رئیس سازمان ملی استاندارد از استاندارد سازی خودروهای اقتصادی خبر داد و گفت: خودروسازان در مسائل بهبود کیفی تولیدات، هنوز انتظارات این سازمان را به‌خوبی برآورده نکرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون میراث فرهنگی کشور با تأکید بر رفع مشکلات پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و افزودن بر غنای آموزشی و پژوهشی آن‌ها، بر لزوم استانداردسازی و ارتقا تراز این پایگاه‌ها تأکید کرد.
به گفته اعضای جامعه هتلداران کشور ۷۰ درصد از هتل‌های کشور استانداردسازی شده اند. مابقی نیز در چرخه استانداردسازی قرار دارند.
سمنان- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با کمک اعتبارات استانی و سازمان اموال تملیکی، انباری که استانداردهای انبارهای تملیکی را داشته باشد، در سمنان ایجاد می‌شود.
کمیته فنی تطبیقی استانداردهای بین‌المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری واگذار شد.
وزارت صنعت چین پیش نویس مجموعه ای از استانداردهای فنی از جمله الزامات امنیت سایبری برای خودروها را صادر کرده است.
با عرضه XB۱ مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد.
با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV  جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین شورای تخصصی فرآیندنگاری این سازمان، از انجام فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی و استانداردسازی فرآیندهای ثبتی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
محرابیان گفت: برای برخی از لوازم انرژی بر استاندارد اجباری وضع می کنیم که تولید کنندگان با استفاده از این ظرفیت کالاهایی کم مصرف را تولید کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به لزوم تولید خودروهای باکیفیت بر اساس استانداردهای روز دنیا گفت: تولید اتوبوس های برقی در کشور یک گام بسیار مهم در کاهش آلودگی هوای کلانشهرها است.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در مورد توقف تولید پژو ۲۰۶ گفت: اقدام ایران خودرو به معنای توقف تولید پژو ۲۰۶ نیست بلکه می خواهیم این خودو را با استانداردهای ابلاغی جدید تطبیق دهیم و برای این کار تولید به طور موقت متوقف می شود و به محض اعمال استانداردهای جدید از سر گرفته می شود.
رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در شرایطی برگزار شد شد که در سایر کشورهای دنیا نیز با همان وضعیت برگزار می‌شود.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: برای استاندارد کردن تابلوهای ترافیکی از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی استفاده می‌کنیم.
وزیر ورزش با اشاره به حضور در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس و با تاکید بر اینکه فوتبال محور این نشست بود، گفت: فوتبال ایران باید متحول و استانداردسازی شود.
رییس اداره صحه‌گذاری و تایید نوع محصول ایران‌خودرو با تاکید بر این‌که مشکلات آلودگی هوای شهرها هیچ‌گونه تناسبی با سطح آلایندگی محصولات تولیدی ندارد، گفت: ترکیب خودرو یورو پنج با سوخت کم کیفیت حاضر، نه‌تنها موجب کاهش آلودگی هوا نمی‌شود، بلکه به دلیل عدم تناسب سیستم‌های احتراقی و کنترلی خودرو با سوخت مصرفی، موجب افزایش هزینه‌های نگهداری خودرو شده و کاهش عمر مفید خودرو را به دنبال خواهد داشت.
در حاشیه هفدهمین نشست مجمع عمومی و هیأت مدیره فنی مؤسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (اسمیک) در ترکیه، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با همتای قطری خود دیدار و گفت وگو کرد.
استاندار خراسان رضوی بدشمن به شرایط موجود طمع کرده است زیرا بنا ندارد همه موفقیت‌های کشور و از جمله کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل بگیرد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که فقط اجازه واردات به خودرویی داده می‌شود که بتواند استانداردهای لازم را اخذ کند.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در حین این‌که وظیفه دارد به نظام کیفی و صنعتی و نظام انطباق بر استانداردسازی خودروها ورود داشته باشد، حامی و پشتیبان صنعت و تولید با کیفیت در کشور است.
استانداردسازی 4 هزار قطعه تولیدی پیشرفته در شرکت صنایع تولیدی کروز
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: در آینده‌ استانداردهای سختگیرانه‌ای درباره مصرف سوخت و آلایندگی خودروها خواهیم داشت که ایران‌خودرو از هم‌اکنون خود را با استانداردها و قوانین مترقی هم‌سو می‌کند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ