سالن‌های فوتسال در صورت استانداردسازی می‌توانند میزبان حضور بانوان باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس از حیث نتیجه‌گیری روزهای خوبی را سپری می‌کند و تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی با وجود همه شکلات باروحیه است‌.
مالکان خودرو برای دریافت اطلاعات کافی از خودرو خود و همچنین خریداران خودرو برای یک خرید دقیق می‌توانند، با ورود اطلاعات خودرو نظیر برندمدل و سال ساخت، گزارش کاملی از خودرو مدنظر خود به‌دست آورند.
بانوان اراکی می‌توانند مسابقه آلومینیوم و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا کنند.
مهدی تاج می‌گوید فدراسیون فوتبال با کمک فیفا به دنبال ورود VAR به فوتبال ایران است.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به دلیل ناآمادگی چند استادیوم احتمال تاخیر در شروع لیگ برتر وجود دارد.
«آقای لاریجانی تصمیم برای ورود به انتخابات مجلس ندارد. افرادی که می‌گویند ایشان به انتخابات ورود می‌کند، بهتر است دلایل خود را نیز مطرح کنند. آقای لاریجانی صراحتا اعلام کرده بود که قصد ورود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارد. چند ماه پیش من در مصاحبه‌ای این موضوع را اعلام کردم و از ایشان نقل قول کردم و خود آقای لاریجانی نیز سخن من را مورد تایید کرد. هم اکنون نیز تکرار می‌کنم که ایشان قصد ورود به انتخابات را ندارد و اگر قرار بود وارد شود، در انتخابات یازدهم وارد می‌شد و دلیلی وجود نداشت که حضور خود را برای یک دوره قطع کند.»
برای کنترل قند خون بدون مصرف دارو یک روش خانگی بسیار مفید و موثر هم وجود دارد.
سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصای با "ورزش سه" از ادامه حضور دروازه‌بان این تیم خبر داد.
هوادار تهران در این هفته با نفرات بیشتر تمرینات خود را زیر نظر محمود فکری دنبال می‌کند‌.
ماریوس اوزونیدوس با گل‌گهر به توافق رسیده و سرمربی این تیم می‌شود.
اهواز - تالاب بامدژ به عنوان نزدیک ترین تالاب به مرکز استان خوزستان با وجود بارندگی‌های مطلوب چند مدت اخیر استان، هنوز از شرایط ایده آلی فاصله گرفته است.
فورس ۱۲ تن، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و امپاور BD300 کمپرسی دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون و امپاور BD300 باری دو میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان برای ورود به بازار اعلام شد.
روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی یک موتورسیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی دو موتور سیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
فدراسیون فوتبال روسیه در ماه ژوئن برای اولین بار در تورنمنتی آسیایی به میدان خواهد رفت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره حریق در ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهار توضیحاتی داد.
دو احتمال بزرگ در مورد ادامه فعالیت باشگاه لیورپول در مارکت زمستانی وجود دارد.
برای درمان کبد چرب راهکار‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت‌ترین آن‌ها خوردن برخی میوه‌های مفید برای کبد چرب است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند./ منبع: خبرآنلاین
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: درگیری محدود بین زندانیان بند مواد مخدر زندان مرکزی کرج با ورود فوری حفاظت زندان خاتمه یافت و امنیت زندان برقرار است و همه زندانیان در سلامت به سر می‌برند .
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود حذف زودهنگام از جام جهانی قطر و شایعات زیادی که درباره برکناری‌اش وجود داشت در سمت خود ابقا شد.
سردار گودرزی فرهنگ را مولفه دوم قدرت دانست و افزود: تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری بر فضای فکری جوانان و نوجوانان از طریق رسانه‌ها دیگر اقدام دشمن بود و ما نباید اجازه دهیم فرهنگ دینی ما تحت تاثیر اقدامات دشمن قرار بگیرد.
سردار غلامرضا جلالی گفت: هدف غایی پدافند غیرعامل کاهش تلفات و خسارات تاسیساتی و اقتصادی است. ما قرار است جلوی از دست رفتن انسان‌ها را بگیریم و این نشان دهنده اهمیت نقش وزارت بهداشت است.
رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ماموریت داد تا همه ابعاد حادثه رخ داده برای «مهسا امینی» را با قید فوریت و دقت بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.
مدیر کل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر از کنترل وضعیت ابتلای به بیماری کرونا مسافران ورودی به کشور در مرزهای زمینی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ