ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ماموریت جدید رئیس‌جمهور به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره ترویج و رفع موانع توسعه فرهنگ عفاف و حجاب است که اقدامات آن در حال انجام است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در "انتقاد به احکامی که برای برخی هنرمندان کشور صادر شده است" توئیتی منتشر کرد و نوشت: «اعلام عمومی مجازات کار در غسالخانه و یا ارائه‌ گواهی سلامت روانی برای متخلفان حجاب ، به جای اینکه مشکل حجاب و عفاف را حل کند، باعث ایجاد چالش‌های مهم‌تر و بیشتری خواهد شد.»
در پی سفر وزیر میراث فرهنگی به استان قزوین، نماینده مجلس و استاندار این شهر در حضور عزت‌الله ضرغامی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: درک درستی هم از بعضی از رفتار‌هایی که ناخودآگاه است و لجبازی پشتش نیست اگر صورت بگیرد، به نظر من هم حجاب و عفاف در جامعه رعایت می‌شود هم آن حداقل شرایط امنیت روحی و روانی که باید برای گردشگران وجود داشته باشد، ان‌شاءالله ایجاد می‌شود.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برگزاری رویداد‌هایی که تولید شادی دارند می‌تواند دوقطبی‌ها را کم کند و حتماً به رفع آن کمک می‌کند؛ این رویداد‌ها مردم ما را در مناسبت‌های شاد گرد هم می‌آورد تا همه در یک شادی ملی شریک شوند؛ بنابراین برگزاری این شادپیمایی‌ها حتماً در برطرف کردن آسیب‌های گذشته مؤثر است.
وزیر گردشگری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳۰ اثر و شی تاریخی به کشور برگشته و در همین راستا مجسمه سرباز هخامنشی نیز به کشور برگشت.
سوال از وزرای خارجه و میراث فرهنگی و گردشگری دستورکار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.
سیدعزت‌الله ضرغامی درباره پرونده فرش‌های مفقودی سعدآباد (ساختمان حافظیه) گفت: پرونده مفقود شدن فرش‌های ساختمان حافظیه در سعدآباد به وزارت میراث‌فرهنگی ارتباطی ندارد، اما موضوع اموال عمومی است.
وزرای امور خارجه و میراث فرهنگی برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: کسانی که این خدمات را در داخل کشور به گردشگران خارجی می‌دهند تا زمانی که سکو‌های داخلی ما عمومیت پیدا می‌کند- که ما دعا می‌کنیم این اتفاق بیفتد و وزیر ارتباطات هم روز گذشته در شورای‌عالی فضای مجازی گزارش خوبی دادند- باید بتوانند این خدمات را ادامه دهند؛ چون نباید گردشگری ما دچار مخاطره شود.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از تاریخ 18 بهمن 1401 به مدت 4 روز با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز به کار کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید صنایع‌دستی را دریافت کرد.
سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشره درباره جلسه‌ای با حضور برخی مسئولان با نام شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات گوناگون اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
«سید عزت‌الله ضرغامی» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشر شده درباره جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان تحت عنوان شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
ضرغامی روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ با حضور در دانشگاه صنعتی شریف به پرسش‌های جمعی از دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد و در بخشی از سخنرانی خود گفت: چند نفر در دستگاه ریاست جمهوری با سایت آقای «زم» ارتباط دارند و خانم مومن و متدینی را ۱۴ روز در سلول انفرادی نگه می‌دارند، بعد می‌گویند ببخشید اشتباه شد.
مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان‌ در دانشگاه شریف با حضور عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد. در این مراسم ضرغامی درباره وضعیت سیاسی کشور سخنرانی کرد و به سوالات برخی از دانشجویان پاسخ داد.
فیلمی از چسببیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یکی از رسانه‌ها را مشاهده می‌کنید.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نوشت: ایرانیان، ⁧‫شادی‬⁩ و ⁧‫سرگرمی‬⁩ خانوادگی را خوب بلدند.
وزیر میراث فرهنگی در صفحه مجازی خود درباره مراسم کشتی با چوخه نوشت که همیشه خانم ها در این مراسم حضور داشته اند و نه کسی اعتراضی کرده و نه مسئله امنیتی بوجود آمده است.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دو کشتی کروز با مجموع ظرفیت ۳ هزار مسافر به ایران آمده‌اند و فردا می‌خواهم با صاحبان آنها مذاکره کنم.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار توییتی در صفحه توییتر خود از حضور زنان در استادیوم آزادی ابراز خوشحالی کرد.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ