امیررضا معصومی بعد از شکست در فینال جام تختی، می گوید شرایط او و امیرحسین زارع در این رویداد برابر نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشارجه کار سختی برای صعود ندارد و احتمالا حریف بعد تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ادامه حضور منتظر محمد در آبی‌ها به نظر جواد نکونام بستگی خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه نساجی در حالی که سرم دارویی گرفته بود بازی این تیم را تماشا کرد.
احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: «کلیت مجلس از بیان نظر خودش در قبال لایحه عفاف و حجاب واهمه دارد و ترجیح می‌دهد جای دیگری با این موضوع درگیر باشد و افکار عمومی آن‌ها را مورد چالش قرار دهند».
النصر عربستان در صورت پیروزی مقابل الشرطه عراق باید به مصاف برنده الهلال و الشباب برود و صاحب جام باشگاه‌های عرب شود.
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با وجود دمای بیش از ۶۰ درجه هوا مسیر فیبر نوری ایلام به مهران با موفقیت جابجا شد.
هافبک اسبق پرسپولیس که سابقه حضور در چند فیلم سینمایی را در کارنامه دارد، به ماجرایی که باعث هنرمند شدنش شد، پرداخت.
تیروکمان که در چهار دوره اخیر بازی‌های المپیک نماینده داشته است برای ورود دوباره به این بازی‌ها مسیری سخت‌تر از همیشه پیش رو دارد که البته فرصت حضور در یکی از آنها از دست رفته است.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی گفت: کودکانی که سنشان به بالای ۵ سال می‌رسد یا کودکانی که نیازمند پیگیری‌های درمانی هستند معمولاً متقاضیان کمتری برای پذیرش فرزندخواندگی دارند.
مهرداد بذرپاش اعلام کرد: مسیر پاتاوه-دهدشت به عنوان بخشی از مسیر کریدور شمال- جنوب در مرکز کشور به طول ۱۳۶ کیلومتر به طور کامل تکمیل شده است.
اسطوره فوتبال انزلی بابت اتفاقاتی که طی فصل در مسیر اهداف آنها شکل گرفته، دلگیر است و پایان همکاری خود با ملوان را اعلام کرده است.
سال ۱۲۵۲ خورشیدی و در عهد ناصری، ناصرالدین شاه در سفری به فرنگ، از تماشای خیابان شانزلیزه پاریس به وجد می‌آید. در بازگشت او، باغ لاله‌ زار ۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود و مسیری از میان این باغ می‌کشند تا خیابانی به سبک خیابان‌های اروپایی و شبیه شانزلیزه پاریس، در طهران آن روزها ساخته شود.
حسن یزدانی از مسیر ارومیه به تیم ملی می‌رسدحسن یزدانی و امیرحسین زارع این شانس را دارند تا در جام تختی دوبنده تیم ملی را در سال ۲۰۲۳ تصاحب کنند.
حسن یزدانی و امیرحسین زارع این شانس را دارند تا در جام تختی دوبنده تیم ملی را در سال 2023 تصاحب کنند.
بازیکن ملوان می‌گوید تلاش می‌کنند همانند بازی رفت از سپاهان امتیاز بگیرند و در مسیر قهرمانی تاثیرگذار باشند.
سجاد بازگیر هم در مسیر صعود ملوان به لیگ برتر و هم در لیگ بیست و دوم یکی از بازیکنان کلیدی مازیار زارع یا در واقع مهم‌ترین مهره این مربی بوده است.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
زارع پور وزیر ارتباطات از ملاقات با رئیس قوه قضاییه برای حل مشکل مدیر دیوار خبر داد.
زارع پور گفت: «اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بنشویم.»
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.
زارعی، مدیر رکن صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای از دی یا بهمن سال‌ جاری آغاز می‌شود و درحال حاضر نیازی نیست باشگاه‌ها مدرکی آپلود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ