شهادت عموی ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان سبب شد تا شهردار تهران برای عرض تسلیت به منزل این مربی برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بیانیه روسیه آمده است: آمادگی خود برای افزایش بیشتر همکاری‌ها با شرکای ایرانی در مبارزه با تروریسم تاکید می‌نماییم.
سفارت روسیه در ایران در بیانیه ‌ای حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی جان باختن عده‌ای از شهروندان در رانش زمین در گرجستان را تسلیت گفت.
سفیر کشورمان در پاکستان که به همراه جمعی از دیپلمات‌های ایرانی برای ابراز همدردی و تسلیت به دولت و ملت پاکستان با رئیس حزب جمعیت علما اسلام در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی آتش سوزی‌های اخیر در مناطقی از الجزایر، جان باختن شماری از شهروندان این کشور بر اثر آتش سوزی در مناطق جنگلی این کشور را به دولت و ملت الجزایر تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.
در پی درگذشت برادر میرحسین موسوی تعدادی از دیپلمات‌ها پیام تسلیتی صادر کردند.
حجت الاسلام رئیسی در پیامی به رئیس جمهور تاجیکستان، جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور را در حادثه ریزش بهمن تسلیت گفت.
نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه مراتب همدردی و تسلیت خود را درپی حادثه زلزله در این کشور ابراز کرد.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه گفت: ایران و ترکیه علاوه بر همسایگی دوست و برادر هستند و ملت و دولت ایران در این هنگامه سخت، در کنار دولت و ملت ترکیه می‌باشند.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه، با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیازهای امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه گفت: ایران و ترکیه علاوه بر همسایگی دوست و برادر هستند و ملت و دولت ایران در این هنگامه سخت، در کنار دولت و ملت ترکیه می‌باشند.
متن مصوبه کمیسیون اجتماعی که مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفته به شرح زیر است: «زنانی که برای خروج از کشور نیاز به اذن همسر دارند، در صورت خودداری غیرموجه وی از اعطای اذن، می‌توانند ضمن تقدیم دادخواست، مدارک و مستندات خود مبنی‌بر ضرورت خروج از کشور را به دادگاه خانواده تسلیم کنند. دادگاه خارج از نوبت نسبت به موضوع رسیدگی کرده و در صورت احراز ضرورت امر، عنداللزوم پس از اخذ تأمین مناسب، اذن خروج از کشور با ذکر مدت و دفعات سفر خواهد داد.
روسای قوه مجریه، مقننه و قضاییه، در پیام‌های جداگانه درگذشت همسر آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید را به وی و فرزندان مکرمشان تسلیت گفتند.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی شهادت تعدادی از نیروهای پلیس فدرال عراق در اثر انفجار تروریستی در استان کرکوک ضمن محکوم کردن این اقدام با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به دنبال وقوع زلزله در اندونزی ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و طلب شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور ضمن ابراز تسلیت به همتای ایرانی در پی حمله تروریستی در شیراز، برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم اعلام امادگی کرد.
تسلیت و همدردی دایی، کریمی،یحیی و... با خانواده مهسا امینی
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سانحه ناگوار تصادف روز گذشته خودرو حامل زائران ایرانی در عراق مراتب تسلیت و همدردی عمیق وزارت خارجه را به خانواده‌های جانباختگان اعلام کرد.
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.
جمعی از مقامات لشکری و کشوری با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت عالم ربانی آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفتند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش با صدور پیام‌های جداگانه در گذشت «منیرالسادات اردستانی» همسر سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی را تسلیت گفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ