشد، به صورت رو در رو حرفم را میزنم.
اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
خداداد افشاریان در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، برنامه‌های او و همچنین بحث ورود VAR به ایران صحبت کرد.
محمدرضا تندروان می‌گوید پیش‌بینی مهار هراز آمل را در فینال می‌کردند؛ او همچنین در واکنش به سوالی راجع به دعوت دوباره غفور به تیم ملی پاسخ جالبی داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: اگر داوران بهتری برای این رقابت‌ها در نظر گرفته می‌شد شاید در آینده نیازی به برگزاری مسابقه رودرروی دیگری در برخی اوزان ایجاد نمی‌شد.
اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از میان همین دوستان که اسامی‌شان مطرح شده است انتخاب خواهیم کرد و هرکدام هم که در شرایط فعلی بیاید، ایثار خواهد کرد
بازیکن سابق تیم ملی مراکش می گوید که اگر وحید هلیل هوژیچ سرمربی تیم می ماند، آنها از گروهشان صعود نمی کردند.
دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی نسبت به حذف ایران از جام جهانی واکنش نشان داد و انتقاداتی به سبک کی‌روش مطرح کرد.
کارشناس فوتبال ایران در آستانه شروع جام جهانی گفت: اگر من سرمربی تیم ملی بودم، مقابل انگلیس با پنج مدافع بازی می‌کردم و شجاع خلیل‌زاده را در دفاع راست می‌گذاشتم.
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان، با بیان اینکه متاسفانه همیشه خط خورده‌ها از تیم ملی خود را محق می‌دانند، گفت: اگر قرار بود حقی از کسی ضایع شود شک نکنید که من سرمربی تیم ملی نمی‌ماندم.
محمدرضا بیک، لژیونر جوان والیبال ایران انگیزه های زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر به گذشته برگردم همین بازیکنان را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می‌کردم و اگر بازیکنان باتجربه را می‌بردم، ترسو بودم.
سرمربی تیم ملی کاراته، گفت: تا روز 20 مهرماه منتظر علیپور خواهیم بود و اگر در اردو حضور پیدا نکند، گلشاد نژاد را جایگزین او خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی می‌ماند و اگر لازم به تقویت کادر فنی باشد این کار را انجام می‌دهیم.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعتراف کرد که برزیل کاملا مستحق پیروزی بوده است.
اگر کی‌روش هنوز خودش سرمربی تیم ملی ایران بود و یک مربی دیگر چنین ویدئو‌های پرمعنایی درباره تیم ملی ایران منتشر می‌کرد، به سادگی از کنار آن می‌گذشت؟ باورنکردنی است که کی‌روش خیلی سریع یک کنفرانس خبری تشکیل ندهد و به فرد مذکور با ادبیات خاص خودش نتازد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ