معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر زیارتی خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی که در خاک عراق به شهادت رسیدند به عتبات عالیات خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی را تشریح کرد.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۷۰ زائر ایرانی مستقر در هتل قصرالشفاعه شهر مقدس نجف اشرف به علت آتش سوزی دچار مشکلات تنفسی شده و با کمک نیروهای امدادی برای مداوا راهی بیمارستان حکیم این شهر شدند.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جزییات حادثه آتش‌سوزی هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف را تشریح کرد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و نهمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و ششمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت از مراجعه روزانه ۳۵۰ زائر ایرانی به مراکز درمانی هلال احمر در عراق خبر داد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و چهارمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات دهی به زائران خبر داد.
سازمان حج و زیارت، هزینه سفر زمینی و هوایی به عتبات عالیات را اعلام کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
رئیس سازمان حج و زیارت از انصراف ۴۰ هزار زائر عتبات از سفر به دلیل نوسانات ارزی خبر داد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
جهانگیری به زیارت عتبات عالیات در نجف، کربلا و کاظمین رفت.
معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمان برای عتبات عالیات با شرایط جدید خبر داد.
معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از وقوع آتش‌سوزی در هتلی نزدیک حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد و گفت که در این حادثه به کاروان زائران ایرانی آسیبی وارد نشده است.
طرح سفر ارزان عتبات با قیمت کمتر از سه میلیون تومان از اواسط تابستان ۱۴۰۱ در تهران آغاز شد که همزمان با پیاده روی اربعین متوقف شد. سازمان حج و زیارت این سفر را در حالی آغاز کرد که میانگین نرخ سفر هوایی عراق بیش از ۱۰ میلیون تومان و سفر زمینی در حدود پنج و نیم میلیون تومان بوده است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولانی که برای زیارت عتبات عالیات قصد خروج از کشور دارند بدون ثبت نام اینترنتی به مرزهای شش گانه مراجعه نکنند.
ستاد اربعین نیز با توجه به بسته شدن مرزهای زمینی ایران و عراق از زائران عتبات و کسانی که قصد سفر به عراق را دارند، درخواست کرد به مرزهای زمینی مراجعه نکنند. سازمان هواپیمایی نیز از توقف پروازهای عراق خبر داده است.
مشهد ـ مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: با توجه به ناآرامی‌های اخیر در عراق مرزهای مشترک ایران و عراق بسته است لذا مردم از مراجعه به مرزها برای سفر به عتبات عالیات خودداری کنند.
در نشست مشترک مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و مجموعه حج و زیارت اعلام شد که تا پایان امسال ۵هزار خانواده سفر اولی نیروی انتظامی در قالب کاروان‌های سازمان حج به کربلای معلی اعزام می شوند.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره الزامی یا اختیاری بودن ثبت نام در سامانه سلاح گفت: با توجه به لغو ویزا، برای اینکه هر شخص خودش را بیمه کند، ثبت‌نام در سامانه سماح لازم و ضروری و شرط خروج از مرز است.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: امیدواریم این مرز به زودی به روی مشتاقان حسینی بازگشایی شود و از این مرز نیز زائرین به عتبات عالیات مشرف شوند.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از تعداد ثبت نام کنندگان ۶۲ درصد آقایان و ۳۸ درصد بانوان می‌باشند که بیشترین درخواست خروج نیز حدود ۶۲ درصد از مرز زمینی مهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ