جواد نکونام با حضور در کمپ مرحوم حجازی رسما کار خود را به عنوان سرمربی استقلال شروع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا داورزنی در گفتگو با ورزش سه به اقدام جنجالی آمریکا علیه تیم ملی والیبال ایران واکنش نشان داد.
جواد نکونام با حضور در کمپ مرحوم حجازی رسما کار خود را به عنوان سرمربی استقلال شروع کرد.
برخی رسانه‌های اصولگرا با انتشار تصاویری از نوشته‌هایی توییتر و اینستاگرام حسین سلاح‌ورزی در روزهایی که کشور در اعتراضات و ناآرامی به‌سر می‌برد، رئیس جدید اتاق بازرگانی را برانداز خواند و از نهادهای مسئول خواست مانع حضور او در شوراهایی شوند که بر اساس قانون رئیس اتاق می‌تواند عضو از آنها باشد. برخی از آنها همچنین خواستار عذرخواهی و استعفای سلاح‌ورزی شدند.
در شرایطی که هیات ژوری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، رای به تکرار مبارزه امین طاهری و جان محمدی داد که این اقدام بر خلاف قوانین اتحادیه جهانی کشتی است.
فردا شب بنفیکا در دربی حساس شهر لیسبون در زمین اسپورتینگ به میدان می‌رود و در صورت پیروزی، قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد. اتفاقی مشابه برای بارسا که هفته قبل در زمین رقیب همشهری رخ داد.
مدیرعامل پرسپوليس بابت حضور محمدرضا ساکت در اتاق داوران در پایان دیدار با تراکتور گلایه کرد.
عارف غلامی یک استوری خطاب به هم‌تیمی‌های خود منتشر کرد.
پیامدهای مسابقه جنجالی فولاد - پرسپولیس در اهواز، همچنان ادامه خواهد داشت.
در ۲۴ساعت گذشته، پیش و پس از فسخ قرارداد سیاوش یزدانی شایعه حضورش در تیم سپاهان به‌شدت قوت گرفته است.
مدیر رسانه هوادار در خصوص اتفاقات جنجالی بازی تیم‌شان با آلومینیکم صحبت کرد و به مصاحبه‌های برخی اعضای تیم حریف واکنش نشان داد.
قضاوت بازی جنجالی و پرماجرای استقلال - تراکتور، تبعات عجیبی را برای خانواده ناظمی به همراه داشته است.
علی لطیفی، بازیکن سابق تیم استقلال، روی آنتن زنده شبکه جام‌جم اعلام کرد: به خاطر مردم این آخرین برنامه‌ای است که در صداوسیما شرکت می‌کنم.
مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.
محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت از حرف‌هایی که در گوشی بین فغانی و اتاق VAR در صحنه جنجالی بازی اروگوئه و پرتغال رد و بدل شد، پرده برداشت.
کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی جزئیات بیشتری از بازی جنجالی پرتغال - اروگوئه و تصمیمی که باعث حذف علیرضا فغانی و تیم داوری ایران از این رقابت‌ها شد را ارائه کرد.
تیم پتروپالایش تاکستان با پیروزی میلیمتری مقابل تیم بانک شهر و در امتیاز شماری به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت.
پرونده رسیدگی به تخلف آزادکار تیم کشتی امید ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا هفته آینده با تکمیل شدن مدارک و برگزاری دومین نشست انضباطی بسته خواهد شد.
نیلوفر مردانی که از سال ۲۰۰۹ سابقه عضویت در تیم ملی را در کارنامه دارد و در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز شرکت کرده در ویدیویی حضور بدون حجاب خود روی سکو را ناشی از یک اتفاق و حواس‌پرتی عنوان کرد و گفت دوست ندارد مشکلی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی به وجود بیاید
از دقایقی پیش دو تیم استقلال و نساجی در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.
جنجال تازه ساپینتو با لگد به اتاق فیلمبرداران!
شرایط خورخه ویلدا، سرمربی تیم ملی زنان اسپانیا، چندان خوب نیست و ظاهرا او راهی جز کنار کشیدن از هدایت این تیم ندارد.
گفته می‌شود پدر این بازیکن بخشی از منابع مالی تیم را تأمین کرده است. اما زمانی که متوجه می‌شود پسرش در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر در ترکیب نیست عصبانی شده و قصد ترک استادیوم را داشت. مسئولان باشگاه امید وحدت با پوشاندن پیراهن یکی دیگر از بازیکنان، وی را به زمین می‌فرستند و او یک نیمه برای این تیم به میدان رفت. در آغاز نیمه دوم ناظر بازی متوجه این قضیه شد و از مسئولان تیم می‌خواهد وی را خارج کنند
بهروز عطایی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حواشی ایجاد شده در مورد جر و بحث با محمد طاهر وادی واکنش نشان داد.
مایک دین، داور بازنشسته انگلیسی که به عنوان داور VAR فعالیت می‌کند، به دلیل عملکردش در دیدار چلسی و تاتنهام، به مدت یک هفته از حضور در اتاق VAR منع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ