قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در مورد توقف تولید پژو ۲۰۶ گفت: اقدام ایران خودرو به معنای توقف تولید پژو ۲۰۶ نیست بلکه می خواهیم این خودو را با استانداردهای ابلاغی جدید تطبیق دهیم و برای این کار تولید به طور موقت متوقف می شود و به محض اعمال استانداردهای جدید از سر گرفته می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون میراث فرهنگی کشور با تأکید بر رفع مشکلات پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و افزودن بر غنای آموزشی و پژوهشی آن‌ها، بر لزوم استانداردسازی و ارتقا تراز این پایگاه‌ها تأکید کرد.
به گفته اعضای جامعه هتلداران کشور ۷۰ درصد از هتل‌های کشور استانداردسازی شده اند. مابقی نیز در چرخه استانداردسازی قرار دارند.
کمیته فنی تطبیقی استانداردهای بین‌المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری واگذار شد.
سالن‌های فوتسال در صورت استانداردسازی می‌توانند میزبان حضور بانوان باشند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین شورای تخصصی فرآیندنگاری این سازمان، از انجام فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی و استانداردسازی فرآیندهای ثبتی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
محرابیان گفت: برای برخی از لوازم انرژی بر استاندارد اجباری وضع می کنیم که تولید کنندگان با استفاده از این ظرفیت کالاهایی کم مصرف را تولید کنند.
رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در شرایطی برگزار شد شد که در سایر کشورهای دنیا نیز با همان وضعیت برگزار می‌شود.
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد استانداردسازی و پلاک‌زنی هوشمند شناورهای فاقد هویت و حک لیزری روی موتور آن‌ها در دستورکار این سازمان قرار دارد.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: برای استاندارد کردن تابلوهای ترافیکی از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی استفاده می‌کنیم.
وزیر ورزش با اشاره به حضور در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس و با تاکید بر اینکه فوتبال محور این نشست بود، گفت: فوتبال ایران باید متحول و استانداردسازی شود.
وزیر اقتصاد در خصوص انضباط مالی دولت و استانداردسازی حساب‌های دولتی گفت: از همه دستگاه ها می‌خواهیم که تا پایان دی ماه، حساب های فرعی خود را به حساب واحد خزانه منتقل کنند.
در حاشیه هفدهمین نشست مجمع عمومی و هیأت مدیره فنی مؤسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (اسمیک) در ترکیه، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با همتای قطری خود دیدار و گفت وگو کرد.
سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها خبر داد.
استاندار خراسان رضوی بدشمن به شرایط موجود طمع کرده است زیرا بنا ندارد همه موفقیت‌های کشور و از جمله کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل بگیرد.
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در حین این‌که وظیفه دارد به نظام کیفی و صنعتی و نظام انطباق بر استانداردسازی خودروها ورود داشته باشد، حامی و پشتیبان صنعت و تولید با کیفیت در کشور است.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: در دولت سیزدهم دولت استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان و نوظهور برای تسهیل تجاری‌سازی فعال و همچنین شورای عالی استاندارد پس از ۲۰ سال احیا شد.
استانداردسازی 4 هزار قطعه تولیدی پیشرفته در شرکت صنایع تولیدی کروز
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رفتار غرب در توسل به استانداردهای دوگانه گفت: جای تعجب است که مقابله با اغتشاش در اروپا عملی خوب و پسندیده است اما همین کار در ایران سرکوب قلمداد می‌شود!
سرمربی تیم والیبال آمل با بیان این‌که با استانداردسازی سالن‌ها سلامت بازیکنان به شکل بهتری پوشش داده می‌شود، گفت: در رده باشگاهی بازیکنان از سلامت بهتری برخوردار خواهند بود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر به باشگاه‌ها برای تکمیل استانداردسازی سالن‌های برگزاری مسابقات مهلت داد.
رئیس سازمان ملی استاندارد از استاندارد سازی خودروهای اقتصادی خبر داد و گفت: خودروسازان در مسائل بهبود کیفی تولیدات، هنوز انتظارات این سازمان را به‌خوبی برآورده نکرده‌اند.
یک کارشناس صنعت بانک با بیان اینکه باید استانداردسازی و توجه به اصول حرفه‌ای در مدیریت نظام آموزشی در اولویت بانک‌ها قرار گیرد، گفت: یک از زیرساخت‌های مهم و ضروری در جهت ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک بحث فرهنگ الکترونیک و رواج فرهنگ استفاده درست از فناوری اطلاعات در میان عموم مردم است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: آئین نامه کیفیت و استانداردسازی طی ۱۵ سال گذشته به روز رسانی نشده بود که اخیراً برای ارتقا ی کیفیت لوازم خانگی این آئین نامه به روز رسانی شد.
پس از گذشت چند روز از وقوع سیلاب در روستای ناریان شهرستان طالقان در البرز نیروهای امدادی همچنان مشغول پاکسازی آثار بجا مانده از سیلاب دراین روستا هستند. به گفته فرماندار طالقان، ۷۰ خودرو در این روستا توسط امواج سهمگین سیلاب متلاشی شده اما خسارت جانی در برنداشت و از سوی دیگر ۱۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ