منابع قطری از پیام مکتوب امیر این کشور به رئیس یک کشور واقع در شمال آفریقا خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارتخانه‌های خارجه امارات و قطر با صدور بیانیه‌های جداگانه به شدت حمله تروریستی صورت گرفته در مرقد مطهر شاهچراغ (ع) ایران را محکوم کردند.
در ادامه تلاش‌های جهانی برای کنار گذاشتن دلار از تبادلات تجاری، روسیه و قطر نیز اعلام کردند که در معاملات فیمابین از روبل و ریال استفاده می‌کنند.
میزبان به مرحله نیمه‌نهایی چلنجر کاپ رسید و یک گام به لیگ ملت‌ها نزدیک شد.
رئیس جمهور الجزایر پس از سفر دو روزه به دوحه، قطر را به مقصد چین برای دیدار با رئیس جمهور این کشور ترک کرد.
رئیس جمهور الجزایر که به دوحه سفر کرده است با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
مهاجم الجزایری السد که از گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس برای تقویت خط حمله به شمار می‌آید در لیگ قطر ماندنی شد.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار وزیر کار قطر گفت: دلیلی ندارد دو کشور همسایه با فرهنگ، دین و رویکرد مشترک با ارز کشور ثالث مبادلات و تهاترهای مورد نیاز خود را انجام دهند.
ویکتور لکحل، بازیکن تیم ملی الجزایر، از هواداران فوتبال کشورش درخواست کرد به تصمیم او برای انتقال به لیگ قطر احترام بگذارند.
دهانه آمگوید (Amguid Crater) یک دهانه نسبتاً جوان است که در نتیجه برخورد شهاب‌سنگی در حدود ۱۰۰۰۰۰ سال پیش شکل گرفته و در منطقه‌ای دور افتاده در جنوب غربی الجزایر قرار دارد. دهانه برخوردی شهاب‌سنگ کاملاً دایره‌ای است و قطر ۴۵۰ متری و عمق ۳۰ متری دارد. قسمت‌های لبه را بلوک‎‌های ماسه‌سنگی به قطر چند متر پوشانده‌اند و این در حالی است مرکز دهانه مسطح است و توسط سیلت‌های بادی متراکم پر شده است.
قطر و آمریکا موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با بازگشت شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی به شهرک تخلیه شده حومش را محکوم کردند.
پس از قطعی روابط چهارساله میان قطر و بحرین، دو کشور از ازسرگیری روابط دیپلماتیک خبر داده‌اند.
کشورهای اردن، مصر، عربستان، قطر، کویت، سلطنت عمان، امارات، ترکیه و الجزایر جنایت اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینی ها در نابلس را محکوم کردند.
عصر امروز، چهارشنبه در لیگ ستارگان قطر، السد در ورزشگاه ثانی بن جاسم با نتیجه سه بر یک الغرافه را با درخشش بونجاح شکست داد.
پنج خریدار جدی آماده ارائه پیشنهاد خود به خانواده گلیزر برای خرید باشگاه منچستریونایتد هستند. قطری‌ها باید برای خرید این باشگاه با سِر جیم رتکلیف و گروهی از سرمایه‌گذاران آمریکایی رقابت کنند.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز پیام مکتوبی از سوی عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر درباره روابط دوجانبه محکم میان دو کشور دریافت کرد.
ریاض محرز، بازیکن تیم ملی الجزایر می‌گوید از حضور تیم ملی مراکش در میان 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر احساس افتخار می‌کند.
سعید مامونی فرد الجرائری که اتوئو بیرون استادیوم 974 با او درگیر شد، خواهان کمک قطر و برخی چهره‌های کشورش برای احقاق حقوقش شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان مورد توجه قطری‌ها و بلژیکی‌ها قرار گرفته است.
بازیکن الجزایری تیم ملی قطر در صحنه گل اول تیم سنگال اشتباه مرگ باری انجام داد که همین امر منجر به شکست عنابی ها شد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با هم دیدار و گفتگو کردند.
دوحه و آستانه در جریان سفر امیر قطر به قزاقستان چندین توافقنامه همکاری به امضا رساندند.
نشریه «لیبراسیون» فرانسه مدعی شد که ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دستور امیر این کشور اقدام به حبس یک تاجر فرانسوی - الجزایری کرده است.
فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام کرد که تیم ملی این کشور با درخواست یک بازی دوستانه با تیم ملی ایران موافقت کرده و دو تیم قرار است روز دوازدهم ژوئن (22 خرداد) در شهر دوحه قطر به مصاف یکدیگر بروند.
تیم ملی فوتبال منتظر مجوز قطر برای بازی با الجزایر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ