اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دما و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر و همچنین رطوبت هوا در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
رئیس سازمان اورژانس کشور نسبت به افزایش مرگ‌های ناشی از غرق شدگی در کشور هشدار داد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران نسبت به افزایش میزان مصرف آب پایتخت به دنبال افزایش دمای هوا و ورود موج هوای گرم هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دمای هوای استان تا بالای ۴۹ درجه سانتیگراد، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که موضوع افزایش تعداد رانده شدن مهاجران توسط یونان در وضعیت هشدار قرار دارد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا نسبت به افزایش شمار تصادفات زنجیره‌ای در جاده‌ها طی ایام اوج سفرهای بین شهری هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج دریایی در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اِل‌نینو (El Niño)، معکوس لا نینا، نوعی رخداد اقلیمی کلان و چرخه آب و هوایی است که هر ۴ یا ۵ سال یکبار تکرار می‌شود. در اثر این پدیده و با کاهش سرعت باد‌هایی که به سمت غرب در امتداد استوا می‌وزند، آب گرم به سمت شرق رانده شده و دمای اقیانوس‌ها را بالا می‌برد. افزایش دمای اقیانوسی شدت گرفتن خشکسالی‌ها، ریزش باران‌های سیل‌آسا و بروز تغییرات بزرگ در آب و هوای کره زمین را در پی دارد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پیشنهاد می‌شود از اصرار بر بهره گیری از شیوه‌ها و روش‌هایی که موجب نفرت و افزایش ناراحتی در جامعه و فاصله افتادن بین بعضی از مردم با حاکمیت می‌شود، خودداری گردد.
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج
رئیس اورژانس تهران از افزایش موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در تهران طی روزهای اخیر خبرداد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد و افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر در دریای عمان و احتمال آسیب به تأسیسات دریایی هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای هشت کلانشهر به‌ویژه تهران و کرج و لزوم مدیریت منابع آلاینده هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با هشدار نسبت به پایداری جو همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از امروز (۹ دی ماه) در تهران و کرج، کاهش تردد خودرو‌ها و پرهیز از تردد غیرضروری را توصیه کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای تهران و کرج هشدار نارنجی صادر کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به مخاطره «سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی» در سه شهر اراک، کرج و تهران از امروز پنجشنبه ۱۷ آذر تا دوشنبه ۲۱ آذر هشدار آلودگی سطح زرد صادر کرد.
هشدار هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای تهران
هشدار نارنجی هواشناسی تهران نسبت به افزایش آلودگی هوا
هشدار هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای ۴ کلانشهر
اداره کل هواشناسی استان تهران، با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به افزایش گرادیان فشار، وزش باد شدید تا خیلی شدید و وقوع توفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک از بعدازظهر دوشنبه تا سه‌شنبه (۲ تا ۳ آبان‌ماه) هشدار داد.
اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.
اهواز- اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ