در مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا، مقامات آمریکایی به‌طور غیرمنتظره‌ای به دنبال اضافه کردن نام چهارم به فهرست افرادی بودند که می‌خواهند به‌عنوان بخشی از توافق آزاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام سابق قضایی رژیم صهیونیستی در ادعایی جنجالی مدعی شده است که نتانیاهو یک جاسوس برای ایران است.
یک کارشناس امنیتی عراقی به مأموریت جاسوس موساد که به تازگی در این کشور بازداشت شده است، اشاره کرد.
اداره شیلات نروژ نیز گفت احتمالا این نهنگ از منطقه‌ای که زیر نظر نیروی دریایی روسیه بوده و در آنجا آموزش می‌دیده فرار کرده است؛ بویژه آنکه این نهنگ به وجود انسان‌ها عادت کرده بود و به کشتی‌ها نزدیک می‌شد.
گوگل در تلاش است تا در اندروید ۱۴، راه‌های جدیدی برای جلوگیری از نفوذ بدافزار‌ها را پیدا کند این لزوماً به این معنی نیست که بتوان جلوی بدافزار‌ها را گرفت، اما همچنان نکته حائز اهمیتی این است که گوگل امنیت برنامه‌ها را جدی می‌گیرد.
ساختمان ایستگاه راه‌آهن تهران یا استاسیون قدیم از دوران پهلوی اول در ضلع جنوبی میدان راه‌آهن ساخته شد که معماری قابل تأمل و ماجرا‌های جالبی دارد.
احمد مازنی گفت: آن‌ها که آن روز‌ها خود را مدافع سینه‌چاک خلق و دشمن شماره یک امریکا و اسراییل می‌خواندند، اکنون از طریق جاسوسی برای همان حکومت‌ها ارتزاق می‌کنند. امیدوارم شهادت آیت‌الله سلیمانی موجب آگاهی و وحدت جامعه و حکومت در جهت اعتماد ملی و پیشگیری از بازتولید آن حوادث تلخ باشد.
به طور دقیق مشخص نیست که این جاسوس چه زمانی به منطقه کوهستانی وزیرستان اعزام شده اما نشریه تایمز گزارش کرده که او دستور داشته تا یکی از اعضای گروه تروریستی را مسموم کند.
براساس اسناد افشاشده از دولت انگلیس، یکی از جاسوسان این کشور که برای نفوذ به اردوگاه یک گروه تروریستی در مرز پاکستان-افغانستان اعزام شده بود، در بازگشت از ماموریت، فرزند خود را کشته است.
یولیان ناگلزمان پس از انتشار گزارش نشریه بیلد از برنامه بازی بایرن مونیخ، از حضور یک جاسوس در این تیم ابراز ناراحتی کرد.
یک تبعه افغان به اتهام جاسوسی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در مازندران شناسایی و دستگیر شد.
لینچ که کانال یوتیوب «SadlyItsBradley» او ۱۱۴هزار مشترک دارد، گفت: ویدئو‌های او برای «نشان دادن آنچه به نظر وی بهترین‌های عرصه واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی و واقعیت افزوده است» طراحی شده‌اند.
به دنبال تحقیقات چند ماهه شرکت متا، منبع نشت اطلاعات در مورد هدست های واقعیت مجازی ساخت این شرکت شناسایی شد.
مقامات آمریکایی یکی از مشهورترین جاسوس های دوران جنگ سرد را که در آمریکا بازداشت شد، پس از گذراندن بیش از ۲۰ سال زندان، آزاد کردند.
دستگاه امنیتی ترکیه امروز چهارشنبه از بازداشت عوامل مرتبط با یک شبکه جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.
بازار جاسوس افزار‌های تجاری که به دولت‌ها اجازه می‌دهد به گوشی‌های تلفن همراه حمله کرده و داده‌های آن را اصطلاحا جارو زده و استخراج نماید در حال رونق است. حتی دولت ایالات متحده نیز از جاسوس افزار‌ها استفاده می‌کند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو جاسوس فرانسوی که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری دستگیر شدند، هنوز بازداشت بوده و پرونده آنان در مرحله تصمیم نهایی است.
آنالیزودهای تیم ملی فوتبال انگلیس در پی کسب اطلاعات کامل بازی اخیر تیم ملی ایران که پشت درهای بسته برگزار شد، هستند.
جاسوس موساد که قصد عملیات خرابکارانه داشت توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان دستگیر شد.
یونان با تصویب قانونی فروش جاسوس افزار را به زودی ممنوع خواهد کرد. طبق گزارش یک روزنامه بیش از ۳۰ نفر از جمله وزرا و تجار با استفاده از یک بدافزار موبایل تحت نظارت دولت قرار گرفته اند.
کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان از بازداشت جاسوس سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در کرمان خبر داد.
داستان دختری که توسط مادر ژیمناست‌اش رها شده بود دست کم تا زمانی که ده سال بعد حقیقت آشکار شد به اندازه کافی معتبر به نظر می‌رسید. ماریا آدلا یا هر نامی که داشته باشد احتمالا تا چند سال دیگر با هویتی دیگر و شاید چهره‌ای جدید دوباره ظاهر خواهد شد.
دادگاه مسکو یک شهروند روس را به دلیل به دست آوردن اطلاعات طبقه بندی شده به طور غیابی محاکمه کرد.
در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) شماری از اعضای هسته‌ی مرکزی حزب جاسوس بهاییت را بازداشت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ