انفعالی که تاکنون در این زمینه به دلیل محافظه کاری بیش از حد وجود داشته، منجر به روایت یک طرفه از تاریخ شده و تداوم این وضعیت به کشور لطمه جدی می‌زد. به عنوان نمونه مستند «گنجینه ملی جواهر» اثر ابراهیم گلستان در شبکه منوتو پخش شد اما تنها بخشی از آن که گنجینه را نشان می‌داد و مابقی‌اش سانسور شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
خوان لاپورتا تایید کرد که هنوز هیچ مذاکره جدی با ژاوی برای تمدید قراردادش نداشته اند و این را به زمانی دیگر موکول کرد.
وحید امیری می‌گوید هنوز خودروهای خارجی که پاداش بازیکنان بودند، از گمرک آزاد نشده است.
استقلال با از دست دادن دو امتیاز حساس در بازی با صنعت نفت همانند شکست در دربی کنار آمده است و به تمرینات خود برای بازی های باقی مانده ادامه می دهد.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
محسن هاشمی رفسنجانی در برنامه حضور گفت: حاج احمدآقا بعد از فوت امام، برای جمع‌آوری و تنظیم اسناد ایشان خیلی وقت گذاشت. این اطلاعات الان در مخزن اطلاعات سرّی است که هنوز افشا نشده است.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از نقش‌های مهمی که یادگار امام بازی کردند در دفتر نشر آثار امام بود که بعد از فوت امام، برای جمع‌آوری و تنظیم اسناد ایشان خیلی وقت گذاشت. این اطلاعات الان در مخزن اطلاعات سرّی است که هنوز افشا نشده و شامل جلساتی است که در حضور امام برگزار شده و ممکن است ضبط شده باشد که عنوان نشده باشد.
مهاجمی که قرار بود جانشین یورگن لوکادیا در خط حمله شود و مشکلات این تیم را پایان دهد، هنوز موفق به ثبت اولین خود در این فصل نشده است.
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
پزشکان اغلب تومور‌های مغزی را تنها پس از شروع علائم عصبی مانند از دست دادن حرکت یا گفتار کشف می‌کنند که در این زمان تومور به اندازه قابل توجهی رسیده است. تشخیص تومور هنگامی که هنوز کوچک است و شروع به درمان در اسرع وقت باید به نجات جان کمک کند.
بهنام برزای می گوید به زودی جایگاه گل گهر را در جدول پس می گیرند.
هنوز بحث کنار گذاشته شدن وریا غفوری از استقلال در پایان فصلی که آبی‌ها بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند باز است. هنوز خیلی‌ها معتقدند آن تصمیم اتخاذشده از سوی مدیرعامل وقت استقلال یک تصمیم غیر فوتبالی بوده است
تاج: برای انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز وقت هست!
لوئیس سوارز اعلام کرد قصد خداحافظی با تیم ملی کشورش را ندارد و دوران حضور او در تیم ملی اروگوئه هنوز به پایان نرسیده است.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
مربی کاستاریکا پس از پیروزی برابر ژاپن گفت که شکست مقابل اسپانیا حادثه بود و تیمش زنده تر از همیشه است.
عضو شورای شهر تهران گفت: فوتبالیست‌های ما اکنون در میدان جنگ هستند و دو بازی دیگر هنوز مانده و وقت برای انتقاد و اعتراض وجود دارد.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین به صدا درآمده است. راس ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی آژیر خطر در پایتخت به صدا درآمده که احتمالا حاکی از حمله موشکی روسیه باشد. هنوز جزئیاتی از حملات موشکی احتمالی امروز منتشر نشده است.
لیگ برتر کشتی آزاد به روز‌های جذاب خود نزدیک شده است. خیلی وقت بود که کشتی ایران از قرارداد‌های میلیاردی در لیگ گلایه داشت، اما حالا کشتی‌گیران به قرارداد‌های میلیاردی نزدیک شده‌اند. در این بین شاید مهم‌ترین خبر مربوط به ستاره کشتی ایران باشد که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند.
رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در بیستمین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا تاکید کرد: دکتر روحانی با اشاره به دستور حضرت علی(ع) به یکی از فرماندهان خود در خصوص نوع برخورد با زنان گفت: زنان با مردان متفاوت هستند و نوجوانان و جوانان هنوز تجربه کامل زندگی را کسب نکرده‌اند و برخورد با آنها باید متفاوت باشد، اگر چه قانون برای همه مساوی است.
شاخص کل بورس شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ