سخنگوی اقتصادی دولت در مورد نرخ ۵۰ هزار تومانی دلار، گفت: وقتی در مورد منابع و مصارف ارزی کشور به شکل بنیادین صحبت می‌کنیم می‌بینیم که با مساله خاصی در سال جاری مواجه نبودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشگاه نقش جهان توضیحاتی درباره شرایط این ورزشگاه و اقدامات انجام شده برای بهبود میزبانی درآن گفته است.
رئیس مجلس گفت: مصوبه مجلس برای واردات خودروهای کارکرده ریزش قیمت خودرو را رقم زد که در صورت اجرایی شدن درست آن، بازار خودرو شرایط مناسبی را شاهد خواهد بود.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری تخصصی شوراهای اسلامی شهر و روستا سبب بهبود شرایط مدیریت شهر و روستا می‌شود.
به گفته مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت بیماران قلبی باید به تداخلات دارو و غذا توجه و به توصیه‌های پزشک معالج خود دقیقاً عمل کنند از سوی دیگر بیماران قلبی که سابقه جراحی یا استنت گذاری دارند، با اجازه پزشک معالج منعی برای روزه داری ندارند.
بورس برای این که بتواند وضعیت متفاوت از دو هفته اخیر را تجربه کند باید با ورود پول جدید همراه شود.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: امروز کشور از نظر ارزی شرایط بهتری دارد و فروش نفت به وضعیت خوبی رسیده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد: ایران آماده کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه است.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در جلسه‌ای که روز شنبه در رابطه با نوسانات ارز داشتیم سه عضو اقتصادی دولت که در رابطه با بازار ارز مسئولیت دارند به مجلس آمدند، یعنی آقایان مخبر، خاندوزی و فرزین. اما خب مسئولان برنامه آنچنانی نداشتند، یعنی یک برنامه منسجم که بتواند ما را از این وضعیت نجات دهد و به سمت بهبود شرایط حرکت کنیم، نداشتند.
کرج- وزیر کشور گفت: شرایط کشور با تلاش نیروهای دلبسته به ایران و نظام و کار جهادی بهبود می‌یابد.
سخنگوی اقتصادی دولت در مورد نرخ ۵۰ هزار تومانی دلار، گفت: وقتی در مورد منابع و مصارف ارزی کشور به شکل بنیادین صحبت می‌کنیم می‌بینیم که با مساله خاصی در سال جاری مواجه نبودیم.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: دو عامل افزایش قیمت کالاها در شرایط تورم و بهبود اقتصادی ۴۰ درصد افزایش مالیات‌ها را تامین می‌کند.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: دو عامل افزایش قیمت کالاها در شرایط تورم و بهبود اقتصادی ۴۰ درصد افزایش مالیات‌ها را تامین می‌کند.
پلنگ ایرانی یکی از گونه‌های ایرانی است که به دلیل جمعیت کم آن در کشور از ارزش حفاظتی بالایی برخوردار است. پلنگ ایرانی در زمره گونه‌های پرچم محسوب می‌شود بنابراین حفاظت و بهبود شرایط زندگی این گونه بیانگر سلامت اکوسیستم و کارکرد صحیح اجزای آن است. این گونه در بیشترین حالت خود ۱۱۰ کیلوگرم وزن دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مشکلات شبکه تاکسی‌رانی کشور و رانندگان تاکسی را یکی از دغدغه‌های اصلی خود برشمرد و راهکارهای شش گانه‌ای را برای بهبود شرایط فعلی ارایه کرد.
یک فعال سیاسی گفت: چالش‌های بزرگی پیش روی ۱۰ سال آینده ایران وجود دارد که هیچ اقدامی برای پیشگیری از آن‌ها و بهبود وضعیت انجام نمی‌شود.
رئیس سابق اطلاعات ارتش ترکیه با اشاره به روابط یونان و ترکیه گفت: دلیل به بن بست رسیدن مذاکرات دو کشور در شرایط کنونی، سیاست آمریکا و اتحادیه اروپا در مدیترانه شرقی است.
وزیر جهاد کشاورزی از بهبود شرایط بازار پس از اجرای قانون تمرکز خبر داد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: عزم دولت و شخص رئیس جمهور و اساساً تمامی ارکان حاکمیت نظام برای رسیدگی به وضعیت نخبگان و بهبود شرایط آنان جدی است.
محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید (شامخ) وضعیت و شرایط کسب‌وکار‌ها را در ماه نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد و می‌تواند رونق یا رکود تولید در هر ماه و دورنمای وضعیت آن در ماه‌های آتی را نشان دهد.
محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید (PMI) وضعیت و شرایط کسب‌وکار‌ها را در ماه نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد و می‌تواند رونق یا رکود تولید در هر ماه و دورنمای وضعیت آن در ماه‌های آتی را نشان دهد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نزسا گفت: مقدمات لازم برای افزایش مبادلات با کشور افغانستان توسط دولتمردان در حال انجام است که این سبب بهبود شرایط اقتصادی مردم سیستان خواهد شد.
زیباکلام گفت: روحانی سعی کرد در یک سال گذشته مورد غضب طیف تندرو و اصول‌گرایان قرار نگیرد، اما به دلیل اینکه دولت رئیسی نتوانست به وعده‌هایی که در مورد بهبود معیشت مردم داده بود عمل کند، به طوریکه تورم نه تنها کنترل نشد، بلکه شاهد بودیم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت‌ها در بازار کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم با افزایش چندین برابری روبرو شد، در حوزه سیاسی خارجی نیز برجام هنوز بعد از یک سال در برزخ قرار دارد و هر روزی که می‌گذرد امید به احیای آن کم‌رنگ‌تر می‌شود، بنابراین در چنین شرایطی روحانی با انتقاداتی که از دولت رئیسی مطرح کرده، به نوعی در مقابل پاسخگویی بر آمده و اتهاماتی که یک سال گذشته به او و دولتش زده شده را جواب داده است.
تحریک عصب واگ می‌تواند آرتریت، بیماری کرون و سایر شرایط التهابی را تسکین دهد شاید حتی روزی تاثیرات منفی ناشی از بیماری آلزایمر را نیز کاهش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ