حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان مس رفسنجان با واکنش‌های تماشایی اجازه کسب پیروزی مقابل نساجی نداد.
رشید مظاهری و حامد لک امروز یک دوئل ویژه را در هفته دوم لیگ برتر با یکدیگر خواهند داشت.
دروازه‌بان با تجربه مس رفسنجان با کلین‌شیت فصل جدید را آغاز کرد.
با نظر هاکان دمیر، حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در بازی دوم دوستانه مقابل روسیه حضور نخواهد داشت.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که با توجه به روند تمریناتش بتواند به ترکیب این تیم برای حضور در جام جهانی اضافه شود.
دروازه‌بان سابق پرسپولیس در کنار سرمربی این تیم عکس یادگاری انداخت.
دروازه‌بان مس رفسنجان انگیزه زیادی برای شروع فصل جدید دارد.
یکی از عجیب ترین اتفاقات در مدیریت عجیب! فوتبال ایران گم شدن نزدیک به 140 هزار دلار از حساب باشگاه استقلال است.
دروازه‌بان سابق پرسپولیس با وجود شایعات موجود به کار خود در مس رفسنجان ادامه می‌دهد.
حامد شیری یکی از بازیکنان باثبات لیگ برتر در سال های اخیر در سن 37 سالگی و به دور از هیاهو از فوتبال خداحافظی کرد و به پیشنهاد مهدی رحمتی از این پس در کادر فنی نساجی حضور خواهد داشت.
حامد شیری مدافع میانی و کاپیتان نساجی در سن 37 سالگی از این تیم جدا شد و فصل آینده در صورت ادامه ی حضور در لیگ برتر بازی در تیم دیگری را دنبال خواهد کرد.
با خروج حامد اسماعیلیون از آنچه مخالفان نظام شورای هبستگی نامگذاری کرده بودند، حالا اتوبوسِ وعده داده شده خراب شد و مسافران یکی یکی پیاده شدند.
خروج حامد اسماعیلیون از ائتلاف همبستگی منسوب به براندازان مصداق روشنی بر فروپاشی دورهمی دوماهه اپوزیسیون بود؛ کسانی که علیرغم هزینه‌های هنگفت و نمایش‌های متعدد باز هم محکوم به شکست شدند.
اعترافات حامد اسماعیلیون درباره چرایی خروج از منشور همبستگی را در این فیلم مشاهده می‌کنید؛ دیکتاتوری ربع پهلوی عامل اصلی شکست ائتلاف!
حامد اسماعیلیون به تندی از رضا پهلوی انتقاد کرد.
این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
گلر باسابقه مس رفسنجان بار دیگر با یک ضربه پنالتی اهداف خود از تقابل با تیم سابقش را از دست رفته دید.
محمدحسین کریم زاده بازیکن مس رفسنجان می گوید این تیم عادت به وقت کشی ندارد.
ستاره 218 سانتی متری بسکتبال ایران 6 هفته بعد از جراحی سنگین روی آشیل پای خود از روی ویلچر بلند شد.
حامد لک علی‌رغم شکست تیمش در اراک مقابل آلومینیوم با یک حرکت ویژه سوژه این بازی لقب گرفت.
مهاجم پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد با این تیم، بار دیگر پیراهن قرمز بر تن کرد و این‌بار البته راهی تبریز شده است.
کیهان نوشت: رهبران خودخوانده اپوزیسیون گرد هم آمده سخن خود را یکی کرده تا به‌زعم خود بزرگ‌ترین نقطه ضعف «انقلاب ۱۴۰۱»! را که فقدان رهبری واحد بود مرتفع کرده و در سال جدید مواجهه قدرتمندتری را با جمهوری اسلامی سامان دهند.
حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
اسماعیلی درباره توقیف فیلم جیران گفت: این توقیف در حوزه نمایش خانگی اتفاق افتاد و یک اختلاف حقوقی است و تلاش بر این است تا این موضوع حل شود، چون ما حامی نمایش‌های خانگی هستیم و فرصت خوبی برای مخاطبان است که حق مخاطبان نباید ضایع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ