قضاوت دیدار حساس آلمان و اسپانیا به دنی ماکلی، داور مشهور هلندی سپرده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.
این مقام انتظامی افزود: پس از ممانعت همسر برادر این روحانی از ورود او به منزل و بالا گرفتن بحث و تنش میان این دو، مرد روحانی با از دست دادن کنترل خود به سمت همسر برادرش حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.
پلیس فرانسه امروز به تظاهرات مسالمت آمیز مردم در اعتراض به قتل یک نوجوان در «نانتر»، گاز اشک آور شلیک کرد.
پلیس استرالیا با یک شوکر الکتریکی به زن ۹۵ ساله که با استفاده از واکر و چاقوی استیک در آسایشگاه سالمندان به آنها نزدیک می‌شد، حمله کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در واکنش به یک گزارش اطلاعیه ای را منتشر کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس ری اعلام کرد در راستای اجرای طرح مبارزه با بی‌حجابی (قانون عفاف و حجاب) سفره خانه «الماس ری» در شهرری امروز توسط ماموران پلیس امنیت پلمب شد.
پلیس تهران بزرگ دستگیری راننده خاطی که روز چهارشنبه یک روحانی را در یکی از خیابان‌های تهران زیرگرفت در دستور کار قرار داد.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
رئیس دفتر امور کوزوو در دولت صربستان اعلام کرد که یک شهروند صرب توسط واحد ویژه پلیس کوزوو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده است.
معظمی عنوان کرد: متخصصین سایبری پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از شناسایی مجرم در فضای مجازی، اطلاعات هویتی متهم را به دست آورده و پس از تشریفات قضایی مجرم در یکی از مناطق غرب تهران بزرگ دستگیر شد و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اصفهان در باره تیراندازی به یک دستگاه خودرو در شرق اصفهان و فوت یک کودک در این حادثه، توضیحاتی ارائه دادند.
به دنبال انتشار تصاویری از رفتار نامناسب فردی با یک زن در مقابل مدرسه‌ای در تهران، دفتر سخنگوی فراجا از پیگیری این موضوع خبر داد و اعلام کرد که فرد مذکور پلیس نبوده است.
به دنبال انتشار تصاویری از رفتار نامناسب فردی با یک زن در مقابل مدرسه‌ای در تهران، دفتر سخنگوی فراجا از پیگیری این موضوع خبر داد و اعلام کرد که فرد مذکور پلیس نبوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با عزت نفس و امانتداری مأموران انتظامی پاسگاه خرمالو شهرستان هریس یک کیلوگرم طلا و مبلغ ۱۱ میلیارد و۸۳۰ میلیون ریال چک به صاحبش بازگردانده شد.
اسپوتنیک امروز یکشنبه اعلام کرد: پلیس آلمان در منطقه مونستر، یک تبعه ایرانی ۳۲ ساله را به اتهام تلاش برای انجام حمله شیمیایی بازداشت کرده است.
لایحه پلیس قضایی که به موضوعات مختلف اطفال و نوجوانان می پردازد، مدتی است که در کمیسیون قضایی مجلس در حال بررسی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی درمورد حواشی ویدیوی بازداشت یک دختر در تبریز گفت: این زن اغتشاشگر با ایجاد سر و صداهای بی مورد تلاش داشت مردم را تحریک و به حمایت از خود وادار کند که مردم توجهی نکردند.
استاندار کردستان 29 شهریور ماه اعلام کرد سه نفر به طرز مشکوکی در اعتراضات سنندج کشته شده‌اند.
اقدامات پلیس اندونزی در فاجعه رخ داده در این کشور اعتراضات زیادی را به همراه داشته است.
رییس پلیس راهور فراجا گفت: بدلیل حجم تردد زیاد در مسیر مهران به ایلام به احتمال زیاد روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این مسیر یک طرفه می‌شود.
سارق منزل بعد از دستگیری با چاقو به استواریکم امیر کیوان لو حمله می کند و او را به شهادت می رساند.
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: علت اصلی ترافیک بالای شهر تهران در هفته گذشته برگزاری نمایشگاه ساختمان، مصالح ساختمانی و مشاغل مربوط به آن بود. متاسفانه این مسئله درحال تکرار شدن است و ما نیز به طور مکرر درباره اینکه نباید نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شوند، صحبت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ