حرمت‌الله رفیعی گفت: پیش‌بینی می‌شد زلزله‌های اخیر، در سفر ایرانی‌ها به ترکیه تاثیر چندانی نداشته باشد، اما پس از گذشته حدود دو هفته، حجم تقاضا در این مسیر کاهش یافته و سفر‌ها به ترکیه ریزش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
سرپرست سازمان توسعه تجارت امروز میزبان سفیر ویتنام در تهران بود تا طرفین به بررسی و برنامه ریزی موضوعات تجاری همزمان با سفر رئیس مجلس ویتنام به تهران بپردازند.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
موج دوم ریزش برف که اوایل بامداد روز چهارشنبه در محور کوهستانی کندوان آغاز شد همچنان ادامه دارد و مسوولان پلیس راه و راهداری منطقه از رانندگان و مسافران نوروزی خواستند با احتیاط رانندگی و سفر را مدیریت کنند.
وزیر بارزگانی عربستان وارد عراق شد و مورد استقبال وزیر برنامه ریزی این کشور قرار گرفت.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه به اخبار مربوط به برنامه ریزی درباره سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مسکو واکنش نشان داد و اعلام کرد که کرملین در زمان مناسب آنرا اعلام خواهد کرد.
"کوتارو توریمی" تحلیلگر صنعت هوانوردی می‌گوید فکر کردن درباره پیچیده بودن برنامه ریزی سفر به خارج از کشور پس از پاندمی کووید و افزایش خطر ابتلا به عفونت تشدید شده و خود مانعی برای ترغیب ژاپنی برای سفر به خارج از کشور بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: شهروندان باتوجه به لغزندگی و خطر ریزش بهمن از انجام سفر در محور‌های کوهستانی خودداری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز متذکر شد: شهروندان به دلیل لغزندگی و خطر ریزش بهمن از انجام سفر در محور‌های کوهستانی خودداری کنند.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور سفر برنامه ریزی شده خود به پکن را به بهانه حادثه بالون چینی به تعویق انداخته است.
واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی،برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که در برنامه ریزی برای سفر به تایوان ملاحظات چین را در نظر نمی گیرد.
وزارت خارجه آمریکا می گوید از سفر برنامه ریزی شده مک کارتی رئیس مجلس به تایوان بی اطلاع است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: چون در سال‌های قبل شاهد ریزش بهمن در محور چالوس بودیم؛ در صورتی که شدت بارش زیاد شود توصیه کردیم چنین مسیرهایی را مسدود کنند.
یک منبع ترکیه ای گفته است که اردوغان فعلاً برنامه‌ای برای سفر به فلسطین اشغالی ندارد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن ابراز رضایت از نتایج سفر هیئت این جنبش به مسکو تأکید کرد که روابط روسیه و فلسطین در چند سال اخیر روند برنامه ریزی شده به خود گرفته است.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
یک منبع سیاسی رژیم صهیونیستی در این بار گفت که این سفر از پیش برنامه ریزی شده بود و تصمیم آنی نیست و هدف از آن تاثیرگذاری بر مواضع آمریکا در پرونده هسته‌ای ایران است.
فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده است تیم ملی پیش از سفر به اتریش بازی دوستانه ای با تیم امید برگزار کند.
برنامه‌ریزی برای انجام سفرهای داخلی کودکان و نوجوانان و سفر کودکان خارجی به ایران از جمله سرفصل‌های بحث‌شده در نخستین جلسه میز تخصصی گردشگری کودک و نوجوان بود.
سفر پلوسی به تایوان با برنامه ریزی آمریکا برای ملتهب ساختن منطقه و به چالش کشیدن قدرت چین در حیات خلوتش انجام شد.
سفر پلوسی به تایوان با برنامه ریزی آمریکا برای ملتهب ساختن منطقه و به چالش کشیدن قدرت چین در حیات خلوتش انجام شد.
ارتش چین اعلام کرد پرتاب آزمایشی موشک های با کلاهک غیر هسته ای را به سمت هدف فرضی در شرق تایوان برای امشب برنامه ریزی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ