امیر سیاح کارشناس صداوسیما در برنامه شیوه به شد به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی اشاره کرد و گفت: «مادر فیلتر می‌کند و پسر وی‌پی‌ان می‌فروشد. خجالت بکشید و یک نفر استعفا دهد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است. او از منتقدان برجام و محمد جواد ظریف است.
کارشناس آمریکایی با انتشار مقاله‌ای با اشاره به جنایت‌های نیروهای ناتو در مناطق مختلف جهان تأکید کرد این سازمان نظامی هم‌اکنون بزرگترین تهدید برای بقای بشریت است.
کارشناس والیبال: فدراسیون بگوید چرا ۳۰نفر را به آمریکا برده؟
کارشناس روانشناس صداوسیما خطاب به خانم‌ها: «شوهرت قهر کرد منتش رو نکش...!» او همچنین گفت: زن ذاتا موجود ظریفی است و فقط اوست که میتواند قهر کند! او درباره قهر مردان گفت: طوری قهر می کنند و جلو تلویزیون می‌نشینند که انگار گوریل است.
یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.
کارشناس صداوسیما گفت: اگر تعهدی از سوی طالبان وجود داشت حداقل آب بیش از پنج میلیون افغانی داخل ایران را فراهم می‌کردند.
حجت الاسلام حسین وحیدپور کارشناس صداوسیما و استاد حوزه علمیه می‌گوید پولی که آرایشگر از تراشیدن ریش بر سر سفره زن و بچه خود می‌برد اشکال شرعی دارد و گناه است و آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.
روایت کارشناس روابط بین‌الملل در صدا و سیما از سفر به اروپا: یک شهروند اروپایی در لهستان به من گفت ایران امید ماست.
اظهارنظر عجیب کارشناس صداوسیما روی آنتن زنده برنامه شبکه افق درباره علت کاهش فرزندآوری سوژه کاربران فضای مجازی شده است.
محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اظهارنظر جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما علیه علی دایی گفت: چه اشکالی دارد یکی هم عقیده‌اش را این طور بیان کند.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
مشکل، اما اینجاست که توهین به امثال علی دایی در صداوسیمای انحصاری رخ می‌دهد؛ رسانه‌ای که داعیه «ملی» دارد و به‌طور مستقیم با بودجه‌ای که از جیب مردم می‌گیرد اداره می‌شود. بدیهی است که چنین رسانه‌ای باید بیش از هر چیز دیگری بازتاب‌دهنده عقاید و سلایق افکار عمومی و صاحبان هزینه باشد. آیا واقعا نظر مردم در مورد علی دایی همانی است که کارشناس شبکه افق گفت؟
علی دایی در میان 109 گل ملی خود گل زیبا کم ندارد. اکنون که به گل های بی‌شمار دومین گلزن برتر در تاریخ بازی های ملی حواشی وارد شده است، تماشای گل او به کویت که با سانتر مرحوم مهرداد میناوند و شیرجه علی دایی همراه شد، خالی از لطف نخواهد بود.
قصه‌ای جنجالی به روایت روان‌شناس صداوسیما از برنامه‌های قبلی محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون را ببینید.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
علیرضا مرزبان دعوت صداوسیما برای کارشناسی برنامه جام جهانی را رد کرد.
کارشناس شبکه چهار در برنامه شیوه گفت: ایرانی‌ها تمامی خواه هستند. ما توانستیم در غرب آسیا نظم سازی کنیم، اما چینی‌ها در مقابل آمریکا هنوز موفق نشدند.
فواد ایزدی، کارشناس شبکه افق صداوسیما گفت: دانشجوها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.
فواد ایزدی؛ کارشناس برنامه جهان‌آرا در شبکه افق گفت: دانشجو‌ها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است/ ۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
سجادی، فعال رسانه در گفتگو با برنامه تلویزیونی گفت: ما اپوزیسیون نداریم. اپوزیسیون خارج از کشور حرف مفت است. رضا پهلوی خودش را به یک لطیفه تبدیل کرده است.
کارشناس صداوسیما به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی در برنامه شیوه که به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، کنایه تندی زد و گفت: جای آقای رییسی باشم او را عزل می‌کنم.
مجری صدا و سیما در برخوردی عجیب در قبال کارشناسی که سخنانش را با نقد مسئولین آغاز کرده بود، وقت برنامه را تمام شده اعلام کرد. و گفت:ببخشید؛ فرصتمون تموم شد.
محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ