مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند توماس توخل، مربی آلمانی، را برای قبول دوباره هدایت این تیم متقاعد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسی: اعتراف می‌کنم درباره پاری‌سن‌ژرمن اشتباه کردم
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، اعتراف کرده است که طی 12 ماه اخیر اشتباهات زیادی در استمفوردبریج مرتکب شده است.
وزیر ورزش کشور مصر اعتراف کرد که تصمیم برای جدایی کارلوس کی‌روش از این تیم اشتباه بوده است.
وزیر امور خارجه آلمان تاکید کرد که همچنان بر سر مضمون کلی کلامش مبنی بر اینکه قاره اروپا باید در حمایت از اوکراین متحد باشد، می‌ایستد.
خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر‌ این که آیا بند مذکور برای زنان مجرد نیست و برای زنان متاهل است، گفت: مسئله، خانم‌های مجرد نیستند اشتباه گفتند من هم وقتی این مسئله را شنیدم اعتراض کردم، پیغام دادم و گفتند که اصلاح می‌کنیم.
شیمون مارسینیاک داور فینال جام جهانی اعتراف کرد که در یک صحنه از بازی آرژانتین و فرانسه مرتکب اشتباه شده است.
پنج بازی دیگر از هفته پایانی نیم فصل اول به شدت مورد اعتراض بازیکنان و مربیان تیمها قرار دارد.
مدافع مس رفسنجان نسبت به اعتراض اعضای استقلال واکنش نشان داد و مدعی شد تیمش نمایش برتری نسبت به حریف داشته است.
رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل، اعتراف کرد آلمان در فینال جام جهانی 2002 نمایش درخشانی ارائه داده است.
سرمربی آرژانتینی و سابق عربستان گفت: در خصوص حضورم در تیم ملی عربستان، اشتباه کردم که قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ از این تیم جدا شدم. ما در مرحله انتخابی این رقابت‌ها شکست نخوردیم و فقط یک گل دریافت کردیم.
گرت ساوتگیت نگران است که انگلیس قربانی تصمیمات اشتباه داوری بشود چرا که معتقد است در بازی مقابل ایران روی مگوایر خطای پنالتی رخ داده است.
بزرگترین اشتباه در فوتبال مصر در چند وقت گذشته رفتن کارلوس کی روش بود. او توانایی بالایی داشت و می‌توانست فوتبال مصر را رو به جلو هدایت کند.
سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا، اعتراف کرد که اعطای میزبانی بیست‌ودومین دوره جام جهانی به قطر اشتباه بوده و در ابتدا قرار بود آمریکا میزبان باشد.
رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به اعتراف متهم به ضربه زدن به عمویش به وسیله چاقو، روز حادثه را این گونه شرح می‌دهد که وقتی قاتل به محل درگیری خانواده اش با همسایه می‌رسد، مقتول که عمویش بوده از ورود متهم به نزاع جلوگیری می‌کند که این شخص در یک زد وخورد یک ضربه چاقو به گردن مقتول زده و از ترس متواری می‌شود.
سرمربی شمس‌آذر قزوین انتقادات شدیدی را نسبت به داوری‌های لیگ یک مطرح کرد.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، اعتراف کرد که در مورد ارلینگ هالند اشتباه فکر می‌کرده است.
هانسی فلیک یک سال پس از جدایی از بایرن اعتراف کرد که می توانست با تصمیماتی بهتر و گفت‌وگوی مستقیم با حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، در بایرن ماندنی شود.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر با انتشار تصویری به گلی که بایناما به ثمر رساند و توسط داور مردود اعلام شد اعتراض کرده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران گفت: اشتباهات داوری همیشه هست ولی نکته این است که وقتی می‌شود اسمش را اشتباه بگذاریم که هم ضرر کنیم و هم سود کنیم.
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ برتر نسبت به قضاوت داوران در دیدارهای ابتدای فصل این تیم اعتراض کرد.
جورجیو کیه لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس، اعتراف کرد اشتباه کرده که پیشنهاد آرسنال را در سن 16 سالگی رد کرده است.
مایک دین، داور انگلیسی، تایید کرد که در مورد صحنه کشیدن موی مارک کوکوریا تویط کریستین رومرو در دیدار چلسی- تاتنهام، تصمیم اشتباهی گرفت.
صبح سه شنبه ۱۴ تیرماه، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به استان کرمان، پس از حضور در شهرستان سیرجان و بهره برداري از خط ۳ کارخانه کنسانتره شرکت سنگ آهن گهرزمين، از مجتمع مس سرچشمه و طرح های توسعه این مجتمع بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ