با پیگیری‌های باشگاه پیکان ویزای کار تمیروف به تازگی صادر شده، اما مدیران این باشگاه هنوز موفق به دریافت بلیت برای بازگشت وی به تهران نشده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت‌نام اربعین درحالی‌که قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود به دلیل اختلال در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir، که برای نام‌نویسی اربعین درنظر گرفته شده است، با یک روز تأخیر و از چهارم مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می‌گوید که واشنگتن قادر نیست تا به اندازه کافی برای اوکراین جنگنده اف-۱۶ فراهم و به کی‌یف در ضدحملاتش علیه مسکو کمک کند.
در بیانیه‌ای که به نیابت از وزیر خارجه کنیا صادر شده آمده است: «رئیس‌جمهور ایران، عالیجناب رئیسی قرار بود برای یک سفر امروز وارد کنیا شود. این سفر قرار بود فرصتی برای بررسی و تقویت روابط دوجانبه در راستای منافع مردم دو کشور فراهم کند.»
اهواز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امسال برداشت گندم در خوزستان به دلیل بارش باران با دو هفته تأخیر آغاز شد.
مدیرکل صنایع ریلی و دریایی وزارت صمت گفت: توان تولید واگن مترو داریم اما به دلیل عدم سفارش گذاری که ناشی از کمبود بودجه و تأخیر در بازگشت سرمایه سرمایه گذاران، تولید در این بخش انجام نشد
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین در راستای کاهش مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در تعدادی از استان‌های کشورمان تعطیل‌شده است یا فعالیت خود را با تأخیر آغاز خواهند کرد.
باشگاه پرسپولیس همچنان برای شکایت رسمی از جدایی قریب الوقوع مهاجم هلندی خود تعلل می کند.
محمدعلی قراملکی گفت: پرواز هواپیمایی که مقرر بود صبح امروز از تهران به ارومیه انجام شود، به دلیل نقص فنی، پرواز صورت نگرفت. بنابراین این نقص موجب تأخیر ۳ ساعته در انجام پرواز ارومیه به مقصد تهران شده است.
وزیر صمت گفت: هماهنگی‌ها انجام‌شده و اکنون یک ماه است که شرکت‌های واردکننده درگیر کار اجرا شده‌اند. تأخیر موجود به این دلیل است که واردکننده باید به مذاکره بپردازد و قرارداد منعقد کند. در این میان مانعی از سمت ما وجود ندارد.
به دلیل ورود دیرهنگام سفیان امرابط به درون زمین، بازی مراکش و کرواسی در نیمه دوم با تأخیر شروع شد.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
به دلیل تأخیر در پرواز، باشگاه پیکان درخواست تعویق دیدار با صنعت نفت را به سازمان لیگ ارسال کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تأخیر در پرواز سرخ‌پوشان به سمت رشت، به نشست خبری پیش از دیدار مقابل ملوان انزلی نرسید.
طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، ظاهراً این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.
اعضای تیم تراکتور با 12 ساعت تاخیر خود را به تهران رساندند.
مهاجم ازبکستانی تیم پیکان بعد از حضور در اردوی تیم ملی کشور خود هنوز به ایران برنگشته است.
در گزارش آلنا دوهان آمده است: ایران همانند سایر کشور‌های تحت تحریم از گسترده شدن صلاحیت آمریکا در معاملات بانکی بین المللی به دلیل ارتباطات بانک‌های ایالات متحده با بانک‌های خارجی با پرداخت‌های دلاری متضرر شده است؛ این امر موجب ایجاد اختلالات و تأخیر جدی در تأمین کالا‌های اساسی از جمله غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات و مواد اولیه گردیده است.
پرواز مشهد نجف که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز مشهد را به مقصد نجف ترک کند به دلیل نقص فنی به تأخیر افتاد.
پرواز مشهد نجف که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز مشهد را به مقصد نجف ترک کند به دلیل نقص فنی به تأخیر افتاد.
متأسفانه برخی افراد با اظهار نظر‌های نسنجیده موجب شبهه افکنی در تفسیر قانون مذکور نسبت به معیار پذیرش مبنی بر «نمره» یا «تراز» گردیدند و همین امر موجب تضارب نظرات کارشناسی در برداشت و تفسیر قانون مذکور و ایجاد ابهام برای مجری برگزاری آزمون در اعلام نتایج گردید که نتیجه آن تاخیر در اعلام نتایج آزمون فوق العاده بود.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: هیچ فشاری وجود ندارد و حساسیتی که ایجاد شده به دلیل این است که می‌خواهیم مر قانون اجرا شود، زیرا تأکید ریاست قوه قضائیه و معاون اول قوه قضائیه بر اجرای مر قانون است.
روشی برای کاهش تاثیرات کافئین بر بدن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ