صورت های مالی ارائه شده دو تیم بزرگ پایتخت در شش ماهه اول سال مالی دو باشگاه سرخابی را زیان ده نشان می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: اتاق فکر آمریکایی‌ها ۲۴ ساعته ضد حقوق بشر و به ویژه ضد ایران کار می‌کند، شما ببینید که آمریکایی‌ها امروز در سوریه و یمن با حقوق انسان‌ها چه کارها که نمی‌کنند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: امسال انتخابات بزرگی را در پیش داریم و اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای ایجاد دو قطبی سازی در کشور و اختلاف افکنی در بین قوا است.
رییس اتاق ایران با بیان اینکه اتاق باشگاه سیاسی نیست و تبدیل به پناهگاه سیاسیون نمی شود، گفت: هیچ تقابلی بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت نیست و اجازه سواستفاده از این فضا را نمی‌دهیم.
این روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به اینکه سن ۱۲ تا ۱۶ ماهگی نیز سن مناسبی برای جداکردن است، ادامه داد: ۱۷ تا ۲۱ ماهگی نیاز به والدین بیشتر می‌شود و جدا کردن موفق آمیز نیست.
جواد نکونام با حضور در کمپ مرحوم حجازی رسما کار خود را به عنوان سرمربی استقلال شروع کرد.
جواد نکونام با حضور در کمپ مرحوم حجازی رسما کار خود را به عنوان سرمربی استقلال شروع کرد.
بنا بر اصل شفافیت در مراودات و قراردادهای دولتی و سیاست اتاق شیشه‌ای، معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی در اقدامی لیست‌های ارسالی به بانک مرکزی را در منظر کارشناسان قرار می دهد.
ساکت الهامی که برای نخستین بار در این فصل محرومیت را تجربه می‌کرد، در صعود تیمش به نیمه نهایی خلاف انتظار هیچ جنب و جوشی نداشت‌.
خانه‌ای قدیمی در میدان صد نارمک وجود دارد که بیست و اندی سال پیش قبر صاحبش را در خود جای داده است. درِ آهنی این خانه را که باز کنی در پایین اتاق روبرو سنگ قبری سفید که با قابی شیشه‌ای پوشانده شده نمایان می‌شود. این قبر متعلق به «سیدمحمد برهانی» امام جماعت مسجد محله است.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: باید بپذیریم نقص و نارسایی هایی که در حوزه فرهنگ و ترویج حجاب اتفاق افتاده است را با توسل جستن به شیوه های امنیتی و انتظامی نمی توانیم جبران کنیم.
بازدهی شاخص کل بورس از ابتدای سال جاری نسبت به سایر بازار‌های مالی قابل توجه بوده است. در این میان تاخت و تاز قیمت‌ها در تالار شیشه‌ای نیز باعث شده تا دوباره مردم برای خرید سهام، بورسی شوند. اما این اتفاق چه دلایلی دارد؟
بسیاری از تصاویر به دست آمده از ترکیه و سوریه که مقیاس عظیم تخریب زمین لرزه را نشان می‌دهد از طریق هواپیما‌های بدون سرنشین تهیه شده است که این کار به امدادگران اورژانس اجازه می‌دهد تصویر واضح‌تری از آنچه اتفاق افتاده است، دریافت کنند.
سید حسن خمینی اظهار داشت: امیرالمؤمنین (ع) به مالک می‌فرمایند برای اینکه نتوانید خیانت کنید، راهش اتاق شیشه‌ای است. ما سر سفره مردم هستیم؛ اتاق‌ها را شیشه‌ای و دیوار‌ها را نازک کنیم. بی تردید بخش زیادی از مشکلات برآمده از دشمنی‌ها و تحریم‌ها است، اما بیش از این هم انتظار و هم امید داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به استناد مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند و در راستای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی نسبت به تدوین دستورالعمل احداث اتاقک پسماند به منظور استقرار مخازن ذخیره‌سازی پسماند در مجتمع‌های مسکونی بالای ۵۰ واحد در سطح شهر تهران اقدام کردند.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۸۵ میلیون ایرانی ناظر اتاق شیشه‌ای مولدسازی هستند، گفت: نیازی به فروش برخی اموال نیست زیرا بسیاری از املاک امکان مولدسازی و تبدیل به واحدهای سرمایه‌گذاری را دارند.
شهردار تهران با اشاره به رویکرد شهرداری برای ایجاد شفافیت گفت: تمامی مصوبات کمیسیون ماده پنج که نقطه کلیدی شهر است، در سایت قرار می‌گیرد.
ریو فردیناند و پل اسکولز خوشحالی جالب توجهی را بعد از گل دوم منچستر انجام دادند.
رفع بخار شیشه ماشین یکی از دغدغه‌­های اصلی رانندگان در تمامی فصول سال است. حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده ­است، که در شب­های بارانی فصل زمستان به این نتیجه برسید که دیگر قادر به ادامه رانندگی نیستید و بخار شیشه ماشین به طور کامل مانع دید شما شده­‌است.
چند روز پیش ماموران پلیس در جریان وقوع یک سرقت با شیوه بیهوشی قرار گرفتند. مردی ثروتمند روی تخت بیمارستانی در شمال کشور بستری بود و خانواده‌اش که از این اتفاق شوکه شده بودند، با پلیس تماس گرفتند.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: حادثه در حرم شاه چراغ(ع) توسط آن عنصر خبیث اتفاق افتاد و هدف نشانه گیری وحدت شیعه و سنی بود چراکه آنها در تلاش هستند مردم شیعه را به برادران اهل سنت بدبین کنند.
آمادگی بازیکن جدید سرخپوشان و البته انتقاداتی که از شیوه بازی شاگردان یحیی گل‌محمدی مطرح شد، این امیدواری را به وجود آورده که سرمربی پرسپولیس تیمش را با آرایش جدید به میدان بفرستد.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
متهم گفت: دخترم «سوگند» هم در گوشه اتاق ساکت نشسته بود که در همان حالت عصبانیت، همسرم را کتک زدم و به طرف در حمام هل دادم به گونه‌ای که چارچوب در حمام کنده شد و او روی زمین افتاد. حالش وخیم بود که به ناچار پیکر نیمه جانش را با کمک دختر ۶ ساله ام به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رساندم، ولی او به کما رفت و چند روز بعد هم جان سپرد.
سردار حسین رحیمی در پاسخ به پرسشی درباره تغییر شیوه موبایل‌قاپی‌ها نیز گفت: طبیعتا سارقان مانند سایر مجرمان دائما در حال تغییر شیوه سرقت هستند. تعداد زورگیری زیاد نشده، اما شیوه‌ها تغییر کرده است. پلیس با هر گونه سرقت در زمان‌های مختلف برخورد می‌کند و از لحظه‌ای که یک سرقت اتفاق می‌افتد و ما به عنوان پلیس مطلع می‌شویم با آن برخورد می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ