نشریه «لیبراسیون» فرانسه مدعی شد که ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دستور امیر این کشور اقدام به حبس یک تاجر فرانسوی - الجزایری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از درگیری مرگبار بین باندهای رقیب در یک زندان، ۹۰ زندانبان در اکوادور گروگان گرفته شدند.
شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک باند ۱۳ نفره گروگانگیر تبعه بیگانه و رهایی ۶ گروگان خبر داد.
در شهر آستانه، پایتخت قزاقستان، یک مرد، کارمندان بانک را گروگان گرفت و خواستار انتقال تمام دارایی های سازمان به چندین حساب خاص شد.
فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری عاملان گروگانگیری یک پسر بچه ۶ ساله از بوشهر در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.
در بررسی‌ها روشن شد در درگیری که در خانه‌باغ رخ داده است، یک مرد ۳۵ ساله به نام سپهر کشته شده و دو دوستش به نام‌های شاهین و صدرا زخمی شده‌اند.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
در پی گروگانگیری در یک ساختمان داروخانه در شهر کارلسروهه آلمان، یک نفر دستگیر شد.
در پی گروگانگیری در یک ساختمان داروخانه در شهر کارلسروهه آلمان، یک نفر دستگیر شد.
منابع محلی روسیه از گرونگان گیری یک گروهکار خرابکار اوکراینی در استان بریانسک و کشته و زخمی شدن چند غیرنظامی در حملات کی یف به مناطقی در این استان خبر داد.
افراد مسلح یک هواپیمای اندونزیایی متعلق به خطوط هوایی Susi Air را ربودند و یک خلبان نیوزیلندی و ۵ نفر از مسافران آن را در استان پاپوآ غربی اندونزی به گروگان گرفتند.
به گفته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش طرحی در زمینه رفع مشکل وام ازدواج ارائه شده که بر اساس آن افراد می‌توانند یارانه و سهام عدالت را به جای ضامن مورد وثیقه قرار دهند.
ماجرای گروگان گیری اعضای یک خانواده در تهران
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با ۱۱۰ یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را اعلام کردند. وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی ۳۹ ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری گروگان گرفته است.
منابع خبری از اغتشاش و نا آرامی در یک مرکز امنیتی در منطقه بانو واقع در شمال غربی پاکستان و گروگانگیری خبر دادند.
روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که امروز شنبه یک مرد مسلح ۴۰ ساله با شلیک به سمت یک زن ۷۰ ساله وی را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، وی سپس به یک ایستگاه رادیویی رفته و به اطراف خود تیراندازی کرده است. در نهایت وی به سمت یک داروخانه رفته و در آنجا گروگان گیری کرده است.
گروگانگیر جوان که در صرافی بازداشت شده بود به تیم تحقیق گفت: خواهرم یک سال قبل در دفتر مرد تاجر کار می‌کرد، اما بعد از مدتی از شرکت او بیرون آمد. از حرف‌های خواهرم و وضعیت شرکت متوجه شده بودم که وضع مالی مرد تاجر خیلی خوب است. بعد از مدتی که از کار بیکار شدم و بدهی زیادی به بار آوردم برای رهایی از این بدهی به هر جایی فکرش را بکنید سر زدم، اما نتیجه‌ای نداد.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.
دادستان تهران اعلام کرد: متهمان این پرونده که یک نفر آقا و یک نفر خانم بودند، با زحمات و تلاش شایسته همکارانم در دستگاه قضائی و حضور معاون دادستانی تهران در محل وقوع حادثه و همچنین و اقدامات مأموران انتظامی، دستگیر شدند.
عامل گروگانگیری گفت: خیلی وقت بود که چنین نقشه‌ای در سر داشتم، اما یک ماه قبل از طریق صفحه اینستاگرامی یک کلت کمری و ۱۰۰ تیر جنگی به مبلغ ۳۲ میلیون تومان خریدم. من می‌خواستم جامعه را اصلاح کنم و برای این نقشه نیاز به اسلحه داشتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ