اسفندماه گذشته در پی احیای روابط ایران و عربستان، احمد امیرآبادی رئیس گروه دوستی و پارلمانی ایران و چین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفته بود که «تا دوماه آینده سفارتخانه‌های ایران و عربستان بازگشایی می‌شود».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از سفر یک هیات بلندپایه از مقامات آمریکایی به اراضی اشغالی طی هفته جاری خبر می‌دهند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیات رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورای برای یک سال آینده ابقا شدند.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز طی سفری رسمی و در رأس یک هیئت بلندپایه وارد جده در عربستان سعودی شد.
رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری مجمع هیات فوتبال استان همدان به موارد گوناگونی در رابطه با وضعیت فوتبال این استان و فوتبال کشور اشاره کرد.
استوری حمایتی یحیی گل محمدی درباره کریم باقری که هیچ توضیحی ندارد را چگونه باید تفسیر کرد.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: به رئیسی پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را برآورد کند، یک روز هیات دولت را در سبزه‌میدان تهران برگزار کند تا با قیمت‌های واقعی آشنا شود. اگر راست می‌گویند هیات دولت برود آنجا و صدای مردم را بشنوند.
یک رسانه سوری از سفر اخیر یک هیات فنی از وزارت خارجه سوریه به عربستان سعودی برای بازگشایی سفارت سوریه خبر داد.
معاون وزیر خارجه، درباره شرایط حضور عربستان سعودی در این نمایشگاه نیز گفت: مقدمات حضور یک تیم تجاری از عربستان سعودی فراهم شده و در حال تلاش هستیم که در کنار سفارت، کنسول‌گری‌های دو کشور نیز فعال شوند تا همکاری‌های تجاری گسترده‌تر شود.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: در حال آماده سازی ایجاد سرکنسولگری و سفارتخانه در ایران و عربستان هستیم. همچنین یک هیئت تجاری عربستانی نیز به ایران سفر خواهد کرد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: در حال آماده سازی ایجاد سرکنسولگری و سفارتخانه در ایران و عربستان هستیم. همچنین یک هیات تجاری عربستانی نیز به ایران سفر خواهد کرد.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، و خالد مشعل، رئیس پیشین این دفتر، که هر دو در سال‌های گذشته ساکن قطر بوده‌اند، روز یک‌شنبه ۲۷ فروردین در صدر هیئت بلندپایهٔ حماس وارد ریاض شدند.
شبکه المیادین امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که یک هیات ایرانی به منظور انجام مقدمات بازگشایی سفارت و کنسولگری تهران در عربستان وارد این کشور شده است.
یک هیئت سعودی به ریاست محمد آل جابر در سفری نادر وارد صنعا پایتخت یمن که تحت کنترل انصارالله شد و با رئیس شورای عالی سیاسی یمن دیدار کرد.
یک شبکه اسرائیلی از مخالفت مقامات سعودی با اعطای روادید به یک هیأت صهیونیست خبر داد.
یک هیئت بلندپایه از دولت آمریکا به سرپرستی «رابرت مالی» نماینده ویژه این کشور در امور ایران فردا دوشنبه به عربستان سفر می کند.
یک هیئت بلندپایه از دولت آمریکا به سرپرستی «رابرت مالی» نماینده ویژه این کشور در امور ایران فردا دوشنبه به عربستان سفر می کند.
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای از سفر یک هیئت بلندپایه از مقامات این کشور به قطر و عربستان سعودی برای بحث و بررسی موضوعات مهم امنیتی خبر داد.
احتمال این که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کند وجود دارد اما این تغییرات مثل باشگاه استقلال نخواهد بود.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن بیانیه مشترک اخیر چین و عربستان گفت: دستگاه دیپلماسی باید با قدرت و قاطعیت جواب این بیانیه را دهد که دیکته شده اسرائیل و آمریکا به نوکرشان یعنی عربستان است.
یک مقام یمنی اعلام کرد که سفر هیئتی از این کشور به عربستان سعودی موفقیت آمیز بوده است.
رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن اعلام کرد که یک هیئت فنی از عربستان به صنعا سفر کرده است.
صدراعظم آلمان امروز در رأس یک هیأت بلندپایه صنعتی در شهر جده با ولیعهد عربستان دیدار کرد.
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ