وزیر ورزش کشور مصر اعتراف کرد که تصمیم برای جدایی کارلوس کی‌روش از این تیم اشتباه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر پیشین ارتباطات نوشت: چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
متاسفانه تعدادی ازنمایندگان مجلس ازآقای رئیسی دعوت کردند که بیاید و رئیس جمهور بشود و این باعث زیر سوال رفتن مجلس شد. چند نماینده با خواهش و وعده وعید یک طوماری جمع کردند برای آقای رئیسی و الان هم ۹۵ درصد آن‌ها خودشان پشیمان هستند. همه از مجلس و ملت عذرخواهی می‌کنند که چرا اصلا رئیسی را برای ریاست جمهوری دعوت کرده‌اند.
رئیس باشگاه النصر علیه ابرستاره پرتغالی موضع گیری کرد.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون بر می‌گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و گویا پشیمان شده و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد.
دیوید نرس، ستاره بنفیکا، از رفتاری که پس از پایان بازی برابر اینتر داشت عذرخواهی کرد.
نوروز فوتبالی تیم‌ملی با یک تساوی مقابل روسیه و یک برد مقابل کنیا به پایان رسید. در روزهای تعطیلی لیگ‌برتر و البته تعطیلی اکثر رسانه‌های ورزشی اما گردهمایی چهره‌ها مثل همیشه حواشی خودش را داشت.
سردار آزمون در هفته‌های اخیر درخشیده و به گلزنی مهم در ترکیب بایر لورکوزن تبدیل شده است.
وزیر کشور گفت: برای شناخت ماهیت اصلی انقلاب و تفاوت آن با دوران شاه پهلوی نگاهی به آمار‌ها باید داشته باشیم. مثلا اینکه درصد بالایی از مردم ما بی سواد بودند به حدی که در کشور ما نهضت سوادآموزی به راه افتاد. وضع اقتصادی مردم ما به گونه‌ای بود که ۴۹ درصد مردم زیر خط فقر بودند.
بر اساس برخی گزارش ها، مدافع باتجربه بارسلونا تلاش های ناموفقی برای از سرگیری رابطه خود با شکیرا داشته است.
فوتبالیستی که از کریستیانو رونالدو ثروتمندتر است از بزرگترین پشیمانی دوران حرفه‌ای فوتبال خود صحبت کرد.
به دلیل مطالبات مکرر کارکنان دولتی مبنی بر ایجاد عدالت و رفع تبعیض ناشی از تنوع قراردادی در دستگاه‌ها و وجود انواع و اقسام قراردادها همچون مدت معین، مدت موقت، پیمانی و رسمی، نمایندگان در صحن علنی امروز با رسیدگی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
مایک جمبز، چهره شناخته شده کلمبیایی در اینستاگرام، از این که نام لیونل مسی را روی پیشانی‌اش تتو کرده پشیمان است.
وزیر کشور یکی از کارکردهای مهم شورای ائتلاف و جریانات همسو را جهاد تبیین برشمرد و گفت: وقتی با بیش از ۹۰ درصد از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر صحبت می شود، اظهار پشیمانی و ندامت می‌کنند و اغلب می‌گویند که این حرف‌ها را قبلا نشنیده‌اند.
«حاییم رامون» وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی اذعان کرد که معضل اصلی تل آویو، هم پیمانی میان ایران و روسیه است.
وزیر خارجه کره شمالی پس از شلیک یک فروند موشک بالستیک، به آمریکا درباره پشیمان شدندش به علت دست زدن به قمار علیه پیونگ یانگ هشدار داد.
پس از منتشر شدن ویدیوی گربه آزاری کورت زوما، این مدافع فرانسوی پس از یکسال در مصاحبه تلویزیونی به طور رسمی اقدام به عذرخواهی کرده است.
می‌گوید تحت تاثیر قرار گرفته و جو گیر شدم. مانتو و روسری ام را در آوردم و شروع کردم به شعار دادن؛ اما حالا پشیمان هستم.
گفته می‌شود کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، بازگشتش به منچستریونایتد را فاجعه‌بار توصیف کرده است.
یک سایت انگلیسی به شرایط خوب مهدی طارمی در پورتو اشاره کرد که مورد توجه آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته بود.
روبرت لواندوفسکی در دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن مونیخ نتوانست کار خاصی انجام دهد و بدون اینکه گلی بزند، شاهد شکست تیمش بود.
متهم در گفت‌وگویی ماجرای این دزدی جنجالی را اینطور روایت کرده بود: من و همدستم با موتور سمت بالای شهر گشت می‌زدیم تا سوژه پیدا کنیم. این خودروی ۲۰۶ را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم و با تهدید قمه، گوشی او را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم. در کل هدف‌مان گوشی و طلا بود.
بوشهر- وزیر کشور با بیان اینکه بخش زیادی از افراد دستگیر شده که اظهار پشیمانی کردند آزاد شده‌اند، گفت: در برخی رسانه‌های کشورهای همسایه آشوب به مردم ایران آموزش داده می‌شود.
آنخل دی‌ماریا که دیشب در بازی یوونتوس و مونزا به دلیل حرکت غیر ورزشی اخراج شد ممکن است به دلیل توهین‌هایش به داور مسابقه با محرومیتی طولانی مواجه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ