سرمربی پرسپولیس در آستانه تقابل با ملوان بندرانزلی با اشاره به شرایط حریف، مدعی شد که شاگردان مازیار زارع علیرغم جایگاهی که در اختیار دارند، فوتبال خوبی را تا اینجای لیگ به نمایش گذاشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کشتی در جمع آزادکاران گفت: باید هدف اصلی شما کسب مدال خوش‌رنگ المپیک و جهانی باشد.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید تنها هدف این تیم پیروزی در سه بازی آینده و کسب سهمیه آسیایی است.
مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید بزرگ‌ترین هدف این تیم در سه هفته باقی مانده کسب رتبه چهارمی لیگ برتر است.
تبریز- مربی تیم ملی کاتای کشورمان با اشاره به تلاش بازیکنان تیم ملی کاتا برای کسب موفقیت در سطح جهانی گفت: مهم‌ترین هدف ما کسب مدال طلای مسابقات کاتای جهانی است.
سرمربی یوونتوس با گلایه از شرایطی که تیمش به خاطر کسر امتیاز پیدا کرده، هدف فعلی خود و شاگردانش را حفظ امتیاز مطمئن برای فرار از سقوط دانست.
تبریز - باقرزاده که با تلاش‌های خود عناوین مختلف استانی، کشوری، آسیایی و جهانی را در رشته ورزشی تکواندو بدست آورده و کسب عنوان المپیک در تکواندو را هدف نهایی خود بیان می‌کند.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
دو تیم فوتبال تراکتور و نساجی با هدف رسیدن به رتبه پنجم جدول رده بندی، به مصاف هم رفته اند.
مانوئل آکانجی، مدافع میانی تیم ملی سوئیس، مدعی شد هدف این تیم کسب سه امتیاز دیدار با صربستان است.
شب بیستم آبان، جوان گل فروش مشغول فروش گل هایش بود که ناگهان سروصدای عجیبی از گل فروشی به گوش رسید. رهگذران و کسبه محل در حالی به آن سوی میدان ابوطالب مشهد خیره شدند که نزاع هولناکی در گل فروشی رخ داده بود. در این میان، جوان ۲۸ ساله‌ای که از دوستان گل فروش بود هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و نقش بر زمین شد.
کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: از آمادگی خوبی برخورداریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.
محمد محبی می گوید مهمترین هدف این است که استقلال بتواند رضایت و خوشحالی قلبی هوادارانش را با کسب نتایج خوب فراهم کند.
دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: انتظار کسب نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم.
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: انتظار کسب نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم.
بررسی میدانی خبرنگار مهر از بازار لاله زار حاکی است کسبه این خیابان با آرامش به دنبال کسب درآمد حلال هستند و اغتشاش گران روز گذشته تنها معیشت مردم را نشانه گرفته بودند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هدف این تیم در بازی با صنعت نفت کسب سه امتیاز است، گفت: هر تیمی کمتر گل بخورد، قهرمان می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما در بازی با صنعت نفت کسب سه امتیاز است.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تنها هدف ما از دیدار مقابل ملوان کسب سه امتیاز بازی است.
دارنده سه مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی گفت: هدف اصلی من حضور در المپیک پاریس و کسب موفقیت در این آوردگاه بزرگ است.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید هدف این تیم در لیگ بیست و دوم کسب بالاترین رتبه در‌ جدول است.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: هیات اجرایی می تواند به کمیته ملی المپیک کمک کند نه اینکه فقط به عنوان یک عضو بله و خیر بگوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ