معاون اول رئیس بانک مرکزی لبنان با پایان دوره ۳۰ ساله ریاست ریاض سلامه بر بانک مرکزی لبنان، اعلام کرد که به موجب قانون از فردا مسئولیت اجرایی در این بانک را بر عهده می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از انتقال ریاض محرز به عربستان، منچسترسیتی به دنبال جذب جرمی دوکو، بازیکن رن، است.
منچسترسیتی قصد دارد کائورو میتوما، ستاره ژاپنی، را به عنوان جانشین ریاض محرز به خدمت بگیرد.
گزارش ها حاکی از آن است که منچسترسیتی برای جذب رافینیا در تابستان امسال با بارسلونا تماس گرفته است. او قرار است جانشین ریاض محرز شود.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار لاستیک قاچاق به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شاهرود با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف وضبط ۴۴ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در گرمسار خبر داد .
میامی- جانشین فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه ۲۰ راس دام سبک قاچاق از یک کامیونت در این شهرستان کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را دو میلیارد ریال برآورد کردند.
تایباد ـ جانشین مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۷۹۵ قوطی شیر خشک قاچاق به ارزش ۴۳۷ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.
الهلال مذاکراتش را با رافا سیلوا آغاز کرده است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بانه یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز دارای پلاک جعلی و قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف انبار احتکار دارو به ارزش ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.
جانشین انتظامی استان سمنان از کشف احتکار انواع لوازم خانگی از یک انبار به ارزش ۹ میلیارد ریال در شهرستان شاهرود خبر داد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و متهم به ۱۰ فقره مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان سابقه دار ساختمان های نیمه کاره در محدوده وردآورد و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه، خبر داد.
با اعلام نشریه آ.اس، باشگاه النصر عربستان قصد دارد ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم را به عنوان جانشین رودی گارسیا به خدمت بگیرد.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
زاهدان- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۲۰ تن گاز نیتروژن قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان دشتیاری خبر داد.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۶ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در یک باب مغازه در شهرستان اهواز خبر داد.
جانشین فرمانده کل سپاه خدمت به مردم را شاخصه برجسته سردار قاسمی دانست و گفت: یک ریال از جایی غیر از سپاه حقوق نگرفت و اجازه نداد پرونده‌اش را به دولت بفرستند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: زنی که با ترغیب مردم در شهرستان لارستان به سپرده‌گذاری در بورس توانسته بود مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند دستگیر شد.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس، زورگیری، آدم‌ربایی، ضرب و جرح و ۸ فقره سرقت از پیک‌های موتوری صرافی‌های تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انهدام بزرگترین باند ۸ نفره سرقت دلار به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهمان از پیک‌های موتوری صرافی‌ها زورگیری می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ