معاونت قضایی قوه قضائیه راه‌های ارتباطی برای پیگیری عفو زندانیان را معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائرانی که در پیاده روی اربعین حسینی حضور پیدا کرده اند برای جلوگیری از ابتلاء به سردرد باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران پیاده روی اربعین حسینی بیشترین مواجهه را با گرما دارند و برای پیشگیری از گرمازدگی در پیاده روی اربعین باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران مبتلا به مشکلات مفصلی برای شرکت در پیاده روی اربعین در اولین گام باید شرایط جسمانی خود را بسنجند و در مراحله بعد نکات لازم برای حظ سلامت خود در پیاده‌روی اربعین را فرابگیرند.
ساری- رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محورهای ارتباطی استان را عادی و روان بیان کرد.
انجام مسابقات دست گرمی و بازی‌های ورزشی، یکی از راه‌های خوب ارتباط نزدیک‌تر مربیان با بازیکنان است.
سمنان- سفیر جمهوری غنا در ایران با بیان اینکه ایران و غنا تعاملات باید به همکاری‌های اقتصادی منجر شود، گفت: ضرورت دارد تا راه‌هایی ارتباط بیشتر میان دو کشور را بیابیم.
عضو هیئت علمی گروه بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه با بیان اینکه ارتباط جنسی شایع‌ترین راه انتقال ایدز در ایران و جهان به شمار می‌رود، به تشریح چند باور غلط درباره راه‌های انتقال این بیماری پرداخت.
اردبیل-سفیر صربستان در ایران گفت: افزایش مناسبات اقتصادی یکی از راه‌های افزایش ارتباط با ایران است و ما به جد پیگیر افزایش این ارتباطات هستیم.
سفیر قزاقستان با اشاره به برقراری خطوط پروازی مستقیم بین ایران و قزاقستان گفت: مقامات ایران و قزاقستان در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی بین دو کشور را برای تسهیل رفت و آمد تجار، بازرگانان و مردم گسترش دهند.
ChatGPT و فناوری‌های مشابه آن، برنامه‌های پیچیده تکمیل جملات هستند؛ نه بیشتر و نه کمتر. پاسخ‌های عجیب و غریب آنها، تابعی از میزان قابل پیش‌بینی بودن انسان‌ها در صورت داشتن اطلاعات کافی پیرامون راه‌های ارتباط ما هستند.
یکی از راه‌های آگاهی از سلامت بدن و وضعیت جسمانی نرمال اندازه‌گیری ادرار و رنگ آن است. از آنجا که هیدراتاسیون روی بسیاری از عمل‌کردهای بدن تأثیر دارد، بهتر است رنگ ادرار خود را به صورت روزانه مد نظر داشته باشید.
در متون دینی دعا به عنوان یکی از راه‌های ارتباط با خدا و برترین عبادت‌ها تأکید و با تعابیری مانند «سلاح مؤمن» و «نور آسمان و زمین» توصیف شده است.
جمعی از ارامنه اصفهان در اعتراض به «اقدامات دولت آذربایجان در قره باغ و بستن راه‌های ارتباطی با دیگر شهرهای ارمنستان»‌ صبح امروز جمعه، ۵ اسفندماه در کلیسا وانک گردهم جمع شدند و با قرائت بیانیه‌ای اقدامات کشور آذربایجان را محکوم کردند.
مقامات امریکایی در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی با ایران را محدود کنند و در عین حال میزان همکاری کشور‌های منطقه با امریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری به ایران را بسنجند؛ بنابراین سیاست ایران بسیار مهم است که در مواجهه با این مسائل چه کاری انجام دهد
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: راه‌های ارتباطی و تلفن ۱۳۵ روستای غرب و جنوب استان به علت برف و کولاک کماکان مسدود است.
بر اساس ادعای روز پنج‌شنبه یک شبکه ماهواره‌ای، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست‌کم سه بار طی دو ماه گذشته با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل در نیویورک دیدار داشته است. این رسانه نزدیک به عربستان سعودی برای تایید ادعای خود به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرده است که گفت هرگاه منافع آمریکا ایجاب کند، برای ارسال پیام‌های خاص و قاطعانه به ایران، راه‌هایی برای ارتباط داریم. با این حال نمایندگی ایران در سازمان ملل اخبار منتشرشده مبنی بر این دیدار را نادرست دانسته است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محور‌های جنوب استان گفت:میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه‌های ارتباطی جنوب استان تا کنون ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیاز‌های اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا اعلام کرد مردم می‌توانند اطلاعات، اخبار اقدامات مشکوک و غیرقانونی را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف به پلیس گزارش کنند.
تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان آسفالت شده است.
برقراری ارتباط با خانواده و دوستان، یکی از دغدغه‌های اصلی زائران اربعین است. با توجه به پیشرفت ارتباطات در سال‌های اخیر، راه‌های ارتباطی متنوعی برای زائران وجود دارد که در ادامه می‌خوانید.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
طرح صیانت که این روز‌ها به‌تدریج در حال اجراست و هر روز به شکل جدیدی زندگی ما ایرانی‌ها را با دردسر مواجه می‌کند، در حقیقت دارد همان بلایی را بر سر فضای مجازی و راه‌های ارتباطی مردم با یکدیگر و جهان می‌آورد که وزیر ارتباطات در مصاحبه با راشاتودی می‌خواست؛ مخدوش‌کردن واقعیت و تلاش برای تغییردادن آن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ