مدافع باتجربه استقلال قبل از مصاف با گل‌گهر اقدام زیبایی را انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
سرگی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) فرمانده ماموریت «اکسپدیشن ۶۹» بر انتهای بازوی رباتیک اروپا (ERA) سوار شد تا دوام و استحکام یک ایستگاه کاری قابل حمل را آزمایش کند.
سرمربی استقلال در حرکتی قابل ستایش، بر سر مزار فوتبالیست جوان صنعت نفت حضور پیدا کرد.
پپه، کاپیتان پورتو، در دقیقه ۹۰ دیدار سوپرجام فوتبال پرتغال از زمین بازی اخراج شد.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
پس از پایان دیدار النصر و زمالک، فوق ستاره پرتغالی پیراهنش را با بازیکن حریف عوض کرد.
روز دوشنبه شرکت اسپیس ایکس با پرتاب ۶۰ ماهواره استارلینک به کمک راکت فالکون ۹ دو رکورد جدید بر جای گذاشت. ساعاتی پس از پرتاب این ماهواره‌ها که در واقع روتر‌های اینترنتی کوچک هستند، کاربران رژه نورانی آن‌ها را در آسمان شب رصد کردند. این منظره زیبا شبیه حرکت قطاری است که چراغ‌هایی به طور نامنظم روی آن نصب شده اند.
اوپرت یکی از آن مناطقی است که با شنیدن نامش و دیدن تصاویرش ممکن است با خودمان بگوییم وای چه بهشتی، کاش اینجا ایران بود و می توانستیم به آن سفر کنیم. منطقه‌ای بین استان سمنان و مازندران با طبیعتی زیبا و خیره کننده. دیواره‌ای از کوه که مسیر حرکت ابرها را سد می کند، این دیواره اوپرت نام دارد. منبع: خبرفوری
بر خلاف اکثر مارها، افعی با مقیاس اره‌ای به طرفین حرکت می‌کند (حرکت به شکل پیچ). آنها شبگرد هستند و از پستانداران، پرندگان، سایر مارها، مارمولک ها، دوزیستان، عقرب‌ها و هزارپاها تغذیه می‌کنند.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، پایه گذار گل دوم این تیم مقابل آرسنال بود.
ستاره ایرانی کار خیری به مناسبت ایام نوروز و ماه رمضان تدارک دید.
عادل فردوسی پور و وریا غفوری بازوبند کاپیتانی را به دو کودک سندروم دان دادند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: محیط‌بانان اشکورات رودسر در پایش‌های میدانی خود در مناطق شکار ممنوع اشکورات، با شناسایی مسیر حرکت پلنگ در این منطقه و نصب دوربین‌های تله ای، موفق به ضبط تصویر این گونه ارزشمند شدند.
در روز‌های آینده، مشتری در لحظات غروب به آرامی در تابش خیره‌کننده آفتاب قرار می‌گیرد. اگرچه زهره همچنان که از خورشید دورتر می‌شود، در آسمان غربی حرکت خواهد کرد تا در نقش فعلی خود به عنوان برترین جرم درخشان باقی بماند.
تصویری زیبا از حرکت قطاری پلنگ‌ مادر و ٣ توله اش در ارتفاعات مازندران را مشاهده کنید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان به رختکن حریف رفت.
اقدام زیبای قایدی و مطهری پیش از شروع مسابقه مس و استقلال؛ دو ستاره آبی ها، کاپشن خود را به کودکان همراه دادند تا از سرما در امان بمانند.
خاتمی گفت: اینک که جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می‌دهد. به مسئولان توصیه می‌کنم که این حضور را قدر بدانند و بجای برخورد ناروا با آن، دست یاری به سوی آنان دراز کنند.
مدافع ایرانی کایسری اسپور در جریان برتری تیمش برابر غازی‌آنتپ یک پاس گل زیبا داد.
در یک صحنه دایو بسیار زیبای او سوژه همه استقلالی‌ها شد تا آبی پوشان بگوید باید یه قرارداد جدید به عنوان سنگربان با مطهری امضا شود
قبل از شروع مسابقه استقلال و گل‌گهر در سیرجان و هنگامی که بازیکنان دوتیم مشغول گرم کردن بودند، محمد حسین مرادمند نیز در کنار زمین حضور یافته بود. او در آنجا با یکی از هواداران کم‌توان استقلال مواجه شد که روی ویلچر نشسته بود...
سعید صادقی که بنیانگزار گل نخست پرسپولیس مقابل هوادار بود، با حرکتی انفرادی و زیبا در پشت محوطه جریمه و شوت به زاویه موافق گل دوم تیمش و اولیم گل خود در این فصل با پیراهن قرمز را به ثمر رساند
سادیو مانه، ستاره سابق و سنگالی لیورپول، برای اعضای باشگاه سابق خود هدیه ای به عنوان یادگاری در نظر گرفته است.
صیادمنش در این بازی با حرکت‌های انفجاری در خط حمله و تکل‌های عالی و توپ گیری از رقیبان هواداران هال سیتی به وجد آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ