کیست‌های کبدی به ندرت مستعد سرطان هستند یا به کیست‌های سرطانی تبدیل می‌شوند. پزشکان از جراحی برای درمان کیست‌های کبدی که علائم ایجاد می‌کنند یا سرطانی هستند، استفاده می‌کنند. حدود ۱ تا ۵ درصد از همه کیست‌های کبدی پیش سرطانی هستند و حدود ۳۰ درصد از این کیست‌ها سرطانی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از فواید شوید کوهی می‌توان به بهبود و رفع دردهای مفصلی، کمک به بهبود نقرس و کمک به بهبود عملکرد کیسه صفرا اشاره کرد. شوید کوهی هم برای سم‌زدایی از کبد کارایی فوق‌العاده‌ای دارد و مانند شوید معمولی، اثرات مثبت آن بر دستگاه گوارش انکارناپذیر است. بنابراین، اگر شوید کوهی در دسترس‌تان بود، از مصرف آن غافل نشوید!
معاون اول رئیس بانک مرکزی لبنان با پایان دوره ۳۰ ساله ریاست ریاض سلامه بر بانک مرکزی لبنان، اعلام کرد که به موجب قانون از فردا مسئولیت اجرایی در این بانک را بر عهده می گیرد.
در مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا، مقامات آمریکایی به‌طور غیرمنتظره‌ای به دنبال اضافه کردن نام چهارم به فهرست افرادی بودند که می‌خواهند به‌عنوان بخشی از توافق آزاد شود.
هافبک هلندی بارسا پردرآمدترین بازیکن این تیم است.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
خوشچهره گفت: حرف‌هایی که برخی می‌زنند را نمی‌شود گفت پیشنهاد چرا که پیشنهاد رسمیت خاصی دارد، اما در هر صورت بنده برای ورود به دولت جمع‌بندی نرسیدم.
احتمال دارد یک پیشکسوت استقلال به عضویت هیات مدیره این باشگاه دربیاید.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
لوزالمعده عضوی از بدن است که در پشت سایر اندام‌های گوارشی از جمله معده، روده کوچک، کبد، طحال، کیسه صفرا و مجاری صفراوی قرار دارد و این امر تشخیص تومور‌های سرطانی را در آن دشوار می‌کند.
زهره قائمی که از اعضای تراز اول سازمان مجاهدین خلق ایران بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان حمله گروهی به پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی همراه حدود ۷۰ نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین به هلاکت رسید. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ از مسئولان دفتر‌های مریم رجوی بود. در برخی از منابع آمده است که او از جمله «توابین» سال ۶۷ بوده، اما پس از رهایی از زندان بلافاصله برای پیوستن به گروهک تروریستی منافقین به عراق رفته است.
یک فوق تخصص ریه گفت: فردی که دیابت یا نارسایی کلیه، کبد و کیسه صفرا دارد در مقابل عفونت‌های فصلی حساس‌تر است و باید مراقبت کند تا درگیر نشود.
در سال‌های گذشته از قلیچ‌داراوغلو به عنوان معادل مهاتما گاندی در سیاست امروز ترکیه یاد شده است. گاهی او را «گاندی کمال» یا «گاندی ترکیه» می‌نامند. رویترز در گزارشی دلیل این نام‌گذاری را شباهت ظاهری او به مهاتما گاندی معرفی کرد که او هم فردی ریز اندام بود. پولیتیکو نیز در گزارشی نوشت که سبک و سیاق سیاستمداری او مانند گاندی «افتاده و فروتن» است.
کیست توده‌هایی کیسه مانند است که ممکن است در هر نقطه از بدن ظاهر شود و سلامت فرد را تحت تأثیر قرار دهد. محتویات کیست‌ها، گاهی سفت و جامد و گاهی نرم و مایع هستند.
اگر جم نجفی را ایرانی حساب کنیم، او سومین مالک ایرانی این لیگ خواهد بود: بعد از فرهاد مشیری(اورتون) و بهداد اقبالی(چلسی).
کیست درموئید زمانی ایجاد می‌شود که بافت زیر سطح پوست جمع شود و تشکیل یک توده بدهد. این کیست‌ها ممکن است حاوی مو، دندان یا حتی اعصاب باشند. آن‌ها معمولا در بدو تولد ظاهر و اغلب روی نواحی سر و گردن دیده می‌شوند، اما ممکن است در تخمدان ها، ستون فقرات یا هر جای دیگری از بدن نیز خود را نشان دهند.
بر خلاف قلب، کبد، کلیه‌ها و... اغلب افراد در صورت ابتلا به مشکلات کیسه صفرا از آن بی‌اطلاع هستند. سنگ کیسه صفرا در درصد کمی از مردم با علائمی از قبیل درد شکم، تهوع، نفخ، استفراغ، بروز می‌کند. هنگامی که علائم سنگ صفرا مکرر و عود کننده باشند، درمان، جراحی و برداشتن کیسه صفرا است.
مسعود دولتشاهی به همراه ۲ نفر دیگر در حالی که به اسلحه کمری مسلح بوده‌اند در جریان یک درگیری مسلحانه با مأمورین انتظامی کشته شد.
فوق تخصص گوارش و کبد گفت: شایع‌ترین علت ایجاد سنگ کیسه صفرا، جنسیت است. این بیماری در جنس زن بیشتر دیده می‌شود، استروژن در بانوان باعث ترشح بیشتر صفرا و ایجاد سنگ کیسه صفرا می‌گردد.
حضور نازنین بنیادی در نشست شورای امنیت موجب شد برخی از فعالان ضدانقلاب از وی به‌عنوان نخست‌وزیر آینده ایران نام ببرند (!) ادعایی که موجب تمسخر بخش دیگری از اپوزیسیون شد.
حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
مداح، سلبریتی نظام است. حسن عباسی و رایفی‌پور و پناهیان سلبریتی نظام هستند. رسانه به دنبال دریبل علی کریمی دویده است. اما حسن عباسی به دنبال رسانه‌ی نظام دویده است. به اولی می‌گویید سلبریتی و به دومی می‌گویید جوان مومن انقلابی!
پادشاه جدید انگلیس درحالی بر کرسی قدرت تکیه زده است که سابقه رشوه خواری و ارتباط با گروه تروریستی القاعده در پرونده اش به چشم می خورد.
طبیعتا افرادی که برانکارد را حمل می‌کنند اهل شهر میزبان مسابقه هستند و بر اساس قوانین آن‌ها باید در دورترین فاصله نسبت به نیمکت تیم میهمان قرار بگیرند. چنین مسئله‌ای، اما در خیلی از ورزشگاه‌های کشور و بازی‌های لیگ رعایت نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ