پنجمین حراج خرده فروشی برخط سازمان اموال تملیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ تیرماه) آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار را ببینید، پیش بینی مهم از بورس فردا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، افشا اطلاعات این نماد خودرویی بر روی سامانه کدال؛ گزارش بازار اختیار معامله ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ + پادکست، افزایش سرمایه "بانک دی" در هاله‌ای از ابهام، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، سرانه خرید و فروش در بورس چقدر بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون واکنش مجید عشقی به ریزش‌های اخیر بورسٰ نرخ اسکناس و حواله دلار و یورو ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، قیمت این خودرو ۵۵۵ میلیون تومان شد، پیش بینی بورس امروز، سهام یک بانک در بازار فرابورس ایران پذیرش شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ سهام شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان در فرابورس برای اولین بار عرضه خواهد شد. این عرضه اولیه حدودا چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ زفجر را بخریم یا نخریم؟
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان از شنبه ۳۰ اردیبهشت به روش ترکیبی در نماد معاملاتی " زفجر ۱" خبر داد.
به دنبال گشایش های ارزی انجام شده، از صبح امروز شنبه ۲۷ اسفندماه تا ساعت ۱۵:۳۰ عصر در تالار دوم مرکز مبادله ارز و طلای ایران معادل ۴۸۰ میلیون دلار عرضه انجام شده است.
رییس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه بهاره امسال با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی از ۱۷ تا ۲۶ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در ۵ نقطه تهران برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه محصولات شب عید در میادین حداقل ۱۰ درصد ارزان‌تر از نرخنامه پیشین خبر داد و گفت: خشکبار ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر ارائه می‌شود.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، عرضه اولیه سهام شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان با نماد انتخاب به روش ترکیبی در روز یک شنبه ۳۰ بهمن ماه انجام خواهد پذیرفت.
در نوبت دوم عرضه امروز ۲ هزار دستگاه شاهین سفید با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان روی تابلو رفت.
دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU۷ پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از شنبه ۲۶ آذرماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند.
برای نخستین بار در بورس کالا ایران عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک انجام شد. امروز عرضه‌ها در ۱۰ ردیف انجام شد که از ساعت ۹ تا ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر طول کشید.
محصول پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو از دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت گفت: از ابتدای سال تا ۴ آبان، ۶۲۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شد، در مدت مشابه سال گذشته تحویل خودروی کامل ۴۷۴ هزار دستگاه بود، بنابراین امسال آمار تحویل خودرو توسط دو خودروساز ۳۰ درصد رشد داشته است.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، سیزدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت سوژمیران، امروز ۳۰ مهر به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش ثبت سفارش عرضه می‌شود. زمان ثبت سفارش چه ساعتی است؟
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت تعاونی تولیدی فاران شیمی تویسرکان به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال و صکوک اجاره شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامی عام) به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال از طریق فرابورس ایران از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهند شد.
سیزدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت سوژمیران در نماد «فسوژ»، ۳۰ مهر در فرابورس وارد می‌شود. در این مطلب به همه آنچه درباره این شرکت باید بدانید پرداخته شده است.
سیزدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت سوژمیران در نماد «فسوژ»، ۳۰ مهر در فرابورس وارد می‌شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب می‌خوانیم.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (چهارشنبه) میزبان عرضه ۳۰ هزار تن وکیوم باتوم بود.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو دیگنیتی مربوط به عرضه روز چهارشنبه ۳۰ شهریور و وانت کارا مربوط به عرضه روز شنبه ۲ مهر را ابلاغ کرد.
اگرچه صمت با ایجاد سامانه یکپارچه به دنبال بهبود عرضه خودرو بود اما در نیمه نخست سال نه تنها قیمت ها در بازار تغییر محسوسی نکرد بلکه میزان عرضه در قرعه کشی ها نیز در حال ریزش است.
تصاویر رندر گوشی‌های Edge ۳۰ Ultra و Edge ۳۰ Neo موتورولا قبل از عرضه به بیرون درز کردند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۹۲۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس شورای شهر تهران گفت: باید برای مقابله با سیل از روان آب‌ها به بهترین شکل استفاده کرد.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس، سامانه سانا را سامانه‌ای بومی به‌منظور ثبت چک لیست‌های آنلاین و تخلفات شناسایی شده و پیگیری اقدامات نظارتی خواند و ابراز داشت: دسترسی به بانک‌های اقلام اطلاعاتی مورد نیاز در فرآیند نظارتی، تهیه چک لیست آنلاین سیستمی، وجود تحلیل‌گر گزارش‌های سامانه بیدار، ثبت تخلفات و اقلام اطلاعاتی مرتبط با آن به صورت متمرکز و رابطه‌ای و ثبت رویداد‌های بازار سرمایه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ