اصرار بازیکنان نفت آبادان به ارسال پاس‌های بلند عمقی پشت دفاع استقلال در نهایت نتیجه داد و آنها را به گل رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی، پس از اصرار کیلیان امباپه بر روی جدایی از پاری سن ژرمن در پایان قراردادش، از موضع او انتقاد کرد.
این در حالی است که سپیده قلیان با پوششی نامتعارف و یک پارچه بسیار کوچک روی سر وارد جلسه دادگاه شد که حتی بعد از تذکر قاضی مبنی بر رعایت پوشش حداقلی، متهم پارچه کوچک را نیز از سر برداشت و حاضر به همکاری با دادگاه نشد.
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: هفته بعد موضوع مربوط به تناسبی شدن انتخابات تهران در صحن مجلس بررسی می‌شود و اگر نمایندگان باز هم روی آن اصرار کنند، به مجمع ارجاع می‌شود.
نمایندگان مجدداً روی موضوع برگزاری انتخابات تناسبی در تهران اصرار کردند و این موضوع برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: تاکید ما آن است که طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس به انتخابات امسال برسد و اگر روی موضوعی تناسبی شدن اصرار کنیم، زمان‎‌بر خواهد شد.
نتایج بررسی‌های این تیم نشان می‌دهد جهش‌های این حیوان، که بسیاری از مردم آن را اوج تکامل کانگورو‌ها در نظر می‌گیرند، در واقع تنها یکی از راه‌هایی بوده است که این حیوانات متحرک شگفت‌انگیز با آن تکامل یافته‌اند تا بتوانند در زیستگاه‌های مختلف دوام بیاورند. اجداد این حیوانات در واقع عادت به حرکت بر روی پا‌های خود داشته‌اند.
جسد دختر جوان کنار خیابان افتاده و آثار خراش و بریدگی روی گردنش دیده می‌شد. شواهد نشان می‌داد که دختر جوان به‌دلیل اصابت جسم نوک تیز به گردنش جانش را از دست داده است.
برخی اعضای هیات مدیره استقلال در جلسه امروز قول کمک به علی فتح‌الله‌زاده برای پیداکردن اسپانسر را داده‌اند.
یکی از راه‌های آگاهی از سلامت بدن و وضعیت جسمانی نرمال اندازه‌گیری ادرار و رنگ آن است. از آنجا که هیدراتاسیون روی بسیاری از عمل‌کردهای بدن تأثیر دارد، بهتر است رنگ ادرار خود را به صورت روزانه مد نظر داشته باشید.
مارکوس رشفورد که این روزها به رونالدوی جدید شیاطین سرخ بدل شده، تنها در صورت اصرار خودش به جدایی و رسیدن پیشنهادی 135 میلیون یورویی واگذار خواهد شد.
محمدرضا حسینی سرانجام در ترکیب گل‌گهر سیرجان اولین گل فصل خود را ثبت کرد.
زیباکلام می‌گوید: این روز‌ها که حداقل در ظاهر کمی از شدت اعتراضات میدانی کاسته شده، هسته سخت قدرت در ایران به دنبال آن است که سیاست‌های گذشته را با قدرت و صلابت بیشتری ادامه دهد.بسیاری از مدیران کشور، اساسا اعتقاد به وجود بحران در کشور ندارند.معتقدم اسباب و دلایلی که اعتراضات اخیر را شکل دادند تمام نشده‌اند. اصرار بر سیاست‌های متعصبانه و مخالفت با اصلاحات، باعث شده اعتراضات هم به سمت رادیکالیزه شدن، سوق پیدا کند.
در آستانه نشست اتحادیه اروپا و فشار اپوزیسیون و لابی‌های ضدایرانی برای قطع ارتباط ایران-اروپا و اصرار برای ورود سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، اقداماتی همچون فحاشی روی دیوار سفارت بریتانیا و تهدید جانی اعضای تحریریه هتاک شارلی ابدو و .. مصداق فراهم‌سازی اسناد کافی برای پیش‌برد اهداف جریان‌های ضد ایرانی است. بریتانیا چندین بار از همین دیوار نوشته‌هایش بهترین بهره‌برداری را به نفع خود انجام داد. پس چرا این روند ادامه دارد؟ سوال مهمی است.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری را برابر نساجی مازندران برگزار می‌کند که تاکتیک متفاوت این تیم در سه دیدار گذشته همچنان ادامه دارد.
ماشین گلزنی پرسپولیس روی اصرار سرمربی این تیم در استفاده از غیرمتخصص هاروشن شد.
مهاجمان داخلی پرسپولیس بدون رقیب هم نمی توانند دل یحیی گل محمدی را برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورند.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به کوتاه آمدن از خواسته خود برای ترک ایران نیست.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
در ابتدای فصل استقلال با وجود در اختیار داشتن امیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی و همین طور بخدمت گیری پیمان بابایی و سجاد شهباززاده اصرار شدیدی روی جذب محمد محبی داشت.
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا مدعی شد: از آغاز مذاکرات گفته‌ایم نمی‌توانیم رفتار رئیس‌جمهور بعدی را کنترل کنیم، اگر ایران روی آن اصرار دارد، گفتگو فایده ندارد / یک توافق روی میز بود که همه شرکت‌کنندگان دیگر با آن موافق بودند، اما هر بار ایران تقاضای غیرواقعی یا بی‌ربط مطرح کرده / چیزی برای آزادی گذشته از موعد باقر نمازی مبادله نشد
مشکل حل خواهد شد و آقای نکونام را در اختیار خواهیم داشت. نکونام را خود آقای کی‌روش پیشنهاد دادند
ساعاتی پس از دبل روبرت لواندوفسکی برای بارسا، کریم بنزما هم برای رئال دبل کرد. گل دوم بنزما روی یک ضربه کاشته به دست آمد و او اصرار خاصی برای زدن این ضربه داشت.
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با آلمریا توضیح داد که قرار نبود ضربه آزادی که به گل دوم رئال منجر شد را داوید آلابا بزند و با اصرار پسرش داویده این اتفاق رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ