معاون سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه ۱۲ تن گوشت در میادین میوه و تره بار شهرداری خبر داد و گفت: تاکنون ۷۵۰ کیلوگرم در میدان جلال آل احمد توزیع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعداد سفرها ۳۰ درصد آموزشی، ۵۵ درصد شغلی و ۱۵ درصد هم سفرهای اداری و درمانی و مسافرین است.
معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: در اطلس اجتماعی بنا بود سهم هر منطقه از آسیب‌ها مشخص و با اولویت‌بندی بر اساس نیاز هر منطقه، اعتبارات لازم به مناطق برای پیشگیری و کنترل آسیب‌ها داده شود.
در جریان دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه بازار سرمایه در سال جدید ، تعداد ۳.۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت گروه مالی شهر با نماد "شهر" کشف قیمت شد.
مدیرعامل بورس تهران­ ­گفت: با تلاش بورس تهران هفته آینده قرارداد آتی تک سهم رونمایی و بازار سرمایه بیش از پیش دو طرفه می‌شود.
شهردار تهران گفت: تنها ۲۵ درصد شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران از استفاده بیش از یک میلیون نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ارتقاء سهم بودجه فرهنگی و اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۱ در حوزه برگزاری رویدادهای متمرکز وضعیت خیلی بهتری داشتیم.
بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، در سال جاری تهران ۱۶۸روز قابل قبول، ۱۲۳ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳۳ روز ناسالم برای همه‌ی افراد داشته است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲۳ روز قابل قبول، ۱۰۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۶ روز ناسالم برای همه‌ی افراد بوده است.
استاندار تهران سهمیه نهضت ملی مسکن این استان را ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار واحد عنوان کرد.
نتایج عدم مدیریت تولید و مصرف انرژی سبب شده سهم شب‌های شهر تاریکی شود، این درحالی‌ست که تداوم تاریکی‌ها، آن‌هم در وضعیت نابه‌سامان اقتصادی علاوه بر خودِ تاریکی، آسیب‌های اجتماعی به‌همراه خواهد داشت.
رئیس اداره انرژی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از سهم ٠.٢٨ درصدی ساختمان‌های شهرداری تهران از مصرف گاز شهر تهران بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده خبر داد.
رئیس اداره انرژی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از سهم ٠.٢٨ درصدی ساختمان‌های شهرداری تهران از مصرف گاز شهر تهران بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده خبر داد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس مطالعات انجام شده سهم اصلی گرد و غبار در شهر تهران، با منشأ خارجی و بین ۳۰ تا ۴۰ درصد آن منشأ داخلی بوده است.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سهم مسکن در سبد خانوار به حدود ۴۰ درصد رسیده و در کلانشهر‌ها بالای ۵۰ درصد است. اگر این وزارتخانه درست عمل کند نیمی از هزینه سبد خانوار کاهش می‌یابد. در سه دهه اخیر قیمت مسکن در تهران به بیش از ۱۱۰۰ برابر افزایش یافته است حتی طلا، سکه و ارز نیز این افزایش را نداشته است.
رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌ها و رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت یکپارچه یکی از نیازهای ضروری شوراهاست که در رفع برخی از معضلات شهر اثرگذار است.
کرمانشاه- مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به تغییرات نظام تامین سرمایه بازار، گفت: سهم بازار بورس در تامین مالی شرکت‌ها به ۲۵ درصد رسیده است.
اسلامشهر- استاندار تهران گفت: احداث مترو اسلامشهر سهم بزرگی در کاهش آلایندگی هوا دارد .
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر درباره سهم حوزه فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.
در ۷ ماه نخست امسال حدود ۶۳۴ هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.
به‌تازگی مسئولان شهری نسبت به سهم موتورسیکلت‌ها در آلوده‌ترشدن هوای پایتخت هشدار داده‌اند. به گفته آن‌ها در سال ۹۶ یک‌میلیون‌و ۵۰۰ هزار موتورسیکلت فرسوده وجود داشت که در‌حال‌حاضر به دو میلیون دستگاه افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۲ به حدود دو‌میلیون‌و ۴۰۰ هزار دستگاه برسد.
بسیاری از اپلیکیشن‌های خدماتی از طریق ناوگان موتوری خود فعالیت می‌کنند و پیک موتوری برای حمل‌ونقل بار و کالا، ارسال غذا و حتی جابه‌جایی مسافران، امروز یکی از مشاغل اصلی و پرطرفدار پایتخت محسوب می‌شوند و می‌توانیم بگوییم تهران به شهر پیک‌های موتوری تبدیل شده است و انبوه موتورسیکلت‌ها مرکز تهران را شبیه شهر‌های ویتنام کرده‌اند.
مدیر دفتر تأسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه تهران به سومین سال خشک و کم بارش وارد شده است، گفت: سهم آب آشامیدنی تهران از ذخایر سدها ۲۵ درصد کاهش می یابد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: کسانی که در تشدید اغتشاش سهم داشته‌اند باید جبران کنند در غیر این صورت دست آنها نیز به خون‎‌هایی که ریخته شده آغشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ