معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو،‌ محصولات گروه خودروسازی سایپا به صورت منظم و در موعد مقرر به متقاضیان عرضه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
طبق اعلام ناسا خرده سیارک ۲۰۲۲ BS ۲، تقریبا ۳۰ متر عرض دارد و در ابعاد یک کاوشگر فضایی است. این خرده سیارک متعلق به گروه آپولو از خرده سیارک‌های نزدیک زمین است که که سنگ‌های فضایی در حال عبور از زمین با محور‌های نیمه اصلی بزرگتر از زمین هستند. نامگذاری این خرده سیارک‌ها بر طبق انبوه خرده سیارک ۱۸۶۲ Apollo که در دهه ۱۹۳۰ توسط کارل رینموث، منجم آلمانی کشف شده بود، صورت گرفته است
رهبر معظم انقلاب در هیچ حوزه‌ای مانند تبلیغ ابراز نگرانی نکردند، متاسفانه برخی در حوزه تبلیغ را دارای اهمیت نمی‌دانند، چرا ما تبلیغ را از اساس امری دانشی نمی‌دانیم؟ تبلیغ موضوعی کاملا دانشی است و ما برای جذب مخاطبین باید بتوانیم با دانش کافی به عرصه تبلیغ ورود کنیم.
آن چه احتمالات در گرایش محسن رضایی به پیوستن به رقابت های انتخاباتی آینده را بیشتر می‌کند، از منظر روان شناختی «دیده شدن» در عرصه سیاسی و اجتماعی است؛ موضوعی که مسئله مذکور برای دیگر گروه های سیاسی کمتر مدنظر قرار داده شده و توزیع مفهوم دیده شدن، شامل نیروهای کمتر خودی در حوزه نیروهای اصولگرای میانه رو نیز نشده است
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: تصویب ۲۰ اسفند به‌عنوان سالروز تولد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان روز قهرمان ملی را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.
در متن پیام تبریک فرمانده کل سپاه خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی آمده است: انتصاب مبارک جنابعالی به «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم معظم له و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» که جلوه‌ای از مراتب تعهد، لیاقت، شایستگی و توانمندی‌های آن برادر ژرف نگر و با درایت است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، مدیران و کارگزاران وزارت امور خارجه در بیانیه ای از محضر مقام معظم رهبری قدردانی کردند.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
نگاه ژرف مقام معظم رهبری به موضوعات علم، فناوری و دانشگاه راهگشای مشکلات این روزهای دانش و فناوری است و اگر فعالان عرصه علم و دانش به آن توجه کنند شاهد رشد هرچه بیشتر این حوزه ها خواهیم بود.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هدایت انقلاب در عرصه بین‌الملل و خنثی‌سازی فتنه‌های چند دهه اخیر از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هدایت انقلاب در عرصه بین‌الملل و خنثی‌سازی فتنه‌های چند دهه اخیر از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب است.
رئیس سازمان بورس گفت: عرضه خودروهایی که از قبل پذیرش شده اند در بورس تداوم خواهد شد و از این به بعد عرضه ها منظم خواهد شد.
در متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آمده است: درگذشت بانوی محترم و صبور، همسر گرامی شهید عزیز آیت‌الله آقای سید محمدباقر حکیم رضوان الله علیهما را به فرزندان مکرم و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
معاون امور زنان و خانواده، با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود خواستار چاره اندیشی برای نفی ظلم علیه زنان چه در خانواده ها و چه در جامعه شده بودند، تصریح کرد: ایشان معتقدند که برای حمایت از زنان باید چاره اندیشی کرد و همچنین باز گذاشتن عرصه برای فعالیت بانوان در عرصه های مختلف بسیار مهم است.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
مقام مسئول در وزارت صمت گفت: این یک میلیون دستگاه خودرو به‌قدری زیاد است که از منظر عرضه، بازار اشباع خواهد شد و روش‌هایی همچون قرعه‌کشی و سایر روش‌ها، موضوعیت نخواهد داشت و به‌سمتی حرکت خواهیم کرد که شرکت‌ها، خود عرضه‌کننده محصولات باشند.
تیگو 9 از منظر ابعاد برابر با 4820 میلیمتر در طول، 1930 میلیمتر در عرض و 1699 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز عدد 2820 میلیمتر را نشان می دهد.
قم- رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: عرصه کتاب یکی از ابزارهای موثر در راستای انتقال پیام شهدا است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
علم‌الهدی در انتها گفت: تسلیت عرض می‌کنیم این مصیبت جانگداز را و از خداوند متعال می‌خواهیم که افتخار شهادت که امروز نصیب و روزی این خانواده‌های معظم و معزز شد، نصیب و روزی همه ما هم باشد.
پورعباس گفت: پس از اعلام نتایج اولیه، کارنامه منتشر می‌شود و انتخاب رشته انجام می‌گیرد. نتایج نهایی نیز اواخر شهریورماه اعلام شود.
رسانه های رژیم صهیونیستی از آغاز رزمایش دریایی مشترک ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ خبر دادند.
دفتر این مرجع تقلید اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر به پیشگاه مقدس مولا و محبوبش، حضرت بقیت الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، مردم شریف ایران و دوستداران مرجعیت در همه نقاط جهان، به اطلاع می‌رساند زمان مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر معظم له، متعاقباً اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ